3.4

3.5K 170 14
                                    

Otobüsün durmasının üzerinden 15 dakika geçince sıcak sıcak otobüste durmak isteyen Sevda ve Alisa'ya daraldığımı söyleyip otobüsten indim ve bembeyaz ağaçlara baktım. Kışı her zaman sevmiştim, o soğuk sessizliğin müptelası olabilirdim. Yoldan biraz ağaçlara doğru indim ve bir ağacın gövdesine yaslanıp sesli bir şekilde nefes verdim. Buhar ağzımdan çıkarak havaya karıştığında güldüm. Küçükken bu buharı sigara dumanı sanıp triplere girerdim.

"Keşke senin kadar neşeli olsam..."

Yan tarafımdan gelen sesle yerimden sıçrayıp kafamı hızla yana çevirdim. Özgün bir hayli uzun boyu ve baktığım anda düştüğüm yüz ifadesiyle 2 adım ötemde duruyordu. Sonra ona sinirli olduğum aklıma geldi ve boş boş bakıp "Neşeli değilim." dedim. Özgün biraz daha bana yaklaşıp "Ben de seninle konuşmak istiyordum." dedi. Alayla güldüm. "Ne hakkında? Bana danışmadan şu sahte ilişki muhabbetini bitirdiğimizi başkalarına söylediğin hakkında mı?"

Özgün cevap verecekken telefonumun bildirim sesi lafını böldü. Ona bakmadan telefonumu çıkardım ve WhatsApp'a girdim.

Gizemli: Yine onunlasın...

Gizemli: Artık canımı acıtıyor.

Mesajı okuduktan sonra hayret içinde etrafa baktım. Gizemli de buradaydı! "Ne oldu?" Özgün'ün sesini duymamla tekrar ona döndüm ve "Önemli bir şey değil." dedim.

Lina: Nasıl bana geziye geleceğini şimdi söylersin?

Telefonumu sessize alıp montumun cebine attıktan sonra Özgün'e "Ne söylüyordun?" dercesine baktım. Dıştan gayet sakin görünebilirdim ama içimde danalar tepişiyordu. Gizemlinin de burada olması bende garip bir heyecan ve mutluluğa sebep olmuştu.

"Ben sevgili olduğumuzu söylesem işler daha da karmaşıklaşacaktı. Ayrıca sen bunu nereden öğrendin?"

"Tuna söyledi."

"Bence onunla fazla muhattap olma."

Seslice nefes verdim. "Bunun seni ilgilendiren tarafı ne?" Özgün tebessüm edip bana yaklaştı. Kulağıma eğilip bütün tüylerimi diken diken ederek konuştu. "Adının bütün basketbol takımını elinden geçiren kıza çıkmasını istemiyorsan yapmazsın." Biraz geri çekildi ama hala yüzüme yakındı. Konuşmaya devam ettiğinde nefesini dudaklarımda hissettim. "Ayrıca sahte de olsa eski sevgilimsin. Benden sonra onunla çıkman benim için iyi olmaz, anlarsın ya..." Göz kırpıp ben bir şey demeden uzaklaşmaya başladığında şoktan çıkıp ani bir sinirle yerden aldığım karı yuvarlaklaştırıp hızlıca kafasına doğru fırlattım. "Sen nasıl olur da bunları söylersin?!"

Kar topu tam da hedeflediğim gibi kafasıyla buluşunca ani bir şaşkınlıkla arkasını döndü ve "Ciddi misin sen?" der gibi baktı. Ben sinirden ve soğuktan titrerken Özgün ben nasıl olduğunu anlayamadan beni kucakladı ve daha şaşırmama fırsat kalmadan karın içine doğru fırlattı.

Beynim olanları algılamaya çalışırken kalbim salakça bir hızla atmaya başladı. Vücudumun çeşitli yerlerinde karın soğukluğunu hissettiğimde hafifçe çığırarak bağırdım. "Kendini ne sanıyorsun sen be basketbol potası?!" Özgün ellerini teslim olurcasına kaldırıp daha sonrasında el salladı ve beni o karların içinde bırakıp otobüsüne gitti. Sinirden ve soğuktan kıpkırmızı olmuş bir şekilde yerden kalkmaya çalışırken bir yandan da titriyordum.

"Aptal!" dedim kendi kendime. "Aptalsın sen kızım! Sana böyle şeyler söyleyen birinden etkileniyorsun. Gerizekalı!" Alnıma tokat atıp kardan zorlukla kalktım ve kardan ıslanmış montumun ve pantolonumun üstündeki karları silkeledim. Sinirimi kardan çıkarıcısına adımlar atıp otobüse bindim. Alisa yan oturmuş bir şekilde arkada oturan Sevda'yla sohbet ediyordu. Beni görünce sustular. Sevda bana tam bir şey söyleyecekken ona bakmadan sinirle yerime oturup kollarımı göğsümde bağladım. İkisinin de anlamaz bakışlar attığını hissettiğimde "Sana ne oldu kız? Yüzün beş karış."

"Bir dağ ayısıyla karşılaştım. Karda yuvarlandık beraber." dedim son derece ciddiyetle. Sevda'nın çenesi aşağıya doğru düşünce Alisa bizim koltukların yanına gelip ciddi olup olmadığımı sorgulamak istercesine yüzüme baktı.

En sonunda dayanamayıp konuştum. "Ya manyak mısınız kızlar? Ayı ne gezsin otobüsün dibinde. Özgün gerizekalısıyla tartıştım."

Sevda çığlık attı. "Kutsal enişte!" Koluna bir tane patlatıp etrafıma bakındım. Yeni yeni benim hakkımda konuşanlar azalmışken artmasını istemiyordum. "Ya ne vuruyorsun be!"

Alisa "Tam olarak ne oldu da böyle kırmızı görmüş boğaya döndün?" O anlar aklıma gelince gözlerimi devirdim ve "Bana danışmadan sahte sevgililik olayını bitirmesi konusunu açtım, o bana işlerin daha da karışmaması için söylediğini söyledi. Nereden öğrendiğimi sorunca Tuna olduğunu söyledim. 'Onunla fazla muhattap olma.' dedi."

"Ay kıskanmış bu!" Alisa'ya Sevda'yı susturması gerektiğini anlatmaya çalışırcasına boş boş baktım. Alisa da "Bir izin ver de anlatsın kız." dedi. Sevda göz devirip beklentiyle yüzüme baktı.

"Sonra nedenini sorunca aptal aptal şeyler söyledi. Adım basketbol takımını elden geçiren kıza çıkabilirmiş ve ondan sonra Tuna'yla çıkmam onun için iyi olmazmış falan filan...Özetle; salak!" dedim. Sevda "Karda yuvarlanma ne alaka?"

"Sinirlenip o giderken kafasına kar topu attım. O da beni kucaklayıp karın içine fırlattı."

İkisi de aynı anda çığlık attı. "Ne?!" Alnıma vurup Alisa'ya "Sen de mi Brütüs?" dercesine baktım ama o bu bakışımı umursamadı. Hala şok içindeydi. "Nasıl seni kucakladı?!" dedi kısık fakat baskın bir ses tonuyla. "Git ona sor, mal!" dedim. Sevda Alisa'ya döndü. "Ben diyorum: 'Bunlar evlenir.' diye. Kucaklamalar falan da başlamış, helal kız sana! Yakışıklı 2 basketbolcuyu kendine aşık ettin."

"Sevda!"

"Ne?" dedi kaşlarını kaldırarak. Oflayarak önüme döndüm ve telefonumu elime aldım. Gizemliden mesajlar gelmişti.

Gizemli: Konu cidden benim de gelmem mi?

Gizemli: Lina biliyorum beni sevmek zorunda değilsin.

Gizemli: Ama elimde değil

Gizemli: Ben sana yazarken beni sevmen için değil kendini sevmen için yazdım.

Gizemli: Ama bencil kalbim bu duruma biraz üzüldü.

Gizemli: Başta Özgün'le sahte sevgililik olayı canımı yakmadı kabul

Gizemli: Çünkü hislerinin olmadığını biliyordum.

Gizemli: Ama şimdi anlıyorum

Gizemli: Ondan etkileniyorsun, belki de aşıksın. Anlayabiliyorum.

Gizemli: Artık kendini de sevdiğine göre ben amacıma ulaştım.

Gizemli: Kalbimin bencil isteklerine seni dahil etmeyeceğim.

Gizemli: Görüşürüz güzel kız...

Artık bu numaraya mesaj gönderemezsiniz

Lina: Gizemli? (Gönderilemedi)

Lina: Şaka falan yapıyorsun değil mi? (Gönderilemedi)

Lina: Nolur şaka olduğunu söyle (Gönderilemedi)

Lina: Nolur gitme (Gönderilemedi)

Lina: Sensiz her şey daha zor olacak (Gönderilemedi)

Lina: Sen de babam gibi terk etme beni (Gönderilemedi)

Lina: Bana sadece kendimi sevmeyi değil bana değer veren birine değer verebilmeyi de öğrettin (Gönderilemedi)

Lina: Şimdi birdenbire hayatımdan çıkıyorsun. (Gönderilemedi)

Lina: Asıl bunu yaptığın için bencilsin! (Gönderilemedi)

Gözümden bir yaş firar ettiğinde Sevda anında bana yaklaştı. "Lina, neden ağlıyorsun gülüm? Ne oldu?" Endişeyle bana baktı. Burukça gülümsedim.

"Gizemliden engel yedim."

Güven Bana ~yarı texting~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin