0.7

4.7K 193 22
                                    

Odama girip kapıyı kilitledikten sonra ellerimi sinirle saçlarımdan geçirdim. Bunu nasıl benden saklarlardı? Nasıl olurdu böyle bir şey? Kendimi salak yerine konulmuş gibi hissediyordum.

Tepkimi düşündüm, biri abimdi diğeri ise en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Bana söylemeden gizli gizli böyle bir ilişki yaşamaları beni üzebilirdi. İnsan kendini bir hiç gibi hissediyordu ve tepkim aslında bunaydı. Sevgili olmalarıyla ilgili bir problemim yoktu fakat bunu benden gizlemeleriyle ilgili bir sorunum vardı.

Tam kendimi sorgularken kapı çalındı. "Lina! Aç şu kapıyı konuşalım!"

Abimin sesini duyduktan sonra gözlerimi devirdim ve dudaklarımı cevap vermek için araladığım sırada annemin sesi duyuldu. "Anıl! Ne oldu?" Annemin abimin yanına geldiğini terlik seslerinden anladım. "Anne, anlatacağım fakat sonra."

Abimin düz sesi duyulduğunda annemin uzaklaşan terlik sesleri de ardından duyuldu. "Lina, açar mısın şu kapıyı? Açıklamama izin ver."

Sessiz kaldım çünkü bazen sessizlik en vurucu şey olabiliyordu. Sessizce kapının yanında dikilirken Alisa'nın sesi sessizliği kırdı. "Lina...ne olur anla beni...Abin, senin için ne kadar değerli olduğunu bildiğim için söylemedim."

Alisa'nın sesi oldukça kırgın geliyordu. Hemen yumuşamaya başladığımı fark ettiğimde kendimi toparlayıp ifademi durgunlaştırdım. Onlara hiçbir şey söylemeden kapının kilidini çevirip kapıyı açtım. Karşımda gözleri dolu dolu olan bir Alisa ve ifadesiz bir şekilde duran abim vardı. Kapıyı açıp geri çekildim ve içeri geçmelerine izin verdim. Madem sevgililerdi ve bana açıklama yapmak istiyorlardı, bunu o anda yapmaları gerekiyordu.

Kollarımı önümde bağlayıp yatağımın ön tarafına oturan çifte sorarcasına baktım. Alisa bakışlarımdan ne beklediğimi anlamış olmalıydı ki hemen söze atladı.

"Özür dilerim Lina, böyle öğrenmeni istemezdim. Sadece...korktum. Onu da seni de kaybetmek istemiyordum. Anlıyor musun?"

Abimle sevgili olduklarını bana söyleseydi arkadaşlığımızı bitireceğimi mi düşünüyordu? Saçmalığın daniskasıydı!

"Beni kıran bana abimle konuşmaya başladığında söylememen ve sen canım(!) abiciğim, sen de beni aptal yerine koydun. O sırıtarak mesajlaşmalar falan..."

Tek kaşımı kaldırıp sertçe baktım. Abim ilk defa karşımda mahçup gözüküyordu. O an ortam gergin olmasaydı telefonumu çıkarıp fotoğrafını çekeceğime yemin edebilirdim. İçimdeki gülünç düşüncelere rağmen tavrımı korudum. O sırada abim konuşmaya başladı.

"Lina...o senin arkadaşın, ben senin sayede tanıdım onu. Gözlerimin sürekli arkadaşlarının üzerinde olduğunu düşünme diye ayrıca Alisa'nın gizleme kararına saygı duyarak söylemedim. Belki saçma bir düşünce ama bizi anladığını umuyorum."

Derin bir nefes aldım. "Anlıyorum, fakat ben asla ama asla sizin ilişkinize karşı çıkmazdım. Bunu bilmenizi istiyorum, hangi davranışımdan böyle şeyler düşüneceğimi sandınız anlamıyorum? Beni tanımıyor musunuz siz?"

Dediklerimde son derece haklı olduğumu biliyordum. Bunu onlar da biliyorlardı, bu sebeple birden aynı anda "Özür dilerim." dediler. Sonra da birbirlerine bakıp tebessüm ettiler. Bu benim de istemsizce tebessüm etmeme neden oldu. İkisini de çok seviyordum ve olur da bir gün ayrılırlarsa ve arada kalırsam diye korkmaya başlamıştım. Yanlarına yaklaştım ve onlara gülerek baktım. "Affedildiniz, ama bir daha arkamdan iş çevirirseniz kıçınızı tekmelerim."

İkisi de aynı anda güldüğünde Alisa'ya sarıldım. O da sarılışıma karşılık verdi. Alisa'dan ayrıldıktan sonra abime baktım. Abim yavaşça sırıttı ve ben ona sarılmadan o bana sarıldı. Sarılmasına karşılık verip kulağına doğru uzandım ve sessizce "Eğer o kızı üzersen üzerinde işkence yöntemlerimi uygularım." dedim. O da "Hakkındır." dedi.

Onların birlikte olduklarını öğrenme sürecim biraz sarsıntılı olsa da onları en çok heyecanlandıran anneme açıklamak olmuştu. Alisa abim durumu anlatırken halının örüntü düzenini kafasında çıkarmaya çalışıyor gibiydi. Fakat annemin tepkisi hiç tahmin ettikleri gibi olmamıştı. Koskoca kadın oğlu tanıdığa gitti diye öyle çok sevinmişti ki hepimiz annemin tepkisine çok şaşırmış ve gülmüştük.

Akşam herkes odasına çekildiğinde Alisa ile birlikte Sevda ile görüntülü konuşmuştuk. İkisinin beraber olduğunu öğrenen Sevda'nın tepkisi tam olarak şu olmuştu. "Artık tek sevgilisi olan ben değilim, yesss!" Bunu dedikten sonra da kendini mutlulukla yatağa atmıştı.

Sevda ile görüntülü konuşmayı bitirdiğimizde WhatsApp'a girdim. Whatsapp'a girdiğim gibi Gizemli'den gelen mesajları gördüm ve her zamanki gibi alnıma bir tokat yapıştırdım.

Gizemli: Hey

Gizemli: Naber?

Gizemli: Bu çok resmi oldu

Gizemli: Nasılsın devrem?

Bu mesajın üstünden 1 saat geçince başka bir mesaj daha atmıştı.

Gizemli: Nys sn mşglsun glba snra grşrz

Bu mesaja ister istemez kahkaha attığımda yere yaptığım yatakta yatarken telefonuyla ilgilenen Alisa'nın ilgisini çektim. "Ne oldu." dedi hala telefona bakarken. Ben de "Onunla mesajlaşıyoruz." dedim.

Alisa birden yüzünü bana çevirdi ve pis pis sırıttı. "Sen ne zamandan beri biz hariç biriyle mesajlaşırken kahkaha atıyorsun?"

Güzel soruydu. Cevabını bilmiyordum, aslında onunla konuşmayı sevdiğim ortadaydı; sadece kendimi anlayamıyordum. Ne zaman onu düşünsem aklıma Barkın düşüyordu ve bu kötü hissettiriyordu. Düşüncelerime o zinciri ben vurduysam koparmasını da bilecektim.

Alisa'ya cevap vermeden önce Gizemli'ye mesaj attım.

Lina: Kusuruma bakma, bir tür aile krizi geçiriyorduk az kalsın.

Anında yanıt geldi.

Gizemli: Nasıl yani?

Lina: Alisa ve abimin 1 aydır beraber olduklarını bir kaza sonucu öğrendim. Daha da söylemeye niyetleri yoktu herhalde.

Göz ucuyla Alisa'ya baktım. Hala aynı pozisyonda duruyordu.

Gizemli: Onların yerine kendini koymayı denedin mi?

Lina: Aslında denemedim ama sorun yok, onları anlayabiliyorum.

Gizemli: Sevindim, ee festivalde hangi şarkıyı söyleyeceğin belli mi?

Lina: Müzik öğretmeni "All of me" den bahsediyordu. Değişmezse söyleyeceğim şarkılar arasında o da var.

Gerçekten favori şarkılarımdan birisiydi. Melodisi bile huzur veriyor, ruhuma dokunuyordu.

Gizemli: Bu şarkıda bir kısım beni çok iyi anlatıyor.

Lina: Hangi kısmı?

Gizemli: Çünkü benim her yanım senin her yanına aşık

Mesajı görmemle beraber yatakta birden refleksif olarak pozisyon değiştirmeyi denedim. Yerimde duramıyordum. Tam yan döneceğim sırada yatağımın cam tarafına bakan tarafındaki dar boşluğa yuvarlandığımı hissettim.

Sanırsam ruhen de bedenen de düşmüştüm...

Güven Bana ~yarı texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin