-Jonghyun ja...
Zaczęłam, ale on mi przerwał zbliżając swoją twarz do mojej i łącząc nasze usta w pocałunku. Miałam mętlik w głowie to wszystko działo się tak szybko, tak nagle. Jeszcze tydzień temu w ogóle nie myślałam o tym, że będę mieć chłopaka i to w dodatku, że będzie on drużynowym w obozie wakacyjnym , na którego nie chciałam jechać... Kto by o tym pomyślał...w dodatku Jonghyun w ogóle nie dawał mi znaków, że mu się podobam. No chyba że byłam ślepa.
-Zostań- usłyszałam jeszcze raz jego szept gdy nasze usta się od siebie nieco oddaliły
Jonghyun trzymał swoją dłoń na mojej szyi i nie pozwolił bym się od niego odsunęła. Patrzył mi w oczy i opierał swoje czoło o moje. Te jego oczy hipnotyzowały mnie i naprawdę nie mogłam im od mówić .
-Ja...Przepraszam, że narobiłam kłopotów. Powinnam się nie wyróżniać od innych dziewczyn na obozie- powiedziałam i dłońmi delikatnie go od siebie odsunęłam
-Co ty mówisz?- zapytał starając się mnie przy sobie zatrzymać
-Jonghyun ja nie mogę tam wrócić. Co teraz powiem Minho? Jak obozowicze zareagują na to wszystko? Oni i tak już szepczą, a nie chce robić kolejnych skandali- powiedziałam patrząc mu w oczy i łapiąc za walizkę- przepraszam
Dodałam i ruszyłam w stronę auta. Szofer, który po mnie przyjechał gdy to zauważył to wyszedł z auta i podbiegł do mnie by otworzyć mi drzwi i zabrać walizkę do bagażnika. Jonghyun nie zdążył nic powiedzieć a ja już siedziałam w aucie. Kiedy szofer zamknął drzwi, chłopak podszedł do szyby i patrzył na mnie błagalnym wzrokiem.
-ZuRi proszę...zostań- słyszałam
Spojrzałam na niego i pokręciłam smutno głową. Nie mogłam. Nie chciałam wracać do tego obozu. Co by to dało, tylko więcej plotek na mój temat. Przecież wszyscy teraz myślą, że jestem z Minho. A jakbym wróciła i gdyby mnie widzieli z Jonghyunem , co w tedy by pomyśleli? Ja tego nie chciałam.
-Wybacz- szepnęłam i w tym momencie szofer wszedł do samochodu
-Mam jechać?- zapytał patrząc na mnie i na chłopaka za szybą
CZYTASZ
𝐒𝐇𝐈𝐍𝐞𝐞 𝐂𝐚𝐦𝐩
Fanfiction𝑫𝒛𝒊𝒆𝒘𝒄𝒛𝒚𝒏𝒂 𝒛𝒐𝒔𝒕𝒂𝒋𝒆 𝒘𝒚𝒔ł𝒂𝒏𝒂 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒛 𝒓𝒐𝒅𝒛𝒊𝒄𝒐́𝒘 𝒏𝒂 𝒐𝒃𝒐́𝒛, 𝒘 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒚𝒎 𝒑𝒐𝒛𝒏𝒂𝒋𝒆 𝒑𝒆𝒘𝒏ą 𝒕𝒂𝒋𝒆𝒎𝒏𝒊𝒄𝒆 𝒅𝒓𝒖ż𝒚𝒏𝒐𝒘𝒚𝒄𝒉. 𝑪𝒐 𝒔𝒊ę 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒊𝒆 𝒈𝒅𝒚 𝒅𝒐𝒘𝒊𝒆 𝒔𝒊ę, ż𝒆 𝒃𝒚ł𝒂 𝒂𝒅...