Jmenuju se Jack.Jack Teasure. Je mi patnáct a chodím do příšerné školy kde bych to bez svého kamaráda
Revana fakt nezvládl. Bydlím jen s mamkou, (táta odešel a nikdy se nevrátil) která je nemocná (má rakovinu). Takže se o mámu vlastně starám. A tento život jsem měl pořád až do dnešního týdne kdy nastal ten přelom.Jdeme s Revanem do školy. Už je skoro konec školy,než budou vánoční prázdniny(dobře no tak ještě dva měsíce). Jelikož vidíme holky a nemáme si o čem povídat začneme o nich. ,, Která myslíš ,že je nejhezčí?",ptá se Revan. Dělám ,že se zamýšlím i když vim která. ,, Mně se líbí....no však víš.....moc hezká je Ella Raymondová." Ella měla jemné hnědé vlasy,oříškově hnědé oči a byla celkem dost hubená. Snad její jediná nedokonalost byla, že měla jeden špičák trochu jako upírka . Ale i přesto ,když se usmívala moc jí to slušelo.Revan na mě mrknul. ,,Jo to je. Ale mě se víc líbí Julie Callopová." Julie byla také hnědovláska,ale měla zelené oči a byla méně hubená než Ella. ,,Kdyby tady nebyl ten blbec Wergner tak by se mnou i chodila". Uchechtl jsem se. Ten kdo Revanovi bránil byl Colin Wergner ,pro holky nejhezčí kluk na světě ,pro nás největší idiot na světě. Když už jsme byli u školy ,Colin zrovna stál v hloučku holek ,kde ho Týna právě hladila po vlasech. Hned si nás všiml a vítězně se na nás zašklebil. My jsme to naprosto ignorovali.
Ahoj všichni,jsem tu nová a rozhodla jsem se začít psát. Doufám,že se Vám mé příběhy budou líbit ;-). Pokud máte nějaké otázky,pište sem,budu se snažit odpovídat. Berte prosím tenhle příběh s rezervou,nemám žádné zkušenosti,teprve se učím. Jsem ráda za každého z Vás a moc si všech vážím!! Proto budu ráda,když vydržíte až do konce :-). Děkuju všem.
ČTEŠ
Jack Teasure a cesta o život
RandomJackovi je teprve patnáct let a už bojuje o život. Kvůli sázce musí jít kolem celé ČR. Kdyby vyhrál(tím,že by došel živý) dostane peníze (které by pomohly jeho nemocné matce). A kdyby ne.....