'e'

2K 210 258
                                    

Jungkook:

Lanet olası marketin, lanet olası pedlerinin dizildiği rafların önünde bekliyordum.

Bu kutsal görevi bana veren kıymetli ve saygıdeğer arkadaşlarımın buradan yedi ceddine selam söylüyor, yayında ve yapımda emeği geçen ailelerine güzel bir selam yolluyordum. İç sesimle yaşayacakları uzun süreli diyalog pek de masum olmayacaktı açıkçası.

Pedlerin bir birine bakıyordum, bir diğerine. Yanlış anlaşılmasın ped almaktan utanmıyordum ancak bu çeşitler de insanın sinirlerini bozmuyor değildi. Uzun ped, kısa ped, pamuklu ped, gece pedi, bol emici ped, günlük ped, sporcu pedi, ultra ince ped blah blah blah...

Bunların şimdi hangisi daha iyiydi. Bu kadar çeşit yapacağınıza neden hepsini tek pakette birleştirmediniz ki? Ay delireceğim!

"Pardon bayım, ne bakmıştınız? Yardımcı olayım."

Yanıma gelen sevimli ve sevecen kızın yakasında ki karttan market çalışanı olduğunu anlamıştım. Elimle pedleri göstererek konuştum.

"Ahh, ped almam gerek açıkçası. Acaba hangisi daha kullanışlı olur?"

"Aslında bu biraz da kullanan kişiye bağlı. Çünkü bazılarında kanama çok olurken, bazılarında az oluyor. Bazılarının cildi çok hassasken, bazılarının cildi daha dayanıklı oluyor." Taehyung'un kanaması çok muydu?

Hatırladığım kadarıyla üzerindeki pijamanın fazlasıyla kan olduğunu hatırlamıştım. Neyse ki son anda bebekliğinden kalan külot bezler aklımıza gelmiş ve onlardan takmasını sağlamıştık.

Taehyung'un cildi hassas mıydı?

Aslında onun cildi oldukça hassastı. Çok çabuk kızarıp tahriş oluyordu evet ama iyileşmesi de hızlı oluyordu.

"Açıkçası kanaması çok ve cildi hassas." Konuşmamla eliyle bir bölgede ki pedleri göstermişti.

"Bunlar hem uzun hemde pamuklu. Böylece kullanan kişinin hiçbir sorunu olmaz ama eğer kanaması çok ise bir paket yetmez. Ayrıca günde 2-3 kez değiştirmesini öneririm. Her ne kadar pamuklu da olsa sürekli aynı pedin durması tahriş eder ve pişik olur. O yüzden bir hastalık sürecinde 3 paket ideal. Bir paketin içerisinde 7 adet bulunuyor. Böylelikle artanları da diğer ay kullanabilir."

Sevimli dediğim görevli çok konuşması ile gözümde tüm sevimliliğini yitirmişti. O kadar hızlı konuşmuştu ki gözlerim büyümüş, kulaklarımın pası silinmişti. Teşekkürler eskiden sevimli artık sevimli olmayan ama hala tip olarak sevimli görevli.

Hâlâ gitmediğini ve gözlerini dikmiş bana baktığını görünce hızlı hızlı başımı salladım onaylar anlamda. Dediği pedlerden 4-5 paket aldım. Ne olur, ne olmaz. Hazırlıklı olmamız gerek.

"Teşekkür ederim." Hızla yanından uzaklaştığım görevli sevimli bir şekilde arkamdan el salladı ve iyi günler dileklerini iletti. Gerçekten sevimliydi. Ama şu an konumuz bu değil.

Bu insanlar neden garip bakışlarla bana bakıyorlar. Bazıları aralarında fısıldaşıp gülmeye başladığında kendime sakin olmamla alakalı şeyler fısıldarken tekrar duyduğum kıkırdama ve fısıldaşmayla sesiyle adımlarımı durdurdum bu kez.

Bakışlarım yavaşça en son konuşan ve gülen adamı bulduğunda usul usul yanına adımladım. Zaten parasını ödeyeceğim için pedi açmamda sorun yoktu bence. Ped aldığım için dalga geçiyordu pezevenk ve bunun dalga geçilecek bir yanı yoktu. Menstural döngü sonucu oluşuyordu ve bir hastalık değildi. Vücut kendini temizliyordu. Peki ya kendi uçkuruna sahip olamayanlar prezervatif alırken neden utanmıyordu.

Experiment 'taekook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin