Luhan - Baekhyun özel konuşma
15:45
Xiao.Lu: Baekhyun sana söylemem gereken çok önemli bir şey var. Bana acilen dön.
°°°°°°°°°°°°°°
16:23
BaekHyun: Dersteydim. Ne oldu ?
Xiao.Lu: Bugün Kyungsoo ve ben üniversiteye bursla giren öğrencilerin başarı ortalamalarına bakıyorduk.
BaekHyun: Tamam , güzel. Beni de çağırsaydınız keşke. Hep dışlayın zaten :'(
Xiao.Lu: Aptal. Dersin vardı ya senin.
Xiao.Lu: Neyse , asıl söyleyeceğim şeye gelirsek Chanyeol de burslu.
BaekHyun: Luhan Chanyeol çok yetenekli. Burayı bursla kazanması çok normal.
Xiao.Lu: Öyle olsaydı neden bunu söyleme gereği duyayım acaba zeki şey ?
BaekHyun: Cidden. Biraz açık olsan artık ?
Xiao.Lu: Chanyeol okulumuza yetimhane bursundan yararlanarak girenlerden. İlk yıl yetimhane karşılamış masrafları.
2. yıl ve sonrasını üniversite devralmış.
BaekHyun: Bir yanlışlık olmalı. Chanyeol bana böyle bir şeyden bahsetmedi.
Xiao.Lu: Baekhyun , bilgi arşivden. Yanlış olma ihtimali?
BaekHyun: Luhan anlamıyorsun. Kesin yanlışlık var. Bu olamaz. Chanyeol her gün annesi ile görüşüyor. Ve liseden itibaren ailesinin yönlendirmesiyle filofobi tedavisi gördüğünü söyledi .
Xiao.Lu: Belki koruyucu ailedir.
BaekHyun: Öyle olsa neden yetimhane bursu alsın?
Xiao.Lu: Ahh haklısın.
Xiao.Lu: Bence Chanyeol ya eksik anlatıyor yada yalan söylüyor. Durum belki sadece basit bir hastalıktan ibaret değildir.
BaekHyun: Belki siz yanılıyorsunuz. Okulda bir tane mi Chanyeol var sanki?
Xiao.Lu: Biz
"Güzel Sanatlar Fakültesi
Resim Bölümü
Park Chanyeol " adlı öğrenciye baktık.
Doğru söylüyorsun o olmayabilir.
(-_-;)
Kabullen işte...
BaekHyun: Hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Hala benden sakladığı şeyler varmış.
Xiao.Lu: Dur. Hemen öyle bir kanıya varma.
BaekHyun: Ne düşünmem lazım onu bile bilmiyorum. Bu konuyu Chanyeol ile konuşacağım. Herşey için teşekkürler Lu.
Xiao.Lu: Ne demek. Beni de haberdar et gelişmelerden.
♧ Giderek hızla düşen okuma sayıları. 😯
Güzel yazmadığıma dair olan düşüncelerim artıyor. Ama yinede birkaç kişi için bölüm atmaya devam edeceğim.
Kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum.
Yazım yanlışlarım varsa affola.
Sizi ve getirdiğiniz herşeyi seviyorum.
Mavi Kalın. ♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Summer Rain
FanficPark Chanyeol filofobi hastasıydı... ° ° Yaz Yağmuru gibiydi senin aşkın sevgilim. Ne soğuktu ne sıcak. Alevlerin içindeyken aradığım ferahlıktı. Öyle bir yağdın ki gönlüme ne kokun gitti ne de tenimde bıraktığın ıslaklığın. Ve bir gün kalbin taşla...