Aktivity

162 8 0
                                    

Jak se hýbat, když zrovna není týmový trénink? Nebo co jsou doplňující aktivity na zabavení?

1. Slackline
Slackline nebo také zkráceně slack je balancování, chození a skákání na popruhu upevněném mezi dvěma body, například stromy. Na rozdíl od chození po provazu není popruh na slackline natažený napevno, ale je více nebo méně pružný. Počátky této nové zábavy/sportu lze vystopovat do Yosemit, kde si lezci krátili volnou chvíli chozením po řetězech u místních parkovišť.

Existují různé druhy „lajn“. Lajny nízko nad zemí, na kterých se dělají zejména tzv. triky, highlajny natažené několik desítek až stovek metrů nad zemí, lajny nad vodou nebo extrémně dlouhé longlajny.

osobně chození po slackline hrozně baví, koupila jsem ji v Decathlonu a od doby na chodím. Neumím sice žádne triky, ale přejdu ji. Zlelšuje to rovnováhu a celkově se u toho uvolníte.

2. Švihadlo
Takže... Skákat moc baví... Posiluje to různé svalové partie, zlepšuje odraz a celkovou fyzickou kondici. Jsou různé způsoby skákání. Popředu, pozadu, popředu s meziskokem, pozadu s meziskokem, běh popředu, běh pozadu, dvojskok, vajíčko a se i celá běžecká abeceda. Možnosti jsou nekonečné.

3. Protahování
se protahuju furt. Teď sedím na posteli a protahuju pravou nohu. Protahuju všechno. Od hlavy k patě, každý den. I tohle je moc důležitá věc. Jeden kulturista se údajně neprotáhl před cvičením a explodoval mu sval. Teď si asi představujete, že vybuchla celá posilovna a v okruhu několika km zemřely stovky lidí... Takhle ne... V jeho prsním svalu se zpřetrhala vlákna a on se pak na posilovací stroje mohl několik měsíců jen dívat. Takže rada zní: protahovat, protahovat, protahovat!

4. Sporty s rodinou/kamarády
Zvedněte se, jděte si zakopat s míčem, zahrát badminton, stolní tenis, florbal, házet si... Cokoliv, hlavně se HEJBEJTE!

FITNESS✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat