27

216 50 0
                                    


JangDongHo: Byun Baekhyun , Üniversitemizin Yönetim Kurulu'nun aldığı karar kapsamında eğitimine devam edebileceğini bildirmek istedim.

Şunu unutma ki benim ısrarlarım üzerine şu an buradasın.

JangDongHo: Bölümümüzdeki en yüksek ortalamaya sahip olan öğrenciye bir şans daha tanımak istedim.

BaekHyun: Çok teşekkür ediyorum efendim. Bu şansı en iyi şekilde değerlendireceğim.

JangDongHo: Açıkçası hayal kırıklığı yaşadığımı bilmeni isterim.

Yaptığın çok büyük bir hata. Alman gereken fazlaca sorumlulukların var.

BaekHyun: Bunların üstesinden geleceğime emin olabilirsiniz. Sadece bu sene hemen mezun olup , arkadaşımın nakil olduğu hastanede işe başlamak istiyorum.

JangDongHo: Üzgünüm ama mümkün değil.

Bu sene derslerinden geçemiyor olarak gözükeceksin.

Başkanı olduğun Psikoloji Portalı adlı kulübündeki üyeliğin sonlandırılacak.

Fakültene eğitim amaçlı olarak getirilen hastalarla iletişime geçemeyeceksin aynı zamanda hiçbir tıbbi ilaca elini süremeyeceksin.

Tekrar etmek zorunda olduğun 4. sınıfın sonunda 1 tez değil , 2 tez sunma zorunluluğuna tabi tutulacaksın.

BaekHyun: Hocam siz neler diyorsunuz ?

En yüksek ortalamayla nasıl kalabilirim ?

Ya ailem ne der buna ?

Atılsam bundan iyi.

BaekHyun: Canımı dişime takarak nasıl çalıştığıma siz şahit oldunuz.

Sosyal aktivitesine dahil olduğum her yerden de men edilmişim zaten. Tek istediğim bu sene mezun olmak.

JangDongHo: Sevgili Byun...

Arkadaşların haber vermeseydi nelere yol açacağını tahmin edebiliyor musun ?

JangDongHo: Luhan ve Kyungsoo'ya şükranlarını sunmalısın.

BaekHyun: Hocam lütfen yapmayın.

1 haftaya elinizde iki tez hazır olur.

JangDongHo: Şükür edeceğine bunları yazman ne kadar küstahça.

BaekHyun: Okuduklarımı idrak etmekte zorlanıyorum bu yüzden fevri davranıyorum kusura bakmayın.

BaekHyun: Okulumun bitmesine sadece 3 ay kalmıştı. Mesleğimi elime almak istiyordum.

JangDongHo: O halde sabrederek , hasta kabul etmek için 3 ay daha bekleyebilirdin.

BaekHyun: Yaptığım yanlıştı üzgünüm.

Peki , Chanyeol'un yatırıldığı hastanede staja başlamam mümkün mü?

JangDongHo: Seni atmama kararımı tekrar gözden geçirmek en mantıklısı.

BaekHyun: Özür dilerim. Çaresizim. Ne demem gerektiğini bilmiyorum.

JangDongHo: Yeni sürecinde başarılar dilemek dışına elimden bir şey gelmiyor.

BaekHyun: Sağolun iyi geceler...

1 dakika sonra:

BaekHyun: Hocam sizden son bir ricam var.

JangDongHo: Kendince intikam mı almaya çalışıyorsun?

BaekHyun: Bu son söz veriyorum.

BaekHyun: Bana engel olabilirler, ama siz söylerseniz kabul ederler.

BaekHyun: Park Chanyeol'un yurttaki odasında kalmak , eğitimime orada devam etmek istiyorum.





♧Acemi bir yazar olduğumu en başta belirtmiştim. Harika bir perfonmans gösteremem gayet normal.

Eleştiri düzeylerini buna göre ayarlayan okuyucularıma teşekkür ediyorum.

Yazım yanlışlarım varsa affola.

Sizi ve getirdiğiniz her şeyi seviyorum.

Mavi Kalın. ♧

The Summer RainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin