:10: ✔

636 48 3
                                    

Utorok s Danom prebehol v poriadku, projekt sme dokončili. A ani som sa nenazdal, a už bol piatok.

Akurát som si balil veci k Danovi. Napchal som si do ruksaku nejaké čisté oblečenie, ktoré mi pomohla vybrať Laura, potom tričko na spanie, zubnú kefku, a ďalšie potrebné veci.

K Danovi som mal prísť o šiestej, a keďže veci som mal zbalené hneď ako sme s Laurou prišli po škole ku mne domov, ešte som mal čas. Ten čas som chcel stráviť s Laurou.

„Nepozrieme si film?" opýtala sa Laura, a nečakala na moju odpoveď. Hneď zobrala môj notebook a hodila sa s ním na posteľ.
„Čo si chceš pozrieť?" opýtala sa ma.
„Neviem, je mi to jedno."
„Dobre, ale keď sa ti môj výber nebude páčiť, nesťažuj sa," povedala a pustila nejakú romantickú komédiu.

Celý film som skoro vôbec nevnímal. Vlastne ani neviem, aký film to pustila. Ale aspoň Laura sa bavila. Až keď sa film skončil, Laura ma vytrhla z myšlienok.

„Tak počúvaj ma. Viem, že si celý film vôbec nevnímal, ale nebuď nervózny, okej? Ak sa tam budeš cítiť nepríjemne, proste povieš, napríklad že sa necítiš dobre, a pôjdeš domov," snažila sa ma upokojiť.
„No ale čo ak ma nepustia? Čo ako povedia...čo ja viem, napríklad aby som ostal ešte hodinku, že zábava sa ešte poriadne nezačala? A potom to povedia znova a..." zmĺkol som, lebo som uvidel Laurin pohľad, ktorý hovoril zabijem ťa ak už konečne nesklapneš.
„Vlastne možno to nepovedia. Možno ani nebudem chcieť odísť. Stačí len zhlboka dýchať," povedal som, aby som ten strašidelný výraz dostal z jej tváre, a zhlboka som sa nadýchol.
„Uvidíš, že sa dobre zabavíš," povedala Laura, „chceš ísť ešte so mnou vyvenčiť Rockyho?"

Súhlasil som. Rocky bol Laurin pes, mal som ho veľmi rád, a očividne aj on mňa. Laura tvrdila, že mňa má dokonca radšej ako ju. Avšak nevadilo jej to, lebo naša mačka zas mala radšej ju ako mňa.

Prechádzka s Rockym a Laurou mi prospela, a keď bolo asi pol šiestej, odprevadil som ich domov. Laura mi ešte prikázala nech nestresujem, a oznámila mi, že v sobotu čaká detailný opis noci u Dana. Potom sa zasmiala, pretože slovné spojenie „noc u Dana" znelo úchylne, a to som ju už radšej opustil.

Bol raz jeden introvertWhere stories live. Discover now