‼️ Kapitola obsahuje scénu 15+
Procházím domem a koukám, jak je to tu prázdné, nemůžu uvěřit, že už zítra budu spát v novém domově, který jsem ještě neviděla.
Na tento dům mám plno vzpominek, které zůstanou v mé paměti, ale je čas posunout se dál a začít znovu jako jedna velká rodina.Dokonce i paní Kim je celkem nervozní, ale zase ráda, že můj táta dokáže smlouvat a za její dům dostane dvojnásobek jeho hodnoty. Ano. I paní Kim se k nám stěhuje. Nejspíš je to šílené, ale co je u nás normální?
Nečekala jsem, že nám balení půjde od ruky a budeme tak rychle hotový. Je pravda, že u nás toho Dee neměla moc, tak byla sbalená snad nejrychleji, ale to ještě netuší, že bude mít vlastní pokoj a od našich dostane k narozeninám krásný dárek nebo dárky?
,,Ty jsi ještě vzhůru?" uviděla jsem stát mamu v kuchyni a popíjet červené víno.
,,Nejspíš je to divne ale loučím se s naším domem."
,,Není to divné drahoušku. Prožila jsi tu celé dětství, mas tu vzpomínky, ale měla bys jít spát."
,,Právě si pro ni jdu," ozval se Alexův u dveří. Otočila jsem se a naskytla se mi krasny výhled na rozcuchaného Alexe, ,,pojď," přistoupil ke mně co nejblíže, ,,chybíš mi zlobilko," pošeptal mi do ucha a mnou projela příjemná husina.
Otočila jsem se na mámu a na její tváři byl krásný úsměv. ,,Dobrou mami," popřála jsem ji a pak si to s Alexem zamířila do jeho nebo spíš už našeho pokoje.
Jen co se dveře zavřeli je Alex zmkl.
,,To jen kdyby náhodou," ušklíbl se a chtil mě kolem pasu, ,,jsi krásná zlobilko," políbil mě na krku, ,,jsi chytrá," jeho polibky pokračovali dál směrem ke rtům, ,,jsi roztomilá," ucítila jsem jeho rty na těch svých.
,,Alexi," vzdychla jsem jeho jméno.
,,Ano zlobilko?"
,,Co to semnou děláš?" podívala jsem se na jeho krásný úsměv, který jsem tak milovala.
Vzala jsem ho za ruku a zamířila si to k posteli.
Posadila jsem se na ni a ukázala, ať jde za mnou. Na nic nečekal a jeho ruce už si hledaly místečko, kde zakotví.,,Miluji tě Emm," hned na to spojil naše rty.
Během vteřiny Alex ležel nade mnou a naše polibky se staly vášnivější a dravější.
Toužili jsme jeden po druhém. Všímala jsem si, že naše oblečení létalo vzduchem a během vteřiny nebylo co odhazovat.,,Jsi neskutečně nádherná," podíval se na mě a já se musela červenat, ,,nemůžu uvěřit, že jsem našel tak úžasnou dívku, jako jsi ty," položil ruku na mé nahé břicho, které pak obdaroval několika polibky a nezůstal jen u břicha. Svými rty si našel cestu k mým prsou, u kterých se zastavil a hrál si s nimi.
Neudržela jsem se vzychum, kterého dopovali pokračovat dál. ucítila jsem jeho jazyk, hrát si s mými bradavkami a nejen to jsem cítila. Jeho prsty si hrály s mým klitorisem a já se neubránila dalším a dalším vzdychum.,,Alexi," vydechla jsem jeho jméno.
,,Ano zlobilko," oblízl mojí bradavku a podíval se na mě, ,,mmm, zlobilka se nám nějak červená," ušklíbl se na mě a v jednom momentě jsem ucítila jeho dlouhé prsty zajet hluboko do mě. Neubránila jsem se hlasitému vzduchu, který mu dal jasný signál, že má pokračovat. Jeho pohyby se zrychlovaly a já byla tak vzrušená, že už jsem nemohla myslet racionálně. Ne teď. Ne v tuto chvíli. Teď se chci oddávat slasti, ,,jsi krásně vlhká zlobilko," zatím co jeho umění rukou mě vzrušovalo, jeho rty laskali můj krk.
Nevím kolik uběhlo času, a ani nevím to, kdy naše těla splynula v jedno.
Jediné co vím, že jsme si to oba užívali a oddávali se jeden druhému.***
Alex
Ráno jsem se probudil jako první a naskytl se mi krasny pohled na spící Emm. Byla tak krásná a roztomilá, že jsem se na ni nedokázal vinadívat.
Pro vzpomínce na předešlou noc nebo spíš dnešní ráno, se.mi vykouzlí úsměv na rtech a cítím malé vzrušení.
Včerejšek byl úžasný a dokonalý jako ona sama. Je to nejlepší co mě mohlio potkat. Jsem neskutečně rád, že jsem oslovil tu dívku sedící na patníku a vzal ji rovnou do pokoje. Přiznám se, že v tu chvíli jsem si nemyslel, že ji ještě někdy potkám a už vůbec ne, že tu teď semnou bude ležet.
Díky ní jsem neudělal hloupost, když zemřela máma a díky ní jsme to s Dee zvládli. Ona je anděl. Můj anděl, který mi to to rozzářil.,,Ty na mě koukáš," ozval se její rozespalý hlas.
,,Chycen při činu," otočila se na mě. První co jsem dnes viděl, byl její dokonalý úsměv, který chci vidět už pořád. Nechci o tuto dívku přijít a budu ji chránit za každých okolností.
,,Miluji tě Alexi," pohladila mě po tváři.
Nadechoval jsem se, že něco řeknu, ale dveřmi začal někdo cloumat.,,Neruším?" ozval se hlas mojí sestry, která ví jak zkazit krásnou chvilku.
,,Moment už jdu otevřít," protočil jsem očima a neochotně vstal z postele.
Odemkl jsem a otevřel ji dveře. Měla ruce před očima a ani se nehla, ,,co to děláš?",,Nechci vidět něco, co by mě pohoršovalo," v tu ránu jsem s Emm propukli smích.
,,Myslíš si, že bych ti otevřel dveře?"
,,Taky pravda, bráško," sundala si ruce z očí a zářila jak sluníčko. Střídavě koukala na mě a na Emm.
,,No?"
,,Co?" nechápavě se na mě podívala, ,,jo vlastně, proč jsem tady. Všichni se diví kde jste, protože všichni už jsou připraveny na odchod."
,,Cože? To už je tolik?" natáhla se Emm pro mobil, aby se podívala kolik je, ,,no vážně už je po dvanácté hodině. To jsme spali tak dlouho?" podívala se na mě a můj obličej zdobil úsměv, který říkal vše.
,,Tak šup šup, čeká se jen na vás."
***
Emma
Po ranní návštěvě Dee jsem rychle vyskočila z postele a s Alexem dobalili to nejdůležitější.
Hned poté jsme se přidali i k ostatním, kteří se na nás divně usmívali. Jen doufám, že nešlo noc slyšel, protože včerejší noc byla dost vzrušující a nádherná.
Protože nás bylo dost, rozdělili jsme se do dvou aut.
V prvním autě jel táta s mámou, paní Kim, Dee a Molly a v druhém jsem seděla já s Ráchel, Johnem a Alexem.,,Jak to, že jste zaspali?" čekala jsem, kdy ta moje sestřička promluví.
,,Ani sama nevím, byla jsem trochu víc unavena."
,,A Alex s tebou," ušklíbla se na nás a já radši mlčela, protože to co se mezi námi stalo tu noc je jen mezi námi.
______________________________
☘️ Brzy Emm opustí svůj rodný dům a se všemi se přestěhuje do nového. Vzpomínky, které na starý dům má, ji ale zůstanou a vytvoří si další nové.
☘️ Noc strávená s Alexem byla pro oba moc příjemná a vzrušující. Oba se miluji a chtějí být s tím druhým.🌺 tento příběh se bude blížit do finále. Nenechte si ujít posledních pár dílů.
ČTEŠ
Nezkrotná láska
RomanceVždycky jsem si myslela, že mám všechno. Milující mámu a úžasnou kamarádku. Vystačila jsem si bez otce, kterému jsem nestála ani za zavolání. Byl mi ukradený. Nepotřebovala jsem ho. Ale co se stane, když budu muset strávit týden v Londýně s Donem...