BÖLÜM 3:Dalga Geçenler Başlıyor...

174 21 4
                                    

Evet.Ela ile okulu gezmeye başladık bana kantini gösterdi.Müdür yardımcı ve rehberlik servisinin odasını gösterdi.Sonra okulda en sevdiği yeri gösterdi bana orası gerçekten çok güzeldi.En üst katta hiç sınıfın olmadığı kimsenin girmediği bir yerde kocaman pencereden her yer gözüküyordu.O an zil çaldı.Elaya baktım.Ordan ayrılmak istemiyordum.
"Ela burası harika derse girmeyelim" Benden böyle bir şey beklemiyordu

"Beste hadi ama ilk günden dersten mi kaytaralım hı bunu mu istiyorsun?"
O anda kendimden utandım ve başımı onaylamışçasına salladım.Gülümsedi.
"Hadi o zaman derse geç kalmayalım." Dedi ve biz o harika yerden ayrıldık.
Sınıfa gelince sınıf eskisi gibi değildi.Sınıfta her yer doluydu.Biz sınıfa girince hepsinin yüzü bize çevrildi,daha doğrusu bana!
  O an başımı hiç tutmadığım kadar dik tuttum.Çünkü yeni sınıfımın beni zayıf bilmesini istemiyordum. Yerime oturacekken Kerem ile göz göze geldik.Ona gözlerimi küçültüp küçük bir sırıtma yaptım.O da bana aynısını yaptı.Çok komikti.
Ela geçip önüme oturdu.Herkes bana bakmaktan çoktan vazgeçmişti.
O an öğretmen içeri girdi.Galiba öğretmen yeniydi.Çünkü herkes onu süzüyordu.Öğretmen uzun boylu siyah saçlarını tam bir ciddilikle taranmıştı, dikdörtgen gözlüklerinin altından bizi süzdü.
"Merhaba gençler ben yeni türkçe öğretmeniniz.Ayrıca sınıf öğretmeniniz."
Dedikten sonra tekrar bizi süzdü ve
"Gençler bence bu ders birbirimizi tanıyalım.Hıi ne dersiniz?"
Kerem hemen atladı.
"Evet hocam çok doğru düşünmüşsünüz ama biz daha sizin kimin nesi olduğunuzu bilmiyoruz" O an herkes başını en arkadan en öne doğru ağır ağır çevirdi.Öğetmen etkilenmişçesine
"Evet haklısın.Ben Murat.34 yaşındayım.Ahsen Trabzonluyum.Üniversiteyi Boğaziçini bitirdim.Ve ilk öğretmenlik deneyimim burda Antalya'da sizinle olcak." Deyince Kereme döndüm.Memnun olmuş bir ifade vardı yüzünde.
Sonra tek tek herkes kendini tanıtmaya başladı.O an sadece Mert ve Elaya bakıyordum.Bi an gözüm Kereme kaydı.O da öğretmeni dinlemiyordu.Sınıfa bi göz gezdirdim.Gözüme sadece biri takıldı.O da gülümseyince ayy gülümsemesi çok tatlıydı.Kumral saçlarını dağınık bir halde bırakmıştı.Gözleri kumrala çok yakışan deniz mavisi gözleri vardı.O an hocanın "Evet bi de seni tanıyalım" sesiyle gözlerimi hocaya çevirdim ve baktığı kişi Keremdi.Kim Keremi tanımak için bu kadar heveslenir ki?.

"Ben Kerem.Babam Müdür " deyince bana baktı ve devam etti."Annem ev hanımı.Hobilerime gelecek olursak ben okçuluk dersleri aldım ve hala evde kendi alanımda çalışıyorum.Arkadaşlar güzel resim yaptığımı söyler.Galiba öyle.Bu kadar hocam teşekkürler"  ondan sonra otomotikmen sıra bana geldi.
Başımı sıradan kaldırdım."Ben Beste Kaya.Bende sizin gibi okula yeni geldim.Babam doktor.Annem mimar.Hobilerim, ben küçüklüğumden beri dövüş ile ilgili dersler aldım.Ve mezun oldum.Bazı resim yarışmalarında birinciliğim var." Deyip oturdum.Hoca bana baktı ve"Peki diğer okulundan neden ayrıldın Beste?"  Öğretmene sanane der gibi baktım.
O an Keremden ses çıktı
"Hocam eski okulunda erkek fatma demişler beyimiz de alınmış da o yüzden ayrılmış hocam." Ağlamamak için kendimi zor tuttum.Çünkü herkes bana bakıp kahkaha atıyordu.Elanın Kereme öldürücü bir bakış attığını gördüm.Mertin de Kereme hayal kırıklığı dercesine başını salladığını gördüm.Ağzımdan tek bir laf çıktı

"En azından senin gibi herkes bana bakıp ne kadar aptal sadece gücü bir kıza yetiyor ne kendini beğenmiş ukalanın teki demiyorlar." O an herkes bana bakmaktan vazgeçip Kereme gerçekten dediklerimi doğrular gibi baktı.Sertçe yerime oturdum.

***
Her yebi bölümde daha çok ilham geliyor.Umarım beğendiniz.Hepinizi Seviyorum.💙

Kaçan KovalanırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin