Probudili mně první paprsky slunce, které mě pošimraly v obličeji. Promnula jsem si oči a poté si uvědomila, že jsem nespala u sebe v posteli.„Dobré ránko," ozval se pro mě moc příjemný hlas muže, se kterým jsem strávila noc.
„Dobré," podívala jsem se jeho směrem. Jeho hruď byla odhalená a mě se naskytla možnost znovu vidět jeho tělo.
„Má tu někdo hlad?" posadil se na postel s tácem plným dobrot, ,,Emmy," pohladil mě po tváři, ,,doufám, že tě to moc nebolelo," podívala jsem se na něj pohledem, který mu říkal, jak to ví.
„Poznal jsem to, krásko," políbil mě na líčko.
„J-já," začala jsem být nervózní, „byla jsem strašná viď?" vypadlo ze mě.
„Co to plácáš?" uchechtl se, ,,na to, že to bylo tvoje poprvé jsi byla úžasná," kousl se do spodního rtu a já se neubránila úsměvu.
„Daniely? Co bude teď?" zajímalo mě to.
„Sám nevím, krásko. Už od prvního setkání mě k tobě něco táhne. Ze začátku jsem si to nechtěl přiznat, ale je to silnější a silnější. Jen tvůj otec by nás nejspíš zabil."
„To máš pravdu," podívala jsem se na tác, který mi ležel na klíně, ,,je to stejně jedno. Za pár dnů odjedu a ty zapomeneš."
„Krásko na tebe se zapomenout nedá," palcem mě donutil se na něj podívat, ,,něco vymyslíme," něžně mě políbil.
***
Po krásné noci strávené s Danielem jsem se odebrala do domu a čekala jsem, že mě bude čekat výslech ve formě Ráchel, ale její pokoj byl prázdný a postel ustlaná. Že by také nespala doma? Řekla jsem si a rovnou zamířila do sprchy.
Když jsem vylezla z koupelny, svítil mi telefon, přistoupím k němu a na displeji je jméno Ráchel. Otevřu esemesku, kterou mi poslala a pousmeju se. Sraz u nákupního centra, přečtu nahlas. Na nic nečekám a jdu se obléknout a vyrážím za ní.
Po půl hodině cesty ji vidím a zamiřím si to k ní. Nevyptávám se a vycházím s ní dovnitř.
„Emmy není to David?"
„Kde?? Nikde ho nevidím."
„Tam uvnitř," ukázala Ráchel prstem, ,,ten má ale tělo."
Po pár minutách zírání na něj jako do výlohy se slevami na kabelky si nás David všiml a naznačil, ať jdeme za ním. Nejdřív jsem váhala, ale pak mě Ráchel chytla a zatáhla dovnitř. Když jsme k němu přišli, chytil mě za ruku a vášnivě políbil. Přiznám se, že jsem mu polibek oplatila, ale nic semnou nedělal. Jen když si vzpomenu na Danielovi rty, projede mnou příjemné vzrušení.
„Co to bylo? Proč si mi neřekla, že sním, chodíš?" vyjekla na mě Ráchel.
,,My spolu ale nechodíme."
,,Proč tě tedy políbil?"
,,Vím já?" podívala jsem se na ni zmateně. Nemůžu ji říct, že jsem se vyspala s Danielem, ,,co ty a John. Nebyla jsi večer doma," snazila jsem se změnit téma.
,,Přespala jsem u něj."
,,Cože?"
,,Nic nebylo," začala mi vysvětlovat, ,,bylo už moc pozdě a nabídl mi, že mužu zůstat u něj. Povídali jsme si až do rána," její obličej zdobil krásný upřímný úsměv.
,,To jsem moc ráda."
...
,,Jsem ráda doma. Bolí mě nohy," odfrkla si Ráchel a vešla do domu.
„Děvčata," ozval se otcův hlas, ,,Emmo můžu s tebou mluvit."
„Já půjdu do pokoje," řekla Ráchel a vyvarila se.
„O co jde?" podívala jsem se na něj pohledem co jsem zase udělala.
„Jde o dvě věci," posadil se na lavici v hale, ,,všiml jsem si, jak se koukáš na Daniela. Chci, abys věděla, že je starší než ty a o dost. Nechci, aby ses nešťastně zamilovala."
,,Dost. Nevíš nic," štěkla jsem po něm.
,,Tak mi řekni víc. Jsem tu a vyslechnu tě."
,,To je jedno. Co ta druhá věc," zarazil se otec.
„Vím, že jsem na tebe neměl moc čas a je mi to líto, proto s tebou pojedu domů. Musím taky navštívit po dlouhé době tvou matku."
„To myslíš vážně? A co u nás doma budeš dělat?" koukala jsem na néj jako by spadl z višně.
,,To nech na mě. Myslím si, že si s tvojí matkou máme o čem povykladat."
„Když myslíš. Teď mě omluv jsem unavená," odebrala jsem se do svého pokoje a rovnou si lehla na postel. Nechápu, o co se zase snaží. Strávil semnou čas tak ať si tu zůstane a neozve se dalších deset let.
Mým pokojem se rozezněl zvuk mobilu. Natáhla jsem se pro něj a otevřela zprávu, která mi přišla.
,,Uvidim tě dnes ještě? D."
,,Přijdu. Potřebuji obejmout. E",,Krásko co se děje?"
,,Nic vážného. Za hodinku jsem u tebe."
Odpověděla jsem a šla se převléknout do něčeho pohodlnějšího.
Když jsem si byla jistá, že nikoho nepotkám, vytratila jsem se z pokoje k zahradnímu domku, kde už na mě čekal Daniel.,,Krásko," přistoupil ke mně a své ruce obmotal kolem mého těla, ,,pojď do tepla a vše mi povíš," věděl moc dobře, že se něco děje.
____________________________________________
☘️ Emma a Daniel. Je to jen prázdninová romance nebo si Emm našla konečně spřízněnou duši, i když je o pět let starší.
☘️ Co má zalubem její otec? Proč najednou chce znovu vidět její matku?
☘️ A co polibek mezi Davidem a Emmou? Bude to zapeklitý trojúhelník?
ČTEŠ
Nezkrotná láska
RomanceVždycky jsem si myslela, že mám všechno. Milující mámu a úžasnou kamarádku. Vystačila jsem si bez otce, kterému jsem nestála ani za zavolání. Byl mi ukradený. Nepotřebovala jsem ho. Ale co se stane, když budu muset strávit týden v Londýně s Donem...