BÖLÜM 8:Manzara Da Onunmuş...

114 16 1
                                    

Aslı koşarak yanıma geldi.Allahtan Elif gitmişti yanii.
"Ayy abla çocuk çok tatlı.Bana parkı gezdirdi.Adı da Selimmiş.Ne güzel bi isim."
"İsim mi güzel?"
Bana öfkeyle baktı.
"Abla sen bilmezsin.Sen ne anlarsın ki.Aşık mı oldun hayatında."
Dediği an aklıma Berkin gelmesini bekliyordum.Ama nedense Keremin sırıtması gözümün önüne geldi.
  Gözlerimi ovuşturdum.Gitmesini istiyordum.
"Öff tamam anlamam.Hadi yukarı çıkalım."
  İstemsizce kabul etti.Yukarı çıktık.Oh be tekrar pijamalarımlayım.Zaten çok bişi yapmadım.Yarın saat 8 de ders var.Uyumam lazımdı.Çook derin bi uykuya daldım.

Ahg.Sabah uyandım.Saçım falan dağınık.Hiç bir zaman alarm kurmam ben.
Çünkü bir yerlere geç kalmayı sevmem.Bu yüzden geç kalma korkusuyla hemen kalkıyorum.
  Kalktım.Beyaz kapşonlu tişortümü altına siyah kısa şortumu giydim.Ve siyah şapkam.Vee beyaz sporlarım.Diz altıma kadar beyaz bir çorap.
  Bir şeyler atıştırıp çıktım.Galiba evden erken çıktım.Çünkü annem uyanmamıştı demek ki saat daha 7.30 bile olmamıştı.Kulaklıklarımı çıkarttım.Uğur Etiler-Yaktım Gemileri ni dinledim.Aklıma yine Kerem geldi.Çünkü tam ona göre bi şarkı.

"Hani çok doğrusun yaa
Herşeyde en iyisin yaa
Dünya etrafında dönmüyo bilesin
Bi bakışıyla bi dağı devirir
Elalemi dize getirir
Bütün herkes onu konuşur
Öyle zannetsin.
Biraz uslan artık yar bu neyin özgüveni
Bi destur artık
Aştın kendini
YAKTIM GEMILERI
HERGÜN BİRİLERİ
ÖLSÜN YOLUNA BEN ÖLMİCEM
SENSİZİM İLLEBET
AŞKI BULANA DEK
UMUDUMU HİÇ YİTİRMİCEM
YOLUMAA ÇIKMAA AMAN DİYEYİM
YIPRATTIN YETERİNCE GÖZÜNÜ SEVEYİİM"

Okula gelmiştim.Kulaklıkları çıkarttım.Sınıfa girdim.Oh be bu sefer en arkada oturan bi çocuk yok.Gidip yerime oturdum.Bi süre sonra canım çok sıkılmıştı

Okulu gezmek istedim.Okulda benden başka sadece çalışanlar vardı galiba.Ben Ela nın bana göaterdiği o eşsiz manzaralı yere gitmek istiyordum.Telefonuma baktım.Dersin başlamasına 1 saat vardı.
  Merdivenlerden çıktım.Elayla çıkarken bu kadar uzun hissetmemiştim.
  Bayaa uzun geldi bu sefer.Ama manzaraya değerdi.Çıktım.Ohh be tekrar bu manzarayla karşılaşmak çok güzell.Birden ayak sesleri duydum.Çalışanlar olamazdı çünkü onlar buraya girmezdi.Savunma modu aldım.
Tek tek her yöne bakıyordum.Birden arkamdan bir kol boynumu sıktı.Ve duvara yasladı.Arkamda nefesini hissediyordum.Kimdi bu? Sonra birden bıraktı.Hızlıca arkamı döndüm.Ellerimi karate şeklinde boynum hafif eğik.Nefes nefese kalmıştım.Bu bu Keremdi.Ellerim yavaş yavaş aşağı indi.Boynum dikleşti.Şaşkınlıkla ona baktım.
"Ne işin var?Bu saatte burda, okulda"
O da bana senin burda ne işin var diye bakıyordu.
"Dediklerini sana soruyorum "
Ben burayı sadece Elanın bildiğini sanıyordum ama şu an o karşımda bana bakıyordu.
"Ela gösterdi burayı bana ben yani ona özel bir yer olduğunu sanıyordum."
"Tamam artık buranın benim olduğunu biliyorsan gidebilirsin"
Öyle kaba söyledi ki gideceğim varsa da gitmicem.
"Hayır"
Bana şaşkınlıkla bakıyordu.Beni diğer kızlarla karıştırdı sanırım.'Ayy evet özür dilerim Keremcum ben hemen gidiyim' dememi mi bekliyordu.Bunu bekliyorsa asla asla söylemicem.
Hala bekler gibi bana bakıyordu.
"Nasıl hayır?" . Omuz silktim.Umursamaz bir tavırla.Içten içe Elaya kızıyordum. Acaba Keremin burayı bildiğini biliyor muydu? "Sen sen derhal burayı terk ediyorsun ve bir daha buraya girmiyorsun "  Aklıma bir şey gelmişti.
"Tamam.Çıkıyorum"
"Hıh şöyle,aferin Beste Bey adam oluyosunuz."
Ona sırıttım.
Ordan aşağı indim.Temizlik odasından kova aldım ,içini su ile doldurdum.Merdivenlerden çıkarmak baya zor oldu ama,hem intikamımı alcaktım.Hemde bana derhal terk et ne demekmiş göstericem. Sonunda vardım.Kocaman pencerenin yanına çömelmiş dışarıyı izliyordu.Yeşil gözleriyle her yeri kolaçan ediyordu.Arka tarafına gitmeliydim.Başka bir giriş daha bulmalıydım.Merdivenden indim.Sol tarafta başka bir merdiven daha vardı.Off tekrar çıktım.Nefes nefese kalmıştım.Ama sonunda zevk alan ben olcaktım.
Yanına sessizce yaklaştım.Kovayı kaldırdım vee şlooop...
Başından aşağı su dökülünce ilk arkasını döndü.Beni görünce sinirlendi ama sırılsıklam olmuştu ve su ağırlık yaptığı için ayakta duramıyordu.Ordan hemen geldiğim yere doğru kaçtım.Arkamdan paytak ayak seslerini duyuyordum.Kahkaha atıyordum.Birden ayak sesi durdu.Arkama bakarak yürümeye başladım.Ki birine çarptım.Başımı kaldırdım (çünkü şapkadan havayı göremiyorum) Bu Mertti. İçimden Eladan özür diledim ve Merte çelme taktım.Yere düşünce kaçtım.

***
Yine güzel bir bölüm.Bölümlerim hakkında ne düşünüyorsunuz yaniii romantik mi?
Hepinizi seviyorum💙💙💙

Kaçan KovalanırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin