Sırama kendimi nasıl attım hiç bilmiyorum. Hoca bile şaşırmıştı. Kerem de ders yerine beni izliyor sırıtıyordu. Ela halimden anlamıştı ki arkaya not attı.
'Neyin var? Seni ne zaman yanlız bıraksam sınıfa böyle giriyosun. Neden derse geç geldin?'
Bir kağıt kopardım ve
'Şu an hiç açıklıycak durumda değilim. Sonra konuşuruz.'
Kağıdı verdim. Bir şey demedi. Anlayışlıydı.
Zil çaldı. Kerem dört gözle bekliyormuş gibi bana baktı. Sırıttı."Arkadaşlar arkadaşlar kimse çık.asın dışarı. Bişey açıklıycam."
Herkes merakla fısıldaşıyordu. Kerem bana yaklaştı. Kolumdan tuttu beni ayağa kaldırdı, istemsizce yürüdüm. Tahtanın önündeydim.
"Arkadaşlar, merakla beklenen an geldi. Beste yarın etek giyiyor!"
Herkes şaşkınlıkla birbirine bakıyordu. Bir alkış sesi geldi. Sonra çoğaldı. Ve tüm sınıf beni alkışlıyordu. Çok utanmıştım. Sınıftan çıktım. Lavaboya girdim ve elini yüzümü yıkadım.
Yanlış yapmıştım. Hemen ordan çıktım ve tekrar sınıfa gittim.
Evet herkes hala şoktaydı. Bu yüzden kıpırdamamışlardı yerlerinden."Kerem. Gel buraya bir de ben bişi açıklıyayım."
O an söylesem mi söylemeden mi bilemedim. En sonunda söylememeye karar verdim. Bende konuyu döndürdüm. Kerem bana yaklaştı.
"Evet. Yarın müdürümüzün dediğine göre okul forması giyip gelcem."
Kerem sırıttı.
"Zaten aksi bişey yapamazsın."
Görürsün sen Kerem efendi.
_____________________________
Eve doğru yürüyordum. Aklımda Kereme yapacaklarım vardı.
Eve gittim. Anneme durumu anlattım. Aslıyı bekledim. Gelince hemen çıktık.
Onada anlattım.Hemen okul forması satılan yerlerden birine gittik. Aslının zaten vardı. Böyle kumaş pahalı diye kesmişler resmen kumaştan o ne öyle kısacık kısacık ıyyy.
Ordan bana bi pantolon bi üst aldık. Bana tam olmadı tabii. Hiç biri olmuyordu çünkü.
Ordan çıktık.
"Abla ya ne olurdu bi kerede etek alsaydın. He ne olurdu yani"
"Öff ama Aslı, artık Öff "
Terziye geçtik. Aldıklarımızı giydim. Ölçümleri aldık. 1 saate çıkarmış. Ayy çok sevindim.
Eve geldik. Kendimi yatağa attım. Babam geldi. Yemek yemek için mutfağa gittim. Sandalyeme oturdum. Yemek başladıktan sonra"Beste bugün müdürün aradı"
"Ne ne dedi?"
"Niye korktun kızım alt tarafı forma alın dedi."Sahi lan ben niye korkmuştum.
"Tamam baba ben o işi hallettim. Birazdan gidip alcam."
"Nerden alcaksın?"
"Nerden olcak baba, terziden."
Annem şaşkınlıkla bana baktı.
"Kızım bi kerede etek al yahu. O ne hep pantolon hep pantolon. Bıktım artık."
Annemin bu öfkesi karşısında hepimiz sessiz kalmıştık.
Ama ben sessiz kalmıycaktım.
Masadan kalktım. Ayakkabılarımı giyip çıktım.Zaten kısa sürdü. Terziden aldım geldim. Hiç deneyesim gelmiyodu.
Bende uyudum.
***
Nasılsınız?Hepinizi çok seviyorum...💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçan Kovalanır
ChickLitNefretle başlayan aşklara inanılmaz normalde ama... bu kitapla fikriniz değişebilir. .... Yerime oturacekken Kerem ile göz göze geldik.Ona gözlerimi küçültüp küçük bir sırıtma yaptım.O da bana aynısını yaptı.Çok komikti ... Tabana kuvvet merdivenler...