Jungkook:
İyice düzene giren Taehyung'un regli ile rahat bir nefes almıştık. Çünkü hepimiz de ilk defa bir erkeğin regline şahit olmuştuk ama kadınların reglinden pek de bir farkı yoktu.
Bugün 7. günüydü ve artık tamamen bitmişti. Bitmesinin ardından hemen tüm vücut taramaya girecekti. En hızlı halimizle düzenlemeye çalışıyorduk ancak iyice sarpa sardığını düşünüyordum. Aklıma sürekli cinsiyet değiştiren deneyler geliyordu ve ben delirecek gibi oluyordum. Ona bir şey olmasını istemiyordum. Uzun bir süredir yanımızdaydı ve sadece ben değil ona hepimiz değer veriyorduk.
Taehyung'u uyandırmak için havuzunun yanına gittiğimde, uzun ve geniş havuzun dibinde yattığını gördüm. Bir süre sonra elimi suya daldırdım ve dalgalanmasını sağladım.
Açıkçası bu tahmin ettiğiniz türden bir havuz değildi. Şöyle anlatayım, yer altında olması gerekirden yerin üzerindeydi. Cam havuz sayesinde ne yaptığını veyahut hareketlerini gözlemleyebiliyorduk. Yerden 3 veya 4 metre yüksekte olan havuza çıkabilmek için merdiven kullanıyorduk tabii ki Taehyung da öyle.
Sudaki hareketliliği hisseden Taehyung önce gözlerini açtı, sonra tamamen ayılabilmek için gerindi ve beni gördü. Gülümsediğinde ben de gülümsedim ve merdivende geri geri indim. Yere indiğimde suyun dibinde hala bana bakıyor ve gülümsüyordu. Başını yana eğmiş ve dişleri ile gülümsemişti. O... Tanrım çok utanıyorum ama gerçekten dayanamayacağım kadar güzel.
Çıplak vücuduna takılmamaya çalışsam bile o kadar güzel ve albeniliydi ki kelimelerim bir bir boğazıma düğümleniyordu. Eşi benzeri yoktu. Kıvrımlı ve ince bir vücudu vardı. Büyük gözleri, zarif yüzüne tam uyan bir burun, ahh o dolgun dudakları unutmamak gerekirdi tabi ki. Burnunun ucundaki bene kadar Taehyung'a benzemesi ve benim karşımdaki Taehyung'a bunları söylemem çoğu zaman suçlu hissettirse düşüncelerimden geçemiyordum.
Cama koyduğu eli ile ben de elimi kaldırdım ve cama, elinin olduğu yere koydum. Elini okşar gibi camın üzerinde hareket ettirdiğimde ağzından baloncuklar çıktı. Sanırım kıkırdamıştı. Elini camdan çekti ve ben daha elimi çekemeden elimin olduğu yeri öptü. Bu his neden bu kadar güzel hissettiriyordu.
Kuğu gibi suda süzüldüğünde bakışlarım yukarı döndü. Başını sudan çıkaran Taehyung mullet saçları ile tapılası görünüyordu. Saçlarını sallayıp ilk ıslaklığını attığında sudan tamamen çıktı ve merdivenlerden inmeye başladı. Her adımında vücudundan süzülen su damlaları gibi bende akıp gittim. Tanrım bana neler oluyor?
Köşede asılı duran havluyu alıp Taehyung'a uzattığımda gülümsedi ve havluyu alıp üzerine sardı. Havluyu bir çırpıda üzerinden çektiğimde şaşırsa da bozuntuya vermemişti. Sadece sarılmak istemiştim ve bu neden o çıplakken olmasın.
Vücuduna doladığım kollarım ile o da kollarını belime dolamıştı. Bana göre oldukça kısa olan boyu fazla tatlıydı ama tek başına durduğunda fiziğinden dolayı uzun görünüyordu. İkimiz de başımızı birbirimizin boynuna gömdüğümüzde derince soluklar aldık. Hala saçlarından süzülen damlalar boynuna akarken harika bir görüntü oluştursa da üşüyüp hasta olmasını istemezdim.
Havlu yerine bornoz giydirip kucağıma aldım ve eve girdim. Diğerleri laboratuvarda bekliyorlardı. Adımlarımın laboratuvara gittiğini anlayan Taehyung mızmızlanıp inmeye çalışsa da izin vermemiştim. Kontrol etmemiz gerekiyordu. Tekrar çırpınmaya başladığında tam kucağımda sabitleyecekken kuyruğunun karnıma saplanması ile adımlarım kesildi. Taehyung da gözlerini büyütüp ne yaptığını anlayınca bağırarak diğerlerini çağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Experiment 'taekook'
Science Fiction'O' deney sonucu ortaya çıkan değişik bir yaratıktı. to start: 10.03.19 to finish: ... -Düzenlemede!- Yeni bölüm günleri Salı - Cuma (09:00/21:00)