16.kapitola

13 2 0
                                    

Samuel
Co jsem to udělal?! Všechno jsem to podělal....ztratil jsem úžasného kamaráda. Málem jsem ho doopravdy zabil! Ještěže jsem to neudělal. Vyčítal bych si to každý den a pak by to se mnou nedopadlo dobře....teda pokud bych neskončil v pasťáku.....Jack mě vyhodil. Ani se mu nedivím. Jen doufám,že se v Mikulově spolu sejdeme a promluvíme si. Klidně i dřív. Ale nechci na něj tlačit. Pozoroval jsem západ slunce u silnice. Jack si nepřál abych ho pronásledoval a tak jsem šel napřed. Neměl jsem stan. Jen deky a tak jsem spal venku. Bylo to nepříjemné. Jack si takové krásné oblohy vždycky fotil. Řekl jsem si,že to taky budu dělat a snad mu je někdy ukážu.....

Jack
Mám rád západy slunce. A teď jsem se zrovna na jeden díval. Zjistil jsem,že mám vybitý mobil,takže si ho budu muset dojít někam dobít...asi budu muset jít zase někam do restaurace. A nebo si pronajmout penzion či jiné obydlí. I když to spíš někde,kde nebude prostor pro stan a až bude sníh. No jo vlastně. Za chvíli bude zima. A bude sníh.
,,Snad mě to stihne až v těch Krkonoších,"říkal jsem si.

Už mě začínali bolet nohy. Jak má mamka rakovinu,už spolu moc nikam nejezdíme. Takže nejsem na takové dlouhé cestování zvyklý. A to ještě teprve pořádně nezačalo.....




Přišlo mi,že jsem šel vážně dlouho. Zastavil jsem se v nějaké vesničce,kde kupodivu měli vážně restauraci a tak jsem si tam nabil mobil. Nechtěl jsem,ale utrácet peníze,tak jsem si dal jen polévku a pak dělal,že s někým volám a proto si musím nutně dobíjet mobil. Bylo to,ale moc divné a obsluha na mě koukala,tak jsem si dal pro jistotu k tomu kofolu. Vážně super nápad po té polévce. Trochu se obávám,abych si ten mobil nenabíjel spíš na záchodech,jelikož tam asi dlouho vydržím.
Včera jsem cestoval kousek v noci,takže dneska také,abych si začal zvykat. Peněz jsem neměl moc,zásobované jídlo docházelo a začalo se horšit i počasí....

Jack Teasure a cesta o životKde žijí příběhy. Začni objevovat