0538*******: Hilal o elindekini bırak!0538*******: Lütfen bırak lütfen!
Hilal: Beni rahat bırak,git başımdan!
0538*******: Papatya lütfen..
Hilal: Bazı şeylerden haberin bile yok. Böyle çok şey biliyormuş gibi konuşma.
0538*******: Ben neyi bilmiyorum? Kollarındaki çiziklerimi,tırnaklarının arasındaki kanlarımı..
0538*******: Farkındaysan ben seni seviyorum ve bu süreçte nerdeyse herşeyini öğrendim. Bunu neden yapıyorsun bilmiyorum ama o elindekini bırak.
Hilal: Ben bunu beş aydır yapıyorum zaten. Ölmek istesem derin derin tam damarımdan keserdim.
Hilal: İzledin mi bilmiyorum ama 13 reasons why dizisinde ki o kız değilim ama, onun kadar derin kesmek isterdim.
Hilal: Sahi,neden denemiyorum ki?
0538*******: Sakın,papatya lütfen mantıklı düşün.
Hilal: Ben çok yoruldum. Sürekli acı çekmekten,kırılmaktan..
Hilal: İnsanlar ben pısırığım diye arkamdan konuşuyorlar, ben zayıfım diye beni taciz etmeye kalkıyorlar.
Hilal: Böyle boktan bir dünyada neden yaşayayım ki?
0538*******: Ne kadar zor olduğunu anlatmandan bile anlıyorum. Ama bir düşünsene, intihar ettiğin zaman
ya da koluna bir çizik daha attığın zaman ne değişecek?0538*******: Hiçbir şey. Kendine yazık ediyorsun.
0538*******: Lütfen,bu bir çözüm değil.
0538*******: İntihar hiçbir zaman çözüm değildir.
Hilal: Bana bu kadar değer verme.. Lütfen,bunu kendine yapma.
Hilal: Benim sevdiğim çocuk öldü. Öldü anladın mı öldü! Gözlerimin önünde,ellerimin arasında öldü! Herşeye rağmen ben yanındaydım onun. O değerimi bilmedi ama son sözü ne oldu biliyor musun?
Hilal: "Ne kadar kötü şeyler yaşasak da herşey için teşekkür ederim Seni seviyorum Ay.."
Hilal: O herkes gibi sıradan olmak istemezdi. Bu yüzden bana Hilal değil Ay derdi.. Canımın içi gitti benim..
Hilal: Sağ elimi tutuyordu. Elinin değdiği her yerde çiziklerim var. Kâbus gördükçe,onu hatırladıkça çizik atıyorum.
Hilal: Sağ kolumda tam 18 çizik var.
Sol kolumda ise 8.Hilal: Bunları sana anlatıyorum çünkü beni yargılamanı istemiyorum. Yargılamazsın biliyorum ama benden sana sevgili olmaz be anonim.. Özür dilerim ama ben daha kendime bakamıyorum. İşe yaramaz bir kızım, lütfen benden seni sevmemi bekleme.
0538*******: Hiçbir zaman senden sevgilim olmanı beklemedim. Ben seni seviyor olabilirim ama sen sevmek zorunda değilsin. Ben senin arkadaşında olurum,abinde, kardeşinde,sırdaşında,dostunda. Sen yeter ki iyi ol.
0538*******: Şimdi lütfen elindekini bırak ve uyu.
Hilal: Teşekkür ederim anonim. Uyuyacağım ama bir çizik daha atmam gerekiyor. Lütfen bana karışma. 19 olsun,birşey olmaz :)
Hilal: Ayrıca eminim şuan aşağıda beni gözlüyorsun. Evine git anonim..
0538*******: Çok inatçısın,seni zorlamıyorum papatya. Çünkü biliyorum dinlemeyeceksin. Tamam gidiyorum iyi geceler.
Hilal: Sanada.
~
Genç kız o gece sağ bileğine bir çizik daha attı. Akan kırmızı kanı öylece izledi. Sahi, kırmızının en çok bu tonunu seviyordu. Biliyordu aslında acısının geçmediğini ama bu, kendisini cezalandırma yöntemiydi.Sevdiği çocuk onun yüzünden ölmüştü. Bir dikkatsizlik yüzünden. Belkide bir öfke yüzünden. Sebebi ne olursa olsun genç kız kendini suçlu biliyordu. Beş aydır kendini en güzel cezalandırma yöntemi buydu.
Genç kız kollarındaki çizikleri ve akan kanı izlerken anonim ise aşağıda hâlâ onun uyumasını bekliyordu.
Sanırım bu yazmakta en içime dokunan bölümlerden biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• ay kadın. | yarı texting
Poesía0538*******: Lütfen, bu bir çözüm değil. İntihar hiçbir zaman çözüm değildir. [2019]