:INFO:

1K 24 8
                                    


Ahojte všetci. Tí, ktorí ste tu noví si tento oznam kľudne môžete prečítať ale aj preskočiť, dôležitejší je pre čitateľov, ktorí sú tu už dlhšie. Nováčikom len odporúčam, aby nečítali neupravené kapitoly (tie upravené budú označené, nebojte sa). Tiež ak v komentároch uvidíte nejaké anglické mená, nečudujte sa, kto to je, to boli pravdepodobne iba pôvodné mená postáv.

Príbeh prebehol úpravou, a najbližšie dni budem pôvodné kapitoly nahrádzať tými upravenými. Za každú upravenú kapitolu dám takúto fajku - vyzerať to bude asi takto: :1:, :2: .... Snáď sa chápeme :D. (dúfam že sa emoji fajky zobrazuje každému – ak nie tak možno uvidíte preškrtnutý obdĺžnik). Tie fajky dám pravdepodobne aj za všetky ďalšie nové kapitoly (niežeby som ich upravovala, len nových čitateľov by asi miatlo keby niektoré kapitoly boli označené fajkami a niektoré nie. Môžete to brať tak, že to môžete kľudne čítať).

Ak by sa vám, pôvodným čitateľom, nechcelo čítať príbeh od začiatku, sem vám dám hlavné zmeny aby ste boli zorientovaní a mohli pokračovať v čítaní, keď začnem vydávať nové kapitoly. Nemusíte sa báť, dej zostal v podstate rovnaký, žiadna extra veľká zmena v deji tam nie je. Pozor, vypísané zmeny môžu obsahovať mierne SPOILERY pre tých, čo ste tu prvýkrát.

Zmeny:

- Príbeh sa odohráva na Slovensku

- Zmenila som mená na slovenské (Jake = Jakub, Jared = Gabriel, Thomas = Tomáš, Emily = Ema). Boli tu ešte aj ďalšie postavy (Laura, Alex, Daniel, Adrián...) ale keďže tie sú v angličtine aj slovenčine také isté/podobné, nič nebolo treba meniť

- Po koncerte Pink Volcano pôjdu k jazeru, nie k moru (logicky, keďže tu more nemáme)

- Gabriel (pôvodne Jared) neberie antidepresíva, avšak nelegálne si zohnal nejaké lieky ktoré si občas dal, mal problémy s alkoholom, hulil trávu a podobne

Ešte jedna vec. Ak sa vám náhodou zobrazí kapitola s pôvodnými menami a neupravená, upozornite ma prosím. Je možné, že som niečo pri úprave prehliadla, poprípade wattpad nemusel uložiť úpravy. Takúto chybu mi môžete hlásiť do komentáru či do súkromnej správy, to už je na vás, budem vám za to vďačná.

Vaša Fanta ❤

Bol raz jeden introvertTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon