BÖLÜM 31: Elanın Doğum Günü

84 14 2
                                    

Bu bölüm çok uzun olabilir umarım sıkılmazsınız. İyi eğlenceler

Sabah mesaj sesleriyle uyandım off ya bugün haftasonuydu ve ben uyumak istiyordum.

Merttendi,
Beste bugün Elanın doğum günü
Merak etme ben her şeyi ayarlıyacam ama senin de Elayı oyalaman gerekiyo Narin saat 13.00 da orda olcak beraber oyalarsınız size güveniyorum.

Harbi lan bugün Elanın doğum günü.
Ama bi dakika ben tek başıma da oyalayabilirdim. Narini çekecek hiç halim yok. Saate baktım saat 1'e 20 dk kalmıştı. Ne uyumuşum bee. Hayret Aslı da uyandırmamış.

Kalktım sıcak bir duş aldım.
Bugün Elanın doğum günüyse ona hediye almalıydım. Bunları düşünerek giyindim- siyah sweet altına siyah kot şort altına siyah sporlarım ve tabiki şapkam aa takıları da unutmamak gerek: saatim ve bileklıklerim-

Sırt çantamı hazırlamaya başladım.
Bir şiir kitabı
Cüzdan,kulaklık ve şarj cihazı
Telefonumu da koydum ve odadan çıktım.
Saate baktım tahmin ettiğim gibi 1'i geçmişti.
Beklesin beni aşağıda ne yapayım.
Bi dakika içerden gelen gülüşme sesleri Narinin mi?

Hemen içeri gittim. Tahmin ettiğim gibi Narin burdaydı.

"Aa Beste hazır mısın?"

"Evet de eve gelmen gerekmiyordu"

"Ne olmuş ya kardeşinle lafladık. Valla kardeşinden bir şeyler öğrenmen gerekiyo. Senden daha iyi"

Aslıya baktım. Kocaman sırıtıyordu.
Ben sana sonra yapacağımı bilirim.

"Hadi çıkalım"

"Dur Keremi beklemiyecek miyiz?"
Kerem ne alaka lan.

"Keremi niye bekliyoruz?"

"Bizi alışveriş merkezine bırakıcak da ondan."
Biz kendimiz gidemiyor muyuz?
Tabi sevgilisi ya

"Sen sevgilinle git. Ben Elayı alır gelirim."
Başını eğdi.Suratı asıldı. Bilmediğim bir şey mi vardı.

"Biz Keremle ayrıldık Beste."
Neee. Ağzım açık bir şekilde kalakalmıştım.

"Kusura bakma. Tamam o zaman Kerem bizi Elanın evinin ordan alsın. Ben şimdi Elayı arayıp haber vereyim. Hazırlanıp aşagı insin."

Fikrimi galiba beğenmişti.

"Tamam"

______________

Keremin arabasındaydık. Ben önde oturuyordum çünkü Narin Keremin yanında oturmak istemiyormuş. Ela zaten sormaya gerek yoktu.

Ben Elaya alacağım hediyeyi düşünüyordum.
Gelmiştik. Arabadan inerken Kereme döndüm.

"Saol Kerem."
Kerem samimi bir şekilde gülümsedi. Sırıtmadı, güldü. Vay canına bakalım daha neler görücem.

Alışveriş merkezine girdik. Hiç bir zaman alışveriş merkezlerini sevmemişimdir.
O ne ya öyle şaşalı elbiseler.
Özellikle tavsiye ederim Aslıyla gelmeyin. 2 yıl falan kalbilirsiniz burda.

Narinin Elayı çekiştirerek bir mağazaya girdiğini gördüğümde arkalarından gittim. Galiba bugün hep böyle olcaktı. Ama bir şey olmaz ya ben de Ela görmeden hediye alırım.

_________
Saatlerdir mağazada oturuyordum.
Elaya alacak bir hediye bile bulamamıştım. Acaba Mert ne alcak.

Kafamı kaldırınca Elayı karşımda pudra pembesi bir elbisenin içinde gördüm.

Hemen yapıştırdım cevabı.
"Allahım bir kıza bir elbise bu kadar mı yakışırdı"

Güldü.

Kaçan KovalanırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin