7.kapitola

32 3 0
                                    

Sázka už byla tedy uvedena. Tři karty. Král,trojka,dvojka. Atmosféra byla hodně napjatá. Všichni veděli ,že jde o hodně. S nervy až k prasknutí jsem se podíval na karty a......
,,Ukažte karty,"řekl Colin. Tom otočil karty. Měl čtyřku ,sedmičku a krále. Měl to v kapse. Sam měl čtyřku ,desítku a dvojku. Wergner trojku,queenu a eso.
,,Ukaž Jacku",vyzval mě Wergner. A já se zatajeným dechem ukázal karty. Queena,pětka a sedmička ,která mi tentokrát nepřinesla štěstí. Bylo to jasné.
,,Jacku ,prohrál jsi."
Jako by to musel říkat.

Když jsem přišel domů bylo 21:30. Překvapilo mě ,že máma byla vzhůru. Stála u okna a kreslila. Kreslila moc hezky.
,,Ahoj mami",pozdravil jsem.
,,To je dost",odpověděla jen. Něco nebylo v pořádku.
,,Mami? Děje se něco?"
Chvíli bylo ticho než odpověděla.
,,Jestli se něco děje? Samozřejmě ,že se něco děje! Víš jaký jsem měla strach? Ani nenapíšeš ,nezavoláš. A ani nevim ,že jsi se vůbec vrátil ze školy. Žádný vzkaz. Nic. A klidně se s někým vsázíš." Ta slova zabolela. Protože měla pravdu.
,,Mami mně...."
,,Nemusíš mi říkat ,že ti to je líto! Vím ,že si prohrál. A ani mi neřekneš ,že jsi šel vsázet. Lhal jsi mi Jacku! A víš jak to nesnáším!"
Fakt jsem se cítil hodně špatně ,ale nic jsem radši neříkal.
,,Nevím co jsi prohrál ,ale radši mi to ani neříkej. Protože zítra jdu do nemocnice a už takhle budu mít zkažený den." Neptal jsem se jí proč,ale hodně se mi přitížilo. Něco se zhoršilo....
,,Jdu spát. Jdi brzy také. Dobrou noc",řekla a položila skicák na stůl. Tužka se zkutálela dolů ,ale mamka se nenamáhala ji zvednout. Zavřela dveře do ložnice a šla spát. Tužku jsem sebral teda já. Podíval jsem se co kreslila. Kreslila tak krásně! Na obrázku byla krajina. Na jedné půlce byla krajina krásná ,barevná a veselá. Druhá půlka byla černá ,stromy byly uschlé. Krajiny oddělovala zeď. Na té veselé půlce u zdi stál kluk. Jakoby se snažil dostat na druhou půlku na které stála žena ,která vypadala jako jeho máma. Ale ne něco měla. Něco ,co jí bylo neprávem uloupeno....ta žena na obrázku měla vlasy.Nechtěl jsem myslet co ten obrázek znamená......jak moje máma myslí na.....zní to asi dětinsky ,ale po tváři mi tekla jedna dlouhá slza a dopadla na papír......

Tak dneska jsem se rozhodla vydat dvě kapitoly😊Doufám,že Vás zatím mé čtení baví. Budu ráda,když budete pokračovat.
Přeji hezký den.

Jack Teasure a cesta o životKde žijí příběhy. Začni objevovat