Güneş batınca hazırlanmaya başladık.Ben mavi bir tişort altına kot pantolon altına da yine beyaz sporlarımı giydim.
Aslı ise sade sarı eteğini giydi.Üstüne siyah omuzları açık bir bluz giydi.Altına da sandalet giydi.Nihayet evden çıkabildik.Önce biraz bahçeyi gezdik.
Sonra siteden çıktık.Park gerçekten gece daha güzeldi.Bi süre durup onu izledik.Sonra ilk Aslı adım attı.Ama o parka değil başka bir yere bakıyordu.Galiba bu o anlattığı çocuktu.
Çocuk fena değildi.Ama aşk en çirkini bile güzel gösterendir.Bu kardeşimin ilk aşkı değil tabiki.O yüzden bu çocuklada pek uzun süreceğini sanmam.
Aslıyla beraber bir banka oturduk.Çocuğu biraz daha inceledim.Mavi gözlü hafif kumral biriydi.Çocuk bize doğru geldi.Daha doğrusu Aslıya doğru.
"Ayy abla geliyoo yanlış bişe yapayım deme" Sanki ne yapacaksam.
"Şeyy merhaba siz sitemize yeni taşınanlar olmalısınız.Ben sizi daha yakından tanımak isterim." Çocuğun utangaç olduğu yüzünden ve bakışlarından belliydi.
Yani Kerem gibi olmasından iyidir.
"Tabii.Bende bu çevreyi gezmek için birini arıyordum.Beni gezdirebilirseniz sevinirim." Birazdan bu aşk kuşlarını yanlız bırakıp gidcem yanii.Aslı ya da baksanıza nasıl da nazikleşti.Bense telefondan başımı ayırmıyordum.Bi an gerçekten kalkmak istedim.
"Aslı ben sitedeyim.Eve yanlız gitmeyelim."
Aslı hemen onayladı ne yapsın o da yanlız kalmak istiyo.Kalktığım gibi çocuk yerime oturdu.Biraz kaba ama boşver.Keremi gördükten sonra dünyadaki hiç kimse bana kaba gelmiyor.
Siteye girdim.Şimdi eve yanlız gitsem,Annemin türlü sorularıyla karşılaşacaktım.Babam zaten nöbetteydi.Kamelyalardan birine oturdum.5-10 dk sonra yanıma bir kız geldi.
"Merhaba."
"Merhaba" Kıza öylece baktım.Ikimizde konuşacak konu bulamamıştık.
"Ben Elif.Ya sen"
"Bende Beste"
Yine konuşacak konu arıyorduk.
Kız birden konuya dalıverdi.
"Şeyy ben bugün seni Keremle gördüm de.Kavga mı ediyordunuz?" Ona sanane der gibi baktım.
"Evet de seni ne ilgilendirir?"
"Ben Keremin yakın arkadaşıyımdır da-" dediği an sözünü kestim."O mu seni gönderdi?Bak söyle ona muhattabım de-" dediğim an bu sefer o benim sözümü kesti.
"Ne alakası var yakın arkadaşıyım dedik.Kölesiyim demedik.Sadece kavganın sebebini merak ettim."
"Bak o kadar merak ettiysen git Kerem olacak o ... e sor tamam mı?" Deyip sustum.Diğer tüm sorularını cevapsız bıraktım.
***
Bir bölümün daha sonuna geldik.Hepinize iyi günler /iyi geceler diliyorum.
Hepinizi Çok Seviyorum💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçan Kovalanır
ChickLitNefretle başlayan aşklara inanılmaz normalde ama... bu kitapla fikriniz değişebilir. .... Yerime oturacekken Kerem ile göz göze geldik.Ona gözlerimi küçültüp küçük bir sırıtma yaptım.O da bana aynısını yaptı.Çok komikti ... Tabana kuvvet merdivenler...