46.kapitola

7 2 0
                                    

Tak jo. Už je týden pryč a je toho spoustu,co se událo. No začnu tím,jak jsme přijeli. Sam mi říkal,že mi pomůže s Ellou,ale ani se nemusel namáhat. S Ellou jsme si popovídali a šlo to tak nějak samo. No...už jsme spolu.
Další věc. Ta párty,kterou chtěl pořádat Colin,se fakt vyvedla! Naštěstí s mým poprosením,Sam nezpíval.
Revan se tam trochu sblížil s Julií. Sice teda mi říkal,že jsou zatím kámoši,ale počkáme. Sam zatím nic. A říkal,že je spokojený. No a ještě se s vámi musím podělit o jednu vzpomínku.

,,Hej Jacku,teď se pořádně koukej na nebe,"řekl tajemně Colin.
,,Jo,bude to vostrý,"řekl Revan a s Colinem na sebe mrkli.
Také se usmířili.
A v tom se ozvala rána. Běžel jsen za Ellou,která už stála u zábradlí a dívala se na nebe. Když jsem za ní přiběhl,usmála se na mě.
,,Jen se podívej,"pobídla mě a chytla za ruku.
A tak jsem ji poslechl.
Na nebi se objevil ohňastroj.
Byl opravdu nádherný,barevný.
,,To je..."
,,Dokonalé? Také bych to tak řekla,"usmála se Ella.
Pak se na mě lépe podívala. A já jsem věděl co chci udělat. Naklonil jsem se k ní blíž a......však to víte. Naše rty se setkaly a takhle jsme tam stáli asi minutu.
Po našem polibku jsme se opět podívali nahoru. Vytvořil se tam zajímavý obrazec a to konkrétně čtyři hvězdy.
,,To jsem vymyslel já. Zobrazujou nás,protože my jsme hvězdy,"křikl na mě Colin a Revan se Samem přikývli.
Bylo to úžasné. Jo. Úžasné.
,,Všechno nejlepší, Jacku,"zařvali pak všichni najednou i s Ellou.
Miloval jsem ten okamžik. A doufám,že mi navždy zůstane v paměti.

No co se týče mámy,je už doma. Vlasy jí dorůstají. Sice pomalu,ale jo. Rozhodla se mi ukázat jeden obrázek. Byla na něm s tátou a smála se.
,,A co táta mami? Chybí ti?"zeptal jsem se jí.
Zamyslela se.
,,Jo. Chybí. Ale nevím,jaký je. Říkal jsi,že sedí? Tak to jsem celkem ráda,že jsme jen samy dva,"odpověděla mi s úsměvem.
Opětoval jsem jí ho. Všechno nejhorší jsme měli za sebou. Různé soudy,šikanu a velkou nemoc. Ale teď vím jedno. Mám svůj život,který je pro mě dokonalý. Nemám sice vše,co jsem si vždy přál,ale to už se nezmění. Mám to nejdůležitější. Přátelé,co mě nikdy neopustí,skvělou holku a mamku.To je vše,co potřebuji k životu.
Přišel jsem k oknu. A obloha byla snad nejkrásnější,co jsem kdy viděl. Do ruky jsem si vzal mobil a vyfotil si tu nádheru. Ještě asi čtyři měsíce zpátky jsem byl jen tichý Jack Teasure. Měl jsem jednoho kamaráda. A mamku,která mohla brzy umřít. A teď.....mám spoustu kamarádů,které mám doopravdy moc rád,holku,kterou jsem tak dlouho chtěl a mamku,která má ještě dlouhý život před sebou.
Usmál jsem se nad tím.

Jack Teasure a cesta o životKde žijí příběhy. Začni objevovat