2.1

4.1K 164 23
                                    

"Barkın ve Esra çıkıyorlarmış."

Okul çıkışı geldiğimiz bir kahvecide kahve bardağından içimi ısıtacak bir yudum aldığım sırada Alisa'nın söylediği söz ani bir şok yarattı ve birden boğuluyor gibi hissettim. Öksürmeye başladığım sırada Sevda ve Alisa aynı anda ayağa kalktılar ve Alisa sırtıma vurmaya başladı. Sevda da telaşlı telaşlı "Kuşa bak kuşa!" diye tavanı gösterdi.

Bu söylediğine gülmeye başladığımda hem öksürüyor hem de gülüyordum. Öksürüğüm zayıfladığında ikisi de yerine oturdu ve Alisa alnına bir şaplak attı. "Birbirimize bir şey yiyip içerken şaşırtıcı ya da şok edici bir şey söylemememiz gerektiğini konuşmuştuk..."

"Ben hatırlamıyorum."

Alisa imalı imalı Sevda'ya döndü. "Sen o sırada sevgilinle beraberdin canım." Sevda dudaklarını büzdü. "Sevgili ile görüşmek de hata oldu."

"Görüş sen sevgilinle, boş ver onu." Alisa'ya uyarır bir bakış attım. Sevgilisi ve arkadaşlarının arasında kalmak bir kızın yaşamaması gereken bir şeydi.

Ben garip garip düşüncelere dalmışken Alisa ve Sevda sanki anlaşmış gibi aynı anda bana bakıp sırıttılar. Onlara neden öyle baktıklarını soracağım sırada Sevda konuştu. "Özgün Bey ile cumartesi buluşmanızda neler oldu? Daha anlatmadın bize."

O gergin buluşma aklıma gelince kalbim depar atmaya başladı. Fakat tabii ki bunu dışa yansıtmadım yoksa kızların beni bu konuda darlayacaklarını biliyordum ve şu an en çok ihtiyacım olan şey boş bir beyindi çünkü sınavlarım yaklaşıyordu.

"Onu seven bir kıza ve onları birbirine yamamaya çalışan bir erkek arkadaşa sevgili rolü yaptık. Kız hışımla kafeden çıktı, biz de sonrasında kahve içip ayrıldık."

Umursamazca omuz silktiğimde cevabım 2'sini de mutlu etmiş gibi değildi. Sevda heyecanla telefonu eline aldı. Sonra merakla telefonundan kafasını kaldırdı ve bana baktı "Özgün'ün soyadı neydi?"

Bunu sorduğunda Alisa'nın başta söylediği Barkın'ın Esra ile çıkma haberinin beni hiç yaralamadığını hatta şimdi hatırlayacak kadar umursamadığımı fark ettim. Bu bende garip bir mutluluk uyandırdı.

"Hey! Lina, sana diyorum kızım!"

Sevda'nın sol elini gözümün önünde sallamasıyla gerçek dünyaya döndüm ve sorduğu soruya odaklandım. Özgün beni takip etmeye başladığında ben de onu takip etmiştim. Bu sebeple soyadını biliyordum. "Barış."

Sevda cevabı aldığı gibi tahminen Özgün'ü stalklamak için Instagram arama çubuğuna onun adını ve soyadını yazdı. Birden gözleri açıldı ve dudaklarında geniş bir gülümseme oluştu.

"Lina! Bu çocukla evlen sen, rol ayağına çocuk da yap, soyadı da yakıştı vallaha! Maçta bu kadar yakışıklı değildi bu!"

Dediklerini algılayıp sindirmem birazcık uzun sürse de gülmekle yetindim. Bu kısaca "Bir akıllı sensin." gülüşüydü. Sevda telefonunu hevesle Alisa'ya uzattı. Uzatırken de "Son fotoğrafına bak!" dedi. Alisa telefonu aldığında onun da yüzü Sevda gibi değişti ve bakışları bana döndü. "Genelde bunu söylemem ama...Sevda haklı kardeşim."

Alisa benim de bakmam için telefonu uzattığında elinden yavaşça kaptığım telefona bakarken paraşütümü açtım, düşmemeliydim.

Alisa benim de bakmam için telefonu uzattığında elinden yavaşça kaptığım telefona bakarken paraşütümü açtım, düşmemeliydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ozgunbaris: Hep senin zorlamaların @ keremeren

keremeren ve 512 kişi beğendi.

keremeren: Kızma bana, milletin gözü gönlü açıldı işte.

elifaraz: Kızlar ben yuvarlanıyorum.

düsmeyegeldim: Sevgilin var mı yakışıklı?

keyfiminkahyasi: Ç🔥k iyisin ç🔥k

aryabaran: @ düsmeyegeldim seni ilgilendirmez

düsmeyegeldim: @ aryabaran sen misin sevgilisi.

berrayikik: @ düsmeyegeldim sevgilisi yok.

düsmeyegeldim: @ berrayikik artık var, ben

nickbulamadim: @ düsmeyegeldim kesin yaşanır bu.

****
Her yorumda modum düşerken kalbim de fotoğrafa fena halde düşüyordu. Bizim sevgili oyunumuz hala devam ediyordu ve o sevgilisinin olup olmadığını soran vasıfsızlara açıklama yapma gereği duymamıştı.

"Kızlar, bizim sevgililik rolümüz inandırıcı olsun diye 1-2 hafta daha sürecek."

İkisi de aynı anda "Ne?!" diye bağırdığında kahvecideki tüm gözler bizim masaya döndü. Yüzümü buruşturarak onlara baktım. Sevda'nın gözleri hızla açıldı. "Yaz fotoğrafın altına sevgilisinin sen olduğunu! Ne duruyorsun?!"

"Saçmalama Sevda! İşlerin o kadar büyümesini istemiyorum! Basit bir rol sadece."

Alisa masadaki telefonumu aniden kaptı ve "Sen onu benim külahıma anlat." dedi. Telefonuma doğru hızlı bir atlayış gerçekleştireceğim sırada Sevda önüme geçip kollarıyla belimi sardı ve ben endişeyle çırpınırken beni sıkıca tuttu.

"Alisa! Sakın düşündüğüm şeyi yapma! Sakın!"

Kalbim hızla atarken çırpınmaya devam ettim. Alisa telefonumla uğraşırken ne kadar çırpınsam da Sevda bana koala gibi sarılmıştı bu yüzden telefonuma ulaşamıyordum. Alisa telefonu indirdi ve bana dudaklarını büzerek baktı. "Üzgünüm, ama yaptım..."

Sevda'nın beni tutan kolları gevşediğinde Alisa bana telefonu uzattı. İçimde depremler olurken, fırtınalar koparken yapmamış olmasını dilemeye başladım.

Telefonu aldığım gibi Instagram'a girdiğimde Alisa'nın hesabımdan Özgün'ün son gönderisinin altına yapmış olduğu yorumu okurken ellerim titredi, başım döndü ve gözlerim karardı.

  linakora: @ +23 sevgilisi benim.

Fakat can alıcı kısmı bu değildi. Can alıcı kısmı aniden Instagram'dan gelen yorumuma yanıt geldiğini bildiren bildirimdi.

ozgunbaris: @ linakora ile sevgiliyiz.

Güven Bana ~yarı texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin