Baekhyun 1 haftadır yaptığı gibi bugünde yatağına uzanmış , tavanı izliyordu.
Kafasındaki soru işaretleri artık onu fazlasıyla zorlamaya başlamıştı. Her gün her dakika Chanyeol hakkında yeni bir takım şeyler öğreniyor, sanki öğrendikçe daha da dibe batıyordu.
Ressam olanın kendisinden bir şeyler saklama ihtimali yüzünden üzüldüğünü hissediyor ve bunun sebebini anlamaya çalışıyordu.
Bir yerde yanlışlık vardı ama nerede?
Kimde?
Neydi bu yanlış ?
Baekhyun sinirle yattığı yerden doğruldu.
Çünkü yanlışı ortaya çıkaran asıl sorun;
kısmen ilk hastası olan Chanyeol'e karşı farklı bir ilgi beslemesiydi.
Yardım etme isteği?
Acıma?
Dostluk?
Yada onu iyileştirip kendini tatmin etmek?
Bunlardan birinin bu ilgiyi açıklayacak tanım olmasını dilerdi. En kötüsü bile küçük olanın korktuğundan iyi geliyordu kulağa.
Onun için 1 hafta uzaklaşıp , biraz kafasını toplamak istemişti.
-Aslında kimse bilmiyordu. İki taraflı bir çıkarma işlemiydi bu.
Biri içindekileri çıkarmak istiyordu , biri aklındaki. En sonunda parmaklarda küsünce elde hiç birşey kalmıyordu.
Sadece boşluk.
Fakat bunların yerini doldurmanın zamanı gelmişti
Küçük olan elini hızla yastığının altındaki telefonuna uzattı. Chanyeol'den diğer 6 gün olduğu gibi bugün de mesaj yoktu.
BaekHyun: Chanyeol görüşmeyeli nasılsın?
Park_Yeol: Ahh iyiyim. Nerelerdeydin Tanrı aşkına sen Baek?
BaekHyun: Birkaç dönem projesi yetiştirmeye çalışıyorum.
Park_Yeol: Yardıma ihtiyaç olursa ben buradayım.
BaekHyun: Biliyorum sağol.
Baekhyun: Müsait misin?
Park_Yeol: Evet de bir sorun mu var ?
BaekHyun: Chanyeol açık konuşmak gerekirse senin hakkında kafamda oturmayan detaylar var.
Park_Yeol: Nasıl detaylar bunlar?
BaekHyun: Seni sorguya çekiyor gibi gözükebilirim bunun için özür dilerim. Ama bana yanlış yada eksik bilgi veriyor olabilirmisin?
Park_Yeol: Ne demek istiyorsun ?
BaekHyun: Bölümünüzde başka Park Chanyeol var mı?
Park_Yeol: Hayır.
BaekHyun: O zaman bana neden yetimhane olayından bahsetmedin?
Park_Yeol: İçtin mi sen ? Yoksa bu kadar saçmalaman normal değil.
BaekHyun: Hayır saçmalamıyorum. Chanyeol bana niye gerçekleri söylemiyorsun ?
Yetimhaneden gelmişsin buraya. Bu utanılacak veya saklanacak bir mevzu değil.
Park_Yeol: Biriyle karıştırdın herhalde. Ben yetimhaneden falan gelmiyorum dedim sana.
Park_Yeol: Baekhyun biri yanına gelip bir şeyler saçmalamış. Belli ki yine aynı şeyi yapmaya çalışıyorlar.
BaekHyun: Neler dönüyor burada?
Park_Yeol: Büyük bir ihtimalle sana benim oda numaramı soracaklar. Yine gelip bütün boyalarımı kırmak istiyorlar. Onlara söyleme. Ben bu meseleyi annem ile konuşup halledeceğim.
BaekHyun: Benim için bu kadarı fazla.
Ya sen ya ben , birimiz hasta Chanyeol.
♧ Yazım yanlışlarım varsa affola.
Sizi ve getirdiğiniz herşeyi seviyorum.
Mavi Kalın. ♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Summer Rain
FanfictionPark Chanyeol filofobi hastasıydı... ° ° Yaz Yağmuru gibiydi senin aşkın sevgilim. Ne soğuktu ne sıcak. Alevlerin içindeyken aradığım ferahlıktı. Öyle bir yağdın ki gönlüme ne kokun gitti ne de tenimde bıraktığın ıslaklığın. Ve bir gün kalbin taşla...