část druhá

1.5K 61 1
                                    

''už bych asi měla jít pomalu dolů'' pomyslela jsem si. Ještě jsem rychle zaběhla do koupelny. Vzala jsem do ruky parfém a párkrát ho na sebe stříkla. Tak a je to, už můžu jít. Vzala jsem do ruky kabelku s věcma a seběhla dolů po schodech kde už čekal Justin.

''Můžeme?'' zeptal se. ''Jasně, jdeme'' usmála jsem se. Nasedli jsme do našeho auta a vyjeli jsme. ''Kam přesně chceš jet?'' zeptal se když jsem vyjížděli z brány. ''Zajedem nejdřív na Oxford st. pak uvidíme'' usmála jsem se a dala si do uší sluchátka. Za 30 minut jsem byli tam, kdyby nebyl takový provoz tak by nám to trvalo o polovinu času méně ale tak je víkend a jsme v Londýně, co by jsme chtěli? ''Tak jdeme?'' otevřel mi dveře a já jsem vystoupila. ''Jasně'' usmála jsem se.

Prošli jsme spousty obchodů a já si koupila spousty věcí dokonce jsem našla i jedny krásné šaty na zítra (v médiích (: ) Bylo skoro půl druhé a já začínala mít hlad. ''Mám hlad, nepůjdem někam na jídlo?'' usmála jsem se. ''Jasně, a kam?'' já jsem se jenom zasmála a ukázala jsem naproti přes ulici na Nando's. Justin na mě hodil obličej jako kdybych udělala něco nemožného. ''Co je ?'' zasmála jsem se. ''Promiň ale já jsem myslela, že holky s kreditkou jako ty sem nechodí.'' pousmál se. ''Já to tu miluju, jo je fajn jíd jednou za čas na večeři s tátou někam doluxusní restaurace ale tady je to lepší. Nepřipadám si jako to co jsem ale jako uplně normální holka aspoň občas'' usmála jsem se a otevřela dveře od restaurace.

Objednala jsem si a podívala jsem se na Justina. ''Co si dáš ty?'' usmála jsem se. ''Já? přece za mě něbudeš platit to nejde'' podíval se nechápavě. ''Ber to jako dárek za to, že mě nehlídá nějaký 40ti letý chlap ale normální kluk.'' zasmála jsem se. Justin se nakonec taky zasmál a objednal si. ''Tak teda děkuju, někdy si to prohodíme'' řekl když jsme si sedli ke stolu.

''Mnaam'' olízla jsem si rty. ''Tohle miluju'' Justin se na mě jenom podíval a zasmál se. ''Co je?'' podívala jsem se na něj jako by mi ulítly včely. ''Nic jenom jsem si tě takhle vůbe nepředstavoval'' usmál se. ''Jak 'takhle'?'' zasmála jsem se, ''No čekal jsem nějakou malou nafoukanou holku, ale tohle je o hodně lepší'' zasmál se a napil se. ''Tak to jsem ráda, že nejsem taková jakou sis mě představoval'' Dojedli jsem ale já jsem ještě domů nechtěla. Tam je nuda teď se můžu ještě chvíli bavit. ''Hele? Justine? Nepůjdeme se projet na London Eye?'' nahodila jsem psí pohled. ''Naposledy jsem tam byla jako malá'' usmála jsem se. ''Jak chceš'' usmál se.

Domů jsem přijela naprostu unavená a ospalá ale ten den stál za to, hrozně jsem si ho užila. Připadala jsem si jako malá, jako kdyby na ničem nezáleželo. Bylo to jako kdybych byla uplně obyčejná, prostě normální holka a normální odpoledne. Nakoupila jsem všechno co jsem potřebovala a ještě jsem si to hrozně užila.

''Ahoj tati'' usmála jsem se na tátu který zrovna seděl v jídelně a večeřel. ''Ahoj zlatíčko, dáš si něco?'' usmál se. ''Ne děkuju, jenom si vezmu vodu a jdu si lehnout.'' otevřela jsem ledničku a vytáhla z ní láhev s vodou. ''Sehnala si všechno?'' zeptal se mě táta. ''Jo mám i něco navíc'' usmála jsem se a ukázala jsem na tašky položené vedle v chodbě. ''A co Bieber? V pořádku?'' zeptal se ''Jo všechno v pohodě'' usmála jsem a Justin se objevil ve dveřích. ''Dobrý večer'' usmál se. ''Vezmu to nahoru'' kouknul na mě s taškama v rukách. ''jo, děkuju'' usmála jsem se. ''Tak to jsem rád, že je v pořádku. Nejdřív jsem pochyboval kvůli jeho věku ale jak je vidět aspon si budetetrochu rozumět a nebudeš furt tak smutná, ne?'' podíval se na mě. ''Mám tě ráda tati'' dala jsem mu pusu na tvář a odešla jsem nahoru. 

Před dveřmi mého pokoje stál Justin. ''Tady to máš, kdyby jsi ještě něco potřebovala stačí říct'' usmál se a otočil se. ''Dobře, děkuju. Po dlouhé době jsem se bavila.'' usmála jsem se i když už mě nemohl vidět a zmizela jsem za dveřma. tašky jsme si vybalila a dala do šatny. Vlezla jsem do koupelny a napuštěla jsem si vanu. Mezitím sem dala špinavé prádlo do koše se špínou a vlasy sem si sepla do drdolu. Vlezla jsem do horké vany a relaxovala jsem.

Vedle vany jsem měla položené repráčky a v nich svůj iPhone. Písničky hráli na celou místnost a já jsem si u toho zpívala jak na lesy. Zpívání mám ráda, táta mi už několikrát chtěl dát šanci a nahrát se mnou album ale to já nechci. Neříká, že bych nechtěla zpívat ale nechci abymi v tom pomáhal táta, to už by za mě mohl i zpívat. Nechci být taková abych využívala toho kdo táta je.

Vylezla jsem z vany, obmotala jsem si kolem sebe ručník a vyšla jsem z koupelny. Dveře jsem nechala otevřené aby byla hudba slyšet i do pokoje. Zpívala jsem si a u toho jsem se oblékala do věcí na spaní. Šla jsem do koupelny, vypla jsem repráčky. Uklidila jsem je a mobil jsem hodila na postel. Zavřela jsem dveře do koupely a rozsvítila jsem si jenom malé světlo u kterého jsem si četla do té doby než se mi u toho zavčeli oči a já usnula.

ráno

(Pohled Justina)

Musím říct, že mě včerejšek fakt překvapil. Nečekal jsem to takhle v pohodě. Emma je uplně super  holka a pan Jenkins taký není takový jakého jsem si ho představoval. Čekal jsem, že tahle práce bude to nejhorší co mě potkalo ale ne, vlastně mě to docela baví. 

Přehodil jsem nohy z postele a vstal jsem. Dal jsem si rychlou sprchu a u toho jsem si zpíval jako blázen. Proč taky ne? Je to hlavní věc proč sem tady. Vylezl jsem ze sprchy a šel jsem se obléct. Vzal jsem si jenom tepláky a bílé véčkové tričko stejně se budu muset převlíkat až budu muset jít doprovodit Emmu na ten večírek. 

Sešel jsem dolů do kuchyně a Emma už tam seděla a snídala. ''Doubré ráno'' pozdravil jsem. ''Dobré pane Bieber'' usmála se na mě nějaká paní. ''Justin prosím'' usmál jsem se a sedl jsem si k Emmě. ''Ahoj'' pozdravila. ''Dáte si taky?'' usmála se na mě ta paní. ''Jo, moc děkuju''

Nasnídali jsem se a já měl chvíli 'volno' protože Emma se šla koupat do bazénu. 

He changed my life.Kde žijí příběhy. Začni objevovat