* 21. *

159 6 9
                                    


Měli jsme jeden den volna před ústní zkouškou, a tak jsme s Ráchel vyrazili do clubu. Schválně jsme šli pěšky. Menší procházka nám neuškodí a já si potřebovala vyčistit hlavu.

​„Nad čím zase přemýšlíš?" zeptala se mě Ráchel.

​„Jen tak se mi honí hlavou myšlenky."

​„O kom? Nebo se mám spíš zeptat o čem?"

​„O Alexovi a Davidovi," bez váhání jsem odpověděla.

​„Copak jsi zamilovaná?"

​„C-co? A to tě napadlo jak prosím tě," koukala jsem na ni vyjeveně a ona jen mykla rameny, ,,Davida jsem měla ráda, ale až teď si uvědomuji, že jsem ho pořádně neznala. Byl milej a pěknej, ale popravdě jsem nezjistila jaký je uvnitř. Zatím co Alex, ten je taky milej, pěknej a má o mě větší zájem než měl o David."

​„To máš pravdu. Alex ti připravil oslavu k narozeninám," její obličej zdobil výraz od ucha k uchu.

​„Pojď, dáme si nějaký dobrý drink," chytla jsem Ráchel za ruku a táhla dovnitř do klubu, ale jen co jsme vešli se mi málem podlomili kolena. U pódia stál pro mě povědomej kluk.

​„Vidíš to co já?" promluvila Ráchel.

,,C-co on tu dělá?" vykoktala jsem ze sebe.

,,Pojď půjdeme pryč," chytla mě Ráchel a táhla ven. Jenže David si nás všiml a v cukuletu byl u nás.

,,Prdelko," oslovil mě.

,,Takhle ji neříkej," štěkla po něm Ráchel.

,,Ty mlč. S tebou se nikdo nebavi. Radši vypadni. Chci mluvit s Emmou."

,,Já nikam nejdu," namítala.

,,Bež Rachel," promluvila jsem po chvilce ticha.

,,Cože?"

,,Prosím běž," poprosila jsem ji a ona nechtěně odešla, ,,tak co chceš."

,,Chci tebe prdelko," pošeptal, ,,ale zároveň ti chci někoho představit," otočil se ke mně zády, ,,Emily? Můžeš sem nachvilku?" přistoupila k němu dlouhonohá krásná dívka, ,,Tohle je Emma. Říkal jsem ti o ni," dívka si mě prohlédla.

,,To je ta stalkerka, která ti v Londýně nedala pokoj?" zirala jsem na ni, co to mele za kravinu.

,,Ano Lásko a jak vidíš je i tu pořád mě sleduje a nedá si pokoj. Nejspíš si myslí, že mezi námi něco bude," vysoká blondýnka se začala smát.
Zatím co já tam stála a nechala se urázět.

,,Děvenko, měla bys se sebou něco dělat. Takhle si chlapa nenajdeš," ušklíbla se na mě, ,,broučku půjdu ještě za majitelem," otočila se na podpatku a odešla.

,,Prdelko copak," přistoupil ke mně blíž. Chytil mě za bradu a políbil, ,,tvé rty chutnají pořád stejně. Rád bych tě okoštoval i tam dole," kousl se do rtu.
Nevím jak se to stalo, ale moje ruka vystřelila a jednu mu vrazila.

,,Už na mě nikdy nesahej," zdůraznila jsem poslední slovo a se slzami v očích opustila club.

Venku jsem narazila na Ráchel, která se hned vyptávala co se stalo. Co mi udělal, že zase pláču, ale já neměla chuť odpovídat.

Rychlím krokem jsem si to namířila domů. Chtěla jsem se zavřít ve svém pokoji a nevylest už nikdy.

​***

Celý den, kdy jsem měla volno od zkoušek jsem strávila doma zavřená v pokoji. Nechtěla jsem s nikým mluvit. Připravovala jsem se na další písemnou zkoušku, kterou jsem měla mít v pátek a pak hurá volný víkend.

,,Emmo," vešla Dee do pokoje. Otočila jsem se na ni a uviděla, že v ruce drží pár tašek, ,,byla jsem nakupovat s Ráchel a teď chceme jít spolu a s Alexem na kafé. Nepřidáš se?"

,,Ráchel už jsem řekla, že nemám chuť a ani naladu. Nezlob se Dee," odmítla jsem pozváni a dál se věnovala své kamarádce, depresi.

Alex

Seděli jsme na zahrádce jedné kavárny na náměstí a mlčeli. Na Ráchel šlo vidět, že nad něčím přemýšlí a Dee se věnovala svému mobilu

,,Co je vlastně s Emm," prolomil jsem ticho.

,,T-ty to nevíš?" vykoktala ze sebe Ráchel a já jen zakroutil hlavou, ,,potkali jsme Davida," jen co dořekla jeho jméno, jsem musel zatnout pěst. Podíval jsem se na ni a viděl, že radši bude mlčet, ,,Dee, co jsi pořád na tom mobilu," napomenul jsem svoji sestru.

,,Komunikuji s kamarádkou, která jela s rodinou do Francie," ušklíbla se na mě, ,,holky já už půjdu. Nějak se necítím ve své kůži. Pozval jsem vás, tak tady máte peníze a až tu skončíte tak zaplaťte," vstal jsem od stolu a odešel od nich.

Trápilo mě to, co se stalo Emm. Záleželo mi na ní a popravdě ani nevím proč. Tu dívku neznám, ale už při našem prvním setkání mi byla sympatická. Její oči. Kouzelné azurově modré a úsměv jako sluníčko. Ona je jiná než dívky, se kterými jsem chodil. Přijde mi rozumnější a neřeší kolik si má dát listů salátu, aby náhodou nepřibrala. Proč ji mám v hlavě? promluvil jsem na sebe nahlas.

Rozhlídla jsem se kolem sebe a ujistil se, že mě nikdo neslyšel.
Pokračoval jsem dál ve své procházce, která mě zavedla až ke klubu. Měl jsem chuť se napít a tak jsem rovnou vešel dovnitř.

Usadil jsem se k baru a objednal si burbon. Hned jak předemnou přistála sklenička jsem ji vypil. Kývl jsem na barmanku, která mi už nalévala další.

,,Kohopak to tu máme," uslyšel jsem mužský hlas. Otočil jsem se a uviděl toho hajzla, který zase ublížil Emm, ,,využil jsi situace a vletěl jsi na Emmu?"

,,Co to meleš za sračky."

,,Jen nedělej, že jsi nechtěl do ní nic zasunout. Tuhle holku by chtěl klátit každý. Jen kdyby roztáhla ty nožky," neudržel jsem se a chytil ho pod krkem.

,,Takhle o Emm mluvit nebudeš."

,,Copak. Máš z ní těsno v kalhotech," bylo mi jedno, že jsem v podmínce a svůj stisk na jeho krku jsem zesílil.

,,Ty jsi jen obyčejný bezcenný hovado, které si myslí, že mu každá podlehne," zmáčkl jsem mu krk ještě víc, ,,řeknu ti jednu věc kámo! Zatím toužíš jen po tom kam toho svého malého kamaradíčka zasunout, ale až začneš toužit po vztahu, tak hajzlové jako jsi ty, nikdy nebudou vědět co je to pravá láska," dival jsem se tomu idiotovi do ksychtu a viděl jsem jak modrá. Vážně mi v tu chvíli bylo jedno, že nemůže dýchat.

______________________

☘️ Emma se utápí v depresi, která ji vevnitř ničí, ale nechce nikoho, aby ji z ní dostal. Chce být sama. Je to dobrý nápad?
☘️ Alex se dozví, co se děje s Emm a úplně ho to rozhodí.
☘️ Setkání s Davidem není pro Alexe nic příjemného a tak to tak dopadlo, chytil ho pořádně pod krkem.
☘️Alex je v podmínce? Co se asi mohlo stát?

Nezkrotná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat