34.kapitola

5 2 0
                                    

Colin
Její slova mě zasáhla jako kulka z pistole. Tak rychle a nečekaně. A bolestivě. Nejhorší na tom,ale bylo,že ve všem,absolutně ve všem měla pravdu.
,,.....je naživu,"dořekl jsem.
Ella se,ale už otočila a odešla pryč.
,,A ještě....máš ve všem pravdu,"zašeptal jsem,ale to už byla pryč.
Šel jsem odsuď pryč. Do parku teď nepůjdu. Na Kailu nemám náladu ani trochu. Opřel jsem se o strom a vytáhl z kapsy mobil. Nejradši bych ho teď hodil na zem a rozflákal. Táta by mi stejně koupil nový.
Ale já to neudělal. Nemohl jsem. Protože....kolik peněz za mě vlastně táta zaplatil? Rozflákal jsem už několik mobilů. A táta mi vždycky koupil nový. Ale....co kdyby už tu táta nebyl? Co bych pak dělal? Přejel jsem prstem po displeji. Zapnul jsem mobil a našel Samovo číslo.
A najednou jsem měl před sebou tu scénu,co se stala. Sam klečel a prosil mě. Bylo to jako ve filmu. Ale....já byl ten zlý.
,,Ne Coline,prosím nedělej to!"
,,Tak uděláš,oč jsem tě žádal?"
,,Ano ano Coline,udělám. Jen polož ten nůž. Prosimtě polož ho."fňukal.
Tehdy mi přišel jak srábotka. Já tam nad ním stál,jako král a on jako otrok.
Ale když si to vezmu teď....vypadal bych stejně. Bál bych se jako on. Zahnal jsem vzpomínku a ťuknul na tlačítko volání. Přiložil jsem si mobil k uchu a čekal. Pořád jen vyzváněl.
,,Notak Same...prosím."
Ozvalo se típnutí.
Típnul to.
Povzdechl jsem si. A pak jsem si vybavil Ellina slova.
,,On je oproti tobě hrdina!"zařvala na mě.
Jo. Byl. A nikdo nevěděl,jak moc velkej. Ozývaly se mi různá slova a vzpomínky.
,,Hned ti to koupím synu. Jen už se nečerti prosím,"zněl mi otcův hlas v hlavě.
,,Jsi jen náš. A my tě máme rádi,"řekla tehdy máma.
,,Řeknu to po celé škole! Řeknu co je tvojí mámě. Jak seš její sluha. Nebo spíš služka?"smál jsem se. Bylo to tak dávno. A říkal jsem to Jackovi.
,,Jsi srab,Revane Gorgone."
,,A ty.....už vůbec ne!"
,,Víš co by ti prospělo,Coline? Zavřít ten svůj zobák!"
,,Kam pak odejdeme,babi?"
,,Tam,kde se vždycky setkáme."
Babička. Která....kterou pořád mám.
Mám všechno. Mám všechny. Vždycky něco,co chci mám. A on....to nikdy neměl. A něco ani mít nebude.
Po obličeji mi teklo něco teplého. Ne. To ne. Byla.....byla to slza. A já....ji ani nestřel. Následovala ji druhá. A já je nechal volně téct. Protože to jsem měl udělat už dávno.

Jack Teasure a cesta o životKde žijí příběhy. Začni objevovat