Bi sonraki tenefüs artık yapıştığım sıradan kalkmak istiyordum.Ela yoktu. Tabi onun da benden başka arkadaşları var beni tanıştırmak istedi ama ben istemedim.
Kalktım. Kapıdan çıkacakken kulaklığımı almayı unuttuğumu fark ettim. Kulaklığımı taktım. Galiba ilk defa tenefüste bahçeye gezmeye gidiyorum. Tabi bu okulda. Merdivenlerden indim. Biraz yürüdüm. Başımı eğmiştim,sadece yer gözüküyordu. Şapkadan dolayı. Birden birine çarptım. Kafamı kaldırdım ve onunla göz göze geldik. Keremle. Bana sırıtarak baktı. Elini uzatıp kulaklığımı çıkardı. Ben ise donmuş bir şekilde onu izliyordum. Sonra elini şapkama uzattı ve yere attı! Yanındakiler gülmeye başladı. Elini tam kulaklığıma attı ki birinin sesi geldi
"Kerem yapma!"
O tarafa doğru baktım. Bu oydu Berk. Koşarak yetişmeye çalışıyordu. Keremin dalgınlığını fırsat bilerek onun iki bacağının arasına dizimle vurdum. Ve kaçmaya başladım. Kerem yanındakilere emir veriyordu.
"Yakalayın onu!"
Keremin halini görmeliydiniz.
Birden peşimde 3 erkek vardı. Aralarında Mert yoktu. Bir oraya bir buraya oyaladım onları. En sonunda kızlar lavabosuna girdim. Kapıda dikilmeye başladılar. Zil çaldı. Gittiklerini düşündüm. Kapıdan çıktım. Etrafıma bakındım. Tam köşeyi dönecekken Keremle çarpıştık. O bile burda olduğumu bilmiyordu galiba. Çünkü yüzünde şaşkınlık ve kızgınlık vardı. Nefesini yüzümde hissediyordum. Böyle bi anı bozcaktım ama her an beni yakalayabilirdi. Onu ittim ve koşmaya başladım. Arkama baktığımda, o koşmuyordu sadece sinsice gülüyordu. Neden gülüyordu?Arkama bakarak koştuğum için birine çarptım. Kafamı kaldırdım.
Bu müdürdü. Onunla ikinci karşılaşmamız."Özür dilerim" Bana gözlüklerinin altından baktı.
"Derhal odama gel" dedi ve arkasını dönüp gitti. O an Kereme baktım. Hala sırıtıyordu. Yaa çarptım diye odaya mı çağrılır insan.
Müdür kapısını çaldım ve içeri girdim. Müdür beni yukardan aşağı,aşağıdan yukarı iyice süzdü.
"Duydum ki okul kurallarına uymuyorsunuz küçük hanfendi."
Hangi okul kuralı.
"Şeyy pardon da hangi okul kuralı?"
Bana baktı.
Yüzünü ekşitti."Arkadaşın Kerem seni uyarmış ama dinlememişsin."
Bu sefer yüzünü ekşiten bendim.
"Nasıl yani uyarmış."
"Okulda şapka takılmaz. Arkadaşın şapkanı çıkarmış ama sen ona sinienmişsin."
"Hem Kerem okul formanı giymediğini de söylemişti. Şimdi bakıyorum da evet giymiyorsun. Yarın okula okul forması giyerek gelmiş ol yoksaa."
"Ama ama ben." Derken sözümü kesti.
"Aması maması yok bu işin. Hadi derse."
Çaresizce kapıdan çıktım
***
Öff Kerem be ne yaptın?
Sizce Berk mi? Kerem mi?Hepinizi Çok Seviyorum...💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçan Kovalanır
Genç Kız EdebiyatıNefretle başlayan aşklara inanılmaz normalde ama... bu kitapla fikriniz değişebilir. .... Yerime oturacekken Kerem ile göz göze geldik.Ona gözlerimi küçültüp küçük bir sırıtma yaptım.O da bana aynısını yaptı.Çok komikti ... Tabana kuvvet merdivenler...