Zírala jsem s otevřenou pusou. Nemohla jsem uvěřit tomu, že tam stojí. Že jsou tam oba dva.
„Alexi," nezmohla jsem se na nic jiné a se slzami v očích jsem ho objala.
,,Zlobilko, neplač," pošeptal mi do ucha a já se k němu přitiskla víc, ,,miluji tě Emm," poprvé tyto slova vyslovil před všemi nahlas a já nemohla uvěřit svým uším. Tyhle slova mě hřála u srdce a já se konečně cítila šťastná.
„Konečně. Bylo na čase," ozval se hlas v pozadí. Otočila jsem se a uviděla nejen své rodiče, ale i Dee.
„Dee? Co ty tu děláš?" stálá jsem tam vyjeveně.
„Překvapení. Přijela návštěva," pousmála se na nás, ,,s Molly jsi nám moc chyběla."
„To je tak krásné," promluvila Ráchel, která byla pověšená na Johnovi, ,,konečně si můžeme vyjít na rande ve čtyřech," koukala po nás Rachel šibalsky. Na co ona hned nemyslí.
„No jo, ale kde jste se tu vlastně všichni vzali, co váš táta?" zarazila jsem se.
„Otec to nějak nezvládal, a tak Dee a Molly šli do náhradní rodiny, pár domů odsud. Chci jim být poblíž a vidět jak Molly vyrůstá a taky to byla příležitost vrátit se za tebou," chytil mě za ruku a přitáhl co nejvíc k sobě.
„A já dostal nabídku od tvého táty pracovat v jeho nové firmě," promluvil John.
,,Nové firmě?" s Ráchel jsem se na sebe podívali.
,,Rozhodl jsem se, že tu začnu podnikat. Občas sice budu muset navštívit firmu v Londýně, ale Pablo je dost schopný, aby se o ní postaral, a tak tu mohu být s vámi," prozradil nám můj otec.
,,A už jste přemýšlel, kdy bude svatba?" vypadlo z Ráchel.
,,Popravdě ne. V Londýně jsem hodně přemýšlel jak to udělat, abych mohl být s ženou, kterou miluji a s dcerou, pro kterou jsem nebyl moc dobrý otec a vím, že už je pozdě vše napravovat, ale rád bych byl i s ní," podíval se táta na mámu, ,,co myslíš Sáro?"
,,Teď jsi přijel. Na vše je dost času," pousmála se na nás, ,,pojďte dovnitř. Udělala jsem ovocný zákusek, který má ráda tady Rachel.
,,Ovocňák?" vyjekla Rachel a už se cpala dovnitř.
Celá ona. Když se jedná o ovocňák mé mámy, je schopná jít přes mrtvoly.Všichni se pomalu přesunuli dovnitř, zatím co já s Alexem jsme zůstali venku.
Sedl si na lavičku, která byla schovaná dál v zahradě.
Posadil si mě na klín a své ruce obmotal kolem mého pasu.,,Tak moc jsi mi chyběla," pošeptal do ticha, ,,usínání bez tebe bylo těžké a o vstávání ani nemluvím."
,,Musím se přiznat, že od tvého odjezdu jsem chodila spát do tvého pokoje."
,,To vážně?" jeho obličej zdobili roztomilé ďoličky, ,,jsi moje zlobilka," naklonil se blíž ke mně a políbil, ,,dnes budeme usínat spolu, co ty na to?"
,,Moc ráda," pohladila jsem ho po tváři.
,,Vy dvě hrdličky," objevila se u nás Dee, ,,máte se k nám prý přidat. Vzkazuje vám to teta," ušklíbla se na nás a hned na to odešla.
,,Tak pojď. Přidáme se k nim a večer si to vynahradíme."
***
Ráno jsem vstala a první, co uviděla byl spící Alex. Vypadal tak roztomile, že jsem se neubránila úsměvu.
,,Ty se na mě díváš?" promluvil chraplavým hlasem.
,,Vůbec ne."
,,Ty jsi taková kecka," pootevřel jedno oko a podíval se mým směrem, ,,jsi nádherná," nestačila jsem mrknout a už byl nade mnou. Jeho oči zkoumaly mojí tvář. Každičký milimetr, jako by hledaly jestli se na mě něco nezměnilo. Nakonec jeho pohled zakotvil na mých rtech, ,,Emm," povzdechl si, ,,tak moc jsi mi chyběla. Tvůj úžasný hlas, tvé rty, doteky a hlavně tvá přítomnost. Už nikdy nechci být od tebe," ucítila jsem jeho ruku na svém břiše, ,,Emm slib mi, že nás nikdo a nic nerozdělí. Nechtěl bych o tebe přijít. Vím, že jsem tě tu dlouho nechal a možná sis myslela, že mi na tobě nezáleží, když jsem odjel bez rozloučení, ale," věděla jsem co chce říct a nechci, aby se trápil tím, co musel udělat, proto jsem spojila naše rty.
,,Moc mluvíš," promluvila jsem do polibku. Konečky prstů jsem mu přeje po břiše, na kterém se rýsovaly svaly.
,,Děláš mi to těžké, víš o tom," podívala jsem se mu do očí a lehce si zkousla spodní ret, ,,zlobilko," ucítila jsem nějaký tlak, ,,co to semnou děláš," po této větě jsem pochopila a trochu se zavrtěla. Viděla jsem Alexův výraz, který mi říkal, jak by mě chtěl.
Po chvilce, kdy jeho rty koštovaly ty mé, mi Alex začal rukami putoval po mém těle. Cítila jsem jeho jemný dotyk, který mi vytvářel příjemnou husinu. Z jeho polibků jsem cítila vášeň a chtíč. Toužila jsem splynout s ním.
,,Alexi? Alexi, jsi vzhůru?" otevřely se dveře a dovnitř vešla Dee, ,,sakra," vyjekla, ,,co takhle se zamknout?" stálá tak s rukami na prsou.
,,Dee?"
,,Ano bráško?" usmála se na nás tak šibalsky.
,,Vypadni."
,,Ale," namítala ta malá potvůrka.
,,Jdi!" Zdůraznil Alex a Dee neměla navybranou a odešla, ,,jen jsem se chtěla zeptat, jestli nevíš, kde je Emma," křičela za dveřmi, ,,teta Sára ji akutně hledá, ale dobrý, našla jsem ji."
,,Nevíš proč mě hledá?"
,,Netuším," zakřičela ještě víc a Alex jen s úsměvem kroutil hlavou, ,,jen je tu nějaká ženská a tvá máma s tátou se netváří nadšeně a abych nezapomněla, zavolala i Rachel. Tak já radši jdu."
,,Tohle je vážně divné," podívala jsem se na Alexe, který jen přikývl.
Neměli jsme navybranou a museli vylest z postele. Oblékla jsem si Alexovi triko, které leželo na židli a říkalo vem si mě.
,,Neskutečně ti to sluší," otočila jsem se a poslala mu vzdušnou pusu, ,,tak tohle ne, zlobilko," přišel ke mně, položil ruce na mé boky a svými rty s lehce otřel o ty mé, ,,jsi úžasná," jen co dořekl tuhle větu spojil naše rty a polibek prohloubil. Cítila jsem krásné šimrání v podbřišku a nechtěla, aby tento pocit někdy skončil, ,,měli bychom jít dolů," odtáhl se ode mě, neubránila jsem se a vykouzlila na tváři pořádný psí výraz, ,,víš, že je těžké ti odolat, ale musíme," mykla jsem rameny a ruku v ruce s Alexem jsme opustili jeho pokoj.
Jen pár kroků nás dělilo od ostatních a já začínala mít divný pocit z toho, co mě tam čeká.
Vešli jsme do obýváku odkud vycházeli hlasy. Seděli tam všichni. Ráchel s Johnem, moje máma s tátou a dokonce i paní Kim, ale byla tam žena, kterou jsem viděla poprvé.,,Děje se něco?" promluvila jsem a vyrušila šum, který se nesl pokojem.
_______________
☘️ Nejen, že se vrátil otec Emmy a požádal znovu její mámu o ruku, ale přivedl sebou i Johna, kterému nabídl práci ve firmě, kterou brzy otevře, ale to není vše. Největší překvapení pro ni byl Alex.
☘️ Konečně spolu, ale na jak dlouho?
☘️ Společné ráno prekazí "kazišuk" Dee, která přináší zprávu. Návštěva cizi ženy. Co to bude za ženu? A zamíchá moc dějem?
ČTEŠ
Nezkrotná láska
RomanceVždycky jsem si myslela, že mám všechno. Milující mámu a úžasnou kamarádku. Vystačila jsem si bez otce, kterému jsem nestála ani za zavolání. Byl mi ukradený. Nepotřebovala jsem ho. Ale co se stane, když budu muset strávit týden v Londýně s Donem...