:76: ✔

253 20 10
                                    

Ako dni ubiehali, bola čoraz väčšia nuda. Všetci sme sa nevedeli dočkať dňa, kedy príde Gabriel. Pretože nám fakt veľmi chýbal. On a jeho šialené nápady. Mal som pocit, že odpočítavame dni ako keď sme sa ako malé deti tešili na Vianoce a každý deň sme si z adventného kalendára brali čokoládu. Aj keď niekto mal možno na každý deň jeden kalendár, to však nie je podstatné. Už nám len taký kalendár chýbal.

Jasné, že som s ostatnými chodil von (dokonca ešte raz som šiel aj s Katkou) ale nejak sme nemali náladu podnikať niečo dobrodružné, nie bez Gabriela. Chodili sme na obyčajné prechádzky, do kina, na zmrzlinu a podobne. Keď sme si písali s Gabrielom, ten sa čudoval, že si poriadne neužívame. Vraj keď sa vráti, všetko napraví.

Už sa pomaly blížil koniec prázdnin. Bol posledný týždeň voľna, keď mi Gabriel zas napísal.

Gabriel: ahoj, máš čas?
Jakub: na teba vždy
Gabriel: niečo ti chcem povedať

Dnes nenapísal do skupinového chatu a znel trochu vážne. Normálne mi začalo byť zle. Nemal som rád, keď niekto povedal že mi chce niečo povedať, namiesto toho aby rovno povedal to čo chce povedať. Zbytočné napínanie.

Jakub: o čo ide?
Gabriel: včera som mal sex :D
Jakub: s kým?
Gabriel: s tou starou knihovníčkou
Jakub: to fakt???
Gabriel: nie ty pako XD s maťom

Cítil som sa ako debil za to, že som chvíľku fakt veril tomu, že spal s knihovníčkou. Potom som si uvedomil význam jeho poslednej správy. Čakal by som všeličo, len nie toto. Prekvapilo ma to. Trochu som sa cítil ako decko. Laura mala už rok frajera, teraz Gabriel mal sex, a ja? Ja som nielenže nič z toho nezažil, ale ani som sa na to necítil. Divné, že mi to nejak zhoršilo náladu. Odpísal som mu, že super, a prudko som zmenil tému.

Jakub: čo teraz čítaš?
Gabriel: teraz nič, popravde už sa mi veľmi nechce. celé leto som niečo čítal, toto sa nerobí
Jakub: *tvári sa že tá posledná veta ho neurazila*
Gabriel: s tebou je fakt sranda :DDDDD nehovor to nikomu ale na teba sa teším najviac

Moja divná nálada bola razom preč, a cítil som ako sa mi na tvári vyčaril úsmev. 

Bol raz jeden introvertDonde viven las historias. Descúbrelo ahora