:40: ✔

577 43 5
                                    

Doma som, samozrejme, nepovedal kde sme naozaj boli a čo sme robili. Povedal som, že sme sa len rozprávali, hrali sme hry a pozerali filmy. Potom som v izbe zatelefonoval Laure, ktorá sa doma nudila, tak navrhla že príde ku mne a porozprávame sa. Mohol som jej to povedať do telefónu, ale radšej sa s ňou rozprávam naživo. Do desať minút tu bola.

„Pusti mi nejaké ich pesničky," povedala Laura. Ako som jej opisoval ten koncert, dostala chuť vypočuť si nejaké pesničky. Nebol to síce úplne jej obľúbený žáner, ona obľubovala hlavne pop, ale zapáčili sa jej.

„Sú naozaj dobrí," musela uznať. „A čo Gabriel?"
„Čo s Gabrielom?" nechápal som, na čo naráža.
„No či sa niečo dialo...medzi vami."
„Aha. No, po koncerte sme sa držali za ruky. A ešte sme mali kratší rozhovor o jeho citoch ku mne," povedal som.
„A žiadna pusa nebola?" Laura sa zdala byť sklamaná?!
„Nie, prečo?"
„Boli by ste spolu zlatí. Naozaj veľmi," uškŕňala sa. Hodil som do nej vankúš.
„Prestaň s tým," prikázal som jej. Gabriel a ja proste spolu nebudeme, nech si hovorí kto chce čo chce. Niežeby som ho nemal rád, ale nie som...gay.
„Môžem byť družička?" zabávala sa Laura ďalej.
„Hahaha. Veľmi vtipné."

Zatiaľ čo ona si zo mňa uťahovala, snažil som sa ju ignorovať, a bol som na mobile. Prezeral som si instagram, a všimol som si že Gabriel ma označil na fotke z koncertu, kde sme boli my dvaja a držali sme sa okolo pliec. Hneď som tam hodil srdiečko.
„Wau, vyzeráte tam úplne ako pár," pokračovala Laura. „Napíš mu tam aspoň nejaký pekný komentár. Že bolo super a užil si si to."

Tak sme teda najbližších pár minút strávili vymýšľaním vhodného komentára, ktorý by bol stručný, milý, neobsahoval by nič nevhodné a páčil by sa mi. Potom som ešte párkrát skontroloval, či tam nie sú chyby, a dal som to uverejniť.

Bol raz jeden introvertWhere stories live. Discover now