BÖLÜM 13: İlk Günki Gibi...

92 12 0
                                    

Okula yürüdüm.Hala kendime kızıyordum. Off ya inşallah Kerem anlamamıştır. Okula girdim. Ela karşımdaydı. Ve uzun süreden sonra mutlu görünüyordu. Sınıfa doğru yürürken
"Kızım çatlatmasana anlat işte"

Yüzüne baktım. Ela gözlerine...

"Mert uzun zamandan sonra güzelsin dedi. İnana biliyo musun ? Bana bana gelip güzelsin dedi. Hem sevgilisinden ayrıldıktan hemen sonra. Ayy bu bi ilk adım di mi?"

Benim yüzüme bakınca biraz morali mi bozuldu ne. Herhalde yüz şeklimden dolayı.

"Peki sevgilisi kimmiş? Tanıyor muyum?"
Yüzüme baktı.Omuz silkti ve

"Keremin sitesinden bi kızmış. Keremle de iyi arkadaşmış. Kerem onları tanıştırmış. Adı Elifti galiba. Evet evet Elifti."

Ama ben tanıyorum, bu o gün benim yanıma gelen kıız. Vay vay bak sen şu işe. Ela adına da sevindim gerçi.

Sonra Elaya dün ve bu sabah yaşadıklarımı anlattım. Kahkahalara boğuldu. Artık yanımızdan geçenler 'Ela bişeyin var mı?' Diye geçiyorlardı.

Zil çaldı. Kapıdan içeri girdiğim an Keremle göz göze geldim. Bana sırıttı. Sırama geçtim.Defterimi çıkardım.Birden çantam devrildi ve defterlerim yere düştü. Sıramdan kalktım ve yere çömeldim. Elimi deftere uzattım ki bi el elimin üstünde. Kafamı kaldırıp baktım ve Keremle göz göze geldik. Hala omuzuma çarptığı günki gibi bakıyordu masum... Ama ben biliyordum artık dış görünüşe aldanmamam gerektiğini.

Hemen elimi çektim. Bana defteri uzattı.
"Teşekkür ederim"  Soğuk bir tavırla söylemiştim.
O an hoca içeri girdi. Ders nasıl geçti anlamadım. Neden bir bakışı beni bu kadar etkilemişti. Zil çalınca kendime geldim. Berk bana seslenip yanıma geldi.

"Ooo Beste hanım bugün selamsız mı kaldık?" Yine beni güldürmeyi başarmıştı.
Onun deniz mavisi gözlerine baktım. Neden beni etkilemiyordu. Kereminki gibi neden içinde kaybolmuyordum. O an kendime bi tokat atıp 'kendine gel' diyezim vardı ya.

"O zaman şimdi veririm bende selamı. Selamün aleyküm"

Gülümsedi. Ayakta durmak zor gelmişti. Yanıma oturdu. Yavaş yavaş kolunu kaldırdı ve başımın arkasından boynumu sardı. Neden rahatsız olmuştum? Nedeeen?

Kıpırdadım. Rahatsız olduğumu anladı ve elini çekti.

***
İsterseniz ben Elanın ağzından Mertle olan konuşmalarını da bi bölüm olarak size sunabilirim. Siz ne dersiniz?

Hepinizi çok seviyorum...💙💙💙

Kaçan KovalanırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin