အပိုင္း ၂
" ေကာင္းကင္ၾကာပန္းအေၾကာင္း အရင္ေျပာျပပါဆရာ"
အရင္လိုခပ္တိုးတိုးေလသံမဟုတ္ေတာ့ ဆရာက သူ႔ကိုေ၀ခြဲရခက္စြာၾကည့္ျပန္သည္။
" ေကာင္းကင္ၾကာပန္းရဲ႕တခ်ိဳ႕အေၾကာင္းေတြကိုေတာ့ မင္းသိျပီးသားျဖစ္မွာပါ။ ေကာင္းကင္မင္းၾကီးဆီက မင္းနဲ႕လဲလိုက္တဲ့ ေကာင္းကင္ၾကာပန္းက အခု က်ဴးယန္နတ္မင္းဆီမွာရွိတယ္။ငါ့အထင္ ေသြးရည္ကန္ထဲ စိမ္ထားလိမ့္မယ္။ မင္းျပစ္ဒဏ္ကလြတ္တဲ့အခါ အဲ့ဒိေကာင္းကင္ၾကာပန္းက မင္းအတြက္ျဖစ္လာလိမ့္မယ္ က်ဴးယင္။ ေကာင္းကင္ၾကာပန္းက ပ်ံ့ၾကဲေနတဲ့၀ိဥာဥ္ေတြ၊ ေပ်ာက္ဆံုးေနတဲ့၀ိဥာဥ္ေတြကို ျပန္ရွာျပီးေပါင္းစပ္ေပးနိုင္တယ္။ က်ဴးယန္နတ္မင္းရဲ႕ေသြးစြမ္းအင္အေၾကာင္းကိုေတာ့ မင္းသိျပီးေလာက္ျပီမလား"
သူေခါင္းျငိမ့္ေတာ့ ဆရာက စကားဆက္သည္မို႕ ေမးလိုသည္ကို ေအာင့္ထားလိုက္၇သည္။
" က်ဴးယန္နတ္မင္းရဲ႕ေသြးနဲ႕စိမ္ထားတဲ့ ေကာင္းကင္ၾကာပန္းက အရမ္းအစြမ္းထက္သလို အားလည္းျပင္းတယ္။ မင္းခံနိုင္ရည္မရွိမွာစိုးလို႕ ဒီမွာႏွစ္သံုးရာပိတ္ျပီး ထာ၀ရရွင္သန္သူအဆင့္ထိေရာက္ေအာင္ နတ္စြမ္းအားျဖည့္တင္းေနေစခဲ့တာ။"
" ခဏ ဆရာ ကၽြန္ေတာ္က ဘာလို႕ေကာင္းကင္ၾကာပန္းကိုလိုတာလဲ။ "
ေသသြားျပီျဖစ္တဲ့က်ဴးယင္ရဲ႕၀ိဥာဥ္နဲ႕ သူ႕၀ိဥာဥ္ကို ေပါင္းစည္းမလို႕လားဆိုတာကိုေတာ့ မေမးျဖစ္ေတာ့။
" ကြဲထြက္ေနတဲ့၀ိဥာဥ္ကို ျပန္ဆက္ဖို႕ေလ။ "
" ကြဲထြက္ေနတဲ့၀ိဥာဥ္.... ဆရာ ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္ဘူး"
" မင္းက က်ဴးယန္နတ္မင္းရဲ႕သားရင္း မျဖစ္နိုင္ဘူးလို႕ ထင္ေနတာလား။ စစ္၀ူရွဲ႕က မင္းကိုမေျပာျပဘူးလား။ က်ဴးယန္နတ္မင္းက မသိက်ိဳးကၽြံျပဳေနေပမယ့္ ဒီကိစၥေတြျဖစ္လာရတာက မင္းအေဖက်ဴးယန္နတ္မင္းေၾကာင့္ပဲေလ"
မ်က္လံုးအ၀ိုင္းသားနဲ႕သူၾကည့္ေနမိသည္ထင့္ ဆရာက သက္ျပင္းခ်ကာ ေခါင္းခါသည္။ ေျခပစ္လက္ပစ္ထိုင္ေနခဲ့ေသာ သူ၏ပခံုးကို ခပ္ဖြဖြလာဖ်စ္ညွစ္သည္။ သူ႕ရင္ေတြ ျမည္ဟည္းသြားရပါ၏။
YOU ARE READING
Becoming Empress but She isn't a Girl (Volume 2)
Historical FictionOC Own Creation. Own story, own plot and own cover