BÖLÜM 10:

93 13 0
                                    

Evet şu an eve doğru yürüyordum ve kimi çizeceğimi düşündüm. Ama sonra Berki çizemem çünkü o zaman ona olan hislerimi anlar.Elayı çizicem demekti.Bu arada Elaya neden sıkkın olduğunu sordum.Mertin yeni sevgilisi varmış.Off üzüldüm be kıza.
Ben başım eğik yürüyordum ki yanıma biri geldi.Ayakkabısından tanıdım.(çünkü başım eğikti) Keremdi.

"Eeee" ne yani. Ne bekliyordu?
"Eeee derken.Ne bekliyorsun?"
Gözlerimin içine baktı.Sırıttı ve
"Hani izin almak gerekir diyordun.Ee yani izin veriyor musun?"

Gerçekten düşündüğün gibiymiş.Beni çizmeyi düşünüyordu.
"Hayır" Yüzüme şaşkınlıkla baktı.
"Neden?"
"Ne yani bugün bana el kaldırdın.Dün üsstüme su döktün.Ondan ön-" Parmağını dudaklarına koydu ve "şşşt"dedi. Ne yani yaptıklarından sonra onları dinlemek mi zor geliyor.

Önden hızlıca ilerledim.Sinirim yine yüzüme vurmuştu.Arkamdan hızlı adımları geliyordu.Elini omzuma attı ve beni kendine döndürdü.
Resmen burunlarımız birbirine değiyordu.Nefeslerimiz birbirine karışıyor.Onun nefesini hissediyordum.
Onu kendimden uzaklaştırmak için ittim.
Ve daha hızlı adımalar attım.
"Sen sen her zaman böyle kaçar mısın?"
Normalda cevap vermezdim ama cevap vermek zorunda hissettim.
"Hayır. Hayatımda kimseden kaçmadım. Sadece bana zarar verenlerden tamam mı?

Kollarını iki yana açtı
"Ne yani benim sana zarar verdiğimi mi düşünüyorsun?"
"Hayır düşünmüyorum.Aksine görüyorum.Sen ben erkek fatmayım diye beni dışladın.Ne var yani?"

Birazdan ağlıyacaktım.Kesinlikle onun yanında ağlamıycaktım.Bu yüzden artık hızlı adım atmıyordum. Elimle yüzümü kapatmış,koşuyordum.
Arkamdan bir şeyler söyledi ama anlamadım.
Eve geldiğimde annem beni soru yağmuruna tuttu.
Ama sorularını cevapsız bıraktım. Çok üstüme gelmedi. İşleri vardı. Aslı geldi. Ona anlattım tabi ki.
"Abla sen erken çıktın ya hani bugün. Ben Kerem Abiyle karşılaştım. Selim onun kuzeniymiş." Şaşkınlıkla ona baktım.
"Bir daha seni yalnız bırakmıycan yaa. Ne zaman yalnız bıraksam birileriyle tanışıyosun." deyip onon başını alıp göğsüme bastırdım.
Akşam yemek yedim. Aslı Selimle aşağıda buluşacakmış. Beni bahane için yanında istiyordu. Tamam dedim.
Öyle süslenip püslendi ki gören de podyuma çıkıyor sanır. Annem bile şaşırdı. Ama Aslı onu ikna etti. Ne sinsi kardeşim varya.
Bahçeye indik. Selim bankta oturmuş Aslıyı bekliyordu. Aslıyı görünce ayaklandı. Aslı ona el salladı. Ben ters yöne saptım.
Bi banka oturdum ve instadan Berkin fotoğraflarına baktım. Onca şeye rağmen bana huzur veriyordu.

***
Evet. Bi bölüm daha bitirdim. Biraz kısa mı oldu ne?
Hepinizi çok seviyorum💙💙
Oylamalarınızı bekliyorum...

Kaçan KovalanırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin