:30: ✔

515 46 11
                                    

Vyzeralo to tak, že s Gabrielom bude nateraz všetko v poriadku. Teraz som sa musel udobriť s Laurou. Zaniesol som si domov školskú tašku, a vybral som sa za ňou. Otvorila mi jej mamka a povedala, že Laura je v izbe aj s nejakou kamarátkou. Toto nebolo dobré. Chcel som jej povedať, že teda prídem neskôr, no bolo neskoro, práve ju zavolala.

„Čo je, mami?" opýtala sa Laura, a potom si všimla mňa. Hneď vedľa nej sa zjavila Ema.
„Ahoj, Jakub. Čo potrebuješ?" opýtala sa ma Laura a zišla dole po schodoch spolu s Emou.
„No..." začal som nervózne. Nechcel som sa rozprávať s Laurou pred Emou. Ema to zrejme pochopila, povedala že už musí ísť, rozlúčila sa s nami a odišla.

„Ideš so mnou vyvenčiť Rockyho?"
„Jasné," súhlasil som. Na prechádzke sa bude rozprávať oveľa lepšie. Laura si teda obula tenisky a išli sme.

Povedal som jej všetko. Vrátane bozku s Gabrielom a alkoholu. Samozrejme, predtým som ju donútil sľúbiť mi, aby nikomu nič z toho neprezradila.
„Wau. Nemám slov," to bola jej reakcia. Vyzerala zamyslene. „Nečakala som niečo také. Akože, som so všetkým tým v pohode, len... zaskočilo ma to."
„Takže asi už chápeš, prečo som ti to nechcel povedať.
„Áno."
„Už sa teda nehneváš?" potreboval som sa uistiť. Objala ma, a povedala: „Jasné že nie, ty pako."

Bol raz jeden introvertWhere stories live. Discover now