část dvanáctá - I love you.

860 38 0
                                    

''Co jsi chtěl říct'' pohladila jsem ho po jeho tetování. ''Já-já jsem se do tebe asi zamiloval, Emm..''

Koukala jsem mu do očí a po tváři mi tekla slza. ''Shh, proč pláčeš? Udělal jsem něco?'' utřel mi slzu a hladil mě po vlasech. ''To jsou slzy štěstí, troubo.'' dala jsem mu pusu a usmála jsem se. ''Dobrou'' otočila jsem se k němu zády a on mi dal ruce okolo pasu. ''Dobrou'' odpověděl a dal mi pusu do vlasů. ''Miluju tě''  šeptla jsem a hned na to jsem usnula. 

Vzbudila jsem se ale když jsem se otočíla Justin už tam nebyl. Vzala jsem si do ruky mobil abych se podívala kolik je hodin. Bylo 12:50. Sakra to jsem spala tak dlouho? Musela jsem se sama sobě zasmát. Vyskočila jsem z postele a hned jsem šla do koupelny, dala jsem si rychlou sprchu a vzala jsem si čisté oblečení. 

Rychle jsem seběhla schody dolů a našla jsem všechny sedět u stolu a jíst. ''No dobré ráno'' zasmál se tata ''Ahoj'' usmála jsem se a nalila jsem si džus. ''Co jsi dělala, že jsi tak dlouho spala?'' smál se táta když jsem přicházela ke stolu. Kousla jsem se do rtu když jsem viděla Justinův výraz a jeho červené tváře. ''Byla jsem si ráno zacvičit a no nějak mě to unavilo'' zasmála jsem se na tátu a sedla jsem si vedle Justina. Nenápadně jsem ho pod stolem pohladila po noze a cítila jsem jak se zachvěl. ''No já jsem tu jen na skok, zase večer letím pryč. Jen jsem ti chtěl říct ať se podívaš na internet po nějaké dovolené. Přece nebudeš celé prázdniny sedět doma.'' usmál se na mě. ''Super'' zazubila jsem se na něj a kousla jsem do toustu. ''A vyber dvě, jednu tak na 5 dní max. pojedeme spolu, nemám tolik času. Vždyť to znáš'' usmál se ''A druhou si vyber jakoukoliv, na jak dlouho chceš. Ale pojedeš tam jen s panem Bieberem, dobře?'' usmál se na mě znovu. ''Jasně tati, kouknu na to'' usmála jsem se a cítila jsem Justinovu ruku na mém stehně. 

''Tak se měj, přijedu za dva dny tak zatím něco najdi ať pak můžeme vyrazit'' usmál se na mě táta když nasedal do auta. ''Jasně, už se těším'' usmála jsem se a dala jsem mu pusu na tvář. Táta se usmál, nasedl do auta a odjel. Otočila jsem se a viděla jsem Justina sedět u bazénu. ''Na co koukáš?'' zasmála jsem se, když jsem viděla jak na mě kouká. ''Já pusu nedostanu?'' udělal 'smutný' výraz a stáhl si mě k sobě. Takže jsem seděla na něm a on mě objal okolo pasu. ''Tady ne, vždyť nás někdo uvidí'' snažila jsem se zvednout. ''No a? Tvůj táta tu není'' podíval se mi do očí a stoupl si ke mě. Koukal mi pořád do očí a já jsem se po chvíli usmála. ''Máš pravdu'' přitáhla jsem si ho k sobě ''co je komu do nás'' řekla jsem mu na rtech a chytla jsem ho za krk. Přitáhla jsem si ho ještě blíž a políbila jsem ho. 

''Vážně tam chceš jít?'' zašklebil se Justin. ''Jo to teda chci!!!'' zasmála jsem se a vešla jsem do kina. ''Já nechci koukat na horor!!'' bránil se Justin. ''Ale notak miláčku, přeci by ses nebál'' ušklíbla jsem se na něj a dala jsem mu pusu na tvář. ''Jak, že jsi mi to teď řekla?'' chytl mě za boky a přitáhl si mě tak abych mu neutekla. ''Nelíbilo?'' vyplázla jsem na něj jazyk. ''Právě, že líbilo a moc.'' usmál se a políbil mě. ''No tak teď ale už pojď a jestli to chceš ještě někdy slyšet tak ten horor budeš muset přežít'' smála jsem se. ''No dobře lásko ale jen kvůli tobě.'' zasmál se a chytl mě za ruku.

Sedíme v kině a za chvíli to začne. Všude je tam, jen nás občas osvítí nějaká reklama. Justin mě chytl za ruku a já jsem si položila hlavu na jeho rameno. ''Dojdu ještě pro pití než to začne'' usmál se a chtěl odejít. ''Tak to ne, schválně bys to prodlužoval abys nemusel koukat! Sedni, já tam dojdu!'' zasmála jsem se, dala jsem mu pusu na tvář a odešla jsem ze sálu. 

Stála jsem před občerstvením v kině a objednavala jsem nám Colu. "Emmo?'' ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a uviděla jsem Demi, byly jsme kamarádky než se odstěhovala, byla to moje jediná kamarádka. ''Ahoooj, co tady děláš?" objala jsem ji. ''Je to asi týden co jsem se odstěhovala od rodičů, bydlim v centru'' usmala se na me. ''To je super! Musíme někdy někam zajít!" smála jsem se. ''No jasné, moc rada" usmala se a objednala si taky. ''Moc ráda jsem tě viděla, ted ale musím jít, čeká na me v sále Justin" usmala jsem se a vzala jsem si piti. ''I já tebe, zavolán ti OK?" usmala se a já jsem jenom kývla a objala ji.

Vesla jsem zpátky do salu a sedla jsem si vedle Justina a podala jsem mu piti. Justin se na mě usmál a chytl mě za ruku. Film se mi líbil, ale chvilema jsem myslela, že mi Juss rozdrtí ruku.

Sedíme v autě a jedeme domu. ''Potkala jsem starou kamarádku'' usmala jsem se na něj. ''Kdy jsi to stihla?'' zasmal se. ''Jak jsem šla pro to piti" zasmala jsem se. ''Neviděla jsem ji asi 3 roky, byla to jediná kamarádka.''usmala jsem se. ''To jsem rád'' pohladil me po ruce.

Dojeli jsme domu a stali jsme u pokoje. Justin me políbil a otočil se. ''Kam jdeš?" otočila jsem jo zpátky. ''No spát?" zasmal se. ''To jdeš, ale se mnou. Táta tu není pamatujes?" zasmala jsem se a políbila ho. "No joooo" usmál se a kousl se do rtu. Chytla jsem ho za ruku a táhla jsem ho do pokoje.

Lezim v posteli, vykoupana, spokojena, vedle kluka kterého miluji. Co víc si prat? "Dobrou lásko" dal mi pusu na čelo "Dobrou Jayi'' usmála jsem se a objala jsem ho. "Tak moc tě miluju" pohladil me po vlasech. "I já tebe"

He changed my life.Kde žijí příběhy. Začni objevovat