Ben sınıfa kaçtım.Kapıyı kapattım.Sınıfta kimse yoktu.Ayy ben şansımın içine...
Biri olsa yardım isterdim. Galiba kapıyı iten kişi Mertti.Sonra Kerem de katıldı ve kapı açıldı.Ben yere düşmüştüm.Mert Kereme bu lütuf sana ait der gibi baktı.
Kerem hala çok komik gözüküyordu.Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Ama bir yandan da bakışlarından korkmuştum.Kerem elini kaldırdı ne yani bana vuracak mıydı? Tam vuracekken ,Mert önüme geçti ben ise kolumu yüzüme siper etmiş,gözlerimi kapatmıştım.
"Abi vurmayı mı düşünüyosun?"
"Evet ne var?" Ayy odun yaa.Tamam bana erkek fatma diyolar ama yanii bu da tam bir odunn."Kerem sen gel bir sakinleş. Yoksa elinden bir kaza çıkcak" Ela Mertten hoşlanıyorum deyince bu çocuktan kim hoşlanır diye düşünmüştüm ama tuttum ben bu çocuğu.Vayy be koçum diye bağırasım geldi. Onlar sınıftan çıktı.Ben ise hala şoktaydım.Bi süre sonra içeri biri girdi. Ahh oydu.Berk.Hemen yanıma koştu.
"Beste bişeyin var mı? Bunu sana o yaptı değil mi?Kerem.Onu bi elime geçirirsem." Ayağı kalktı.Elini uzattı,beni kaldırmak için.Tuttum ve kalktım.Sonra
"Sen burda kal.Ben gidip şu iti bi bulıyım." Tam arkasını döndü ki kolundan tuttum ve"gitme" dedim. Beni dinledi de. Onunla beraber yerime oturduk.Zaten herkes yavaş yavaş gelmişti.Ela geldi.Oturdu.Canı sıkkın gözüküyordu.Berk gidince sorcam.Vee içeri Kerem girdi.Mert sakinleştirmiş mi yoksa yangına körükle mi gitmiş anlamadım.Öncekinden daha kötü bakıyordu."Beste bu çocuk niye sana öyle bakıyor?"
"Öff halinden belli değil mi?" Deyip güldüm.Sınıftaki herkes Keremin bakışlarından korkmuştu.Hepsi şimdi kahkaha atmak istiyordu ama görüyorum ki hepsi sadece sırıtıyor.
"Kızım söylesene çatlatma"Berke de daha hiç bir şey anlatmamıştım.Elanın dediklerinden sonra o da meraklı gözlerle bana baktı.
"Başından aşağı su döktü." Tabi Berk burdayken gizli yeri söyleyemezdim.
"Niçin döktün? Sana bir şey mi yaptı?"
"Yok ya intikam almak için."
Söylemem dedim.Içeri hoca girdi.Bugün derslere başlıyorduk.Ve ilk ders ne acaba?Hoca kendini tanıtmadığına göre herkes biliyordu.Elanın beline tıkladım.
"Ne var?"
"Ders ne?"
"Ayy sen bilmiyosun demi."
Başımı evet dercesine salladım.
"Ders resim."
Sevindim.En azından başım çatlamıycaktı.
Hoca idmini söyledi.Ismi 'Emine' idi.Hocaya bakınca resim öğretmeni olduğunu anlamalıydım.Böyle sanatçı gibi duruyordu."Gençler,siz şimdi ilk günden konu vermemi bekliyorsunuz.Evet vericem.Ama hepinize değil,sadece kendine güvenenlere.Eee kendine güvenen kimse yok mu?"
O an etrafıma baktım.Yani ben iyi resim çizerdim.El kaldırmak istedim.Sınıfa tekrar baktım.Bi tek Kerem el kaldırmıştı.Yüzünde benden daha iyisi yok der gibi bir şekil vardı.Sırf onun inadına el kaldırdım.
"Evet,Keremden sonra biri daha el kaldırdı.Ee şey ismini öğrenebilir miyim?"
Ayağı kalktım."Beste" deyip oturdum.Yani ayağa kalkmam bile saçmaydı.Sonra bi kaç kişi daha bizden cesaretlenip el kaldırdı.Kerem bana bakıp sırıtıyordu.
Hoca konuyu tahtaya yazıyordu ve Keremin sırıtışıyla uğraşamazdım.Konu: Haytınıza yeni giren,bu sene, bu hafta vs. tanıştığınız kişinin portresi.
İlk okuduğumda saçma geldi.Sınıftaki herkes beni mi çizcekti.Kerem okumayı bitirince bana baktı.Gözlerini kısıp uzun düre beni inceledi.Ne yani beni mi çizmeyi düşünüyordu?
Birden el kaldırdım.
"Hocam bence çizeceğimiz kişiden izin almalıyız.İzin vermeyebilir."
"Evet .Haklısın"***
Yani bu ilhamı anlamıyorum. Üç günde iki satır tek yazdım.Sonra bi anda ilham geldi ve bir gün bile sürmeden bir bölümü bitirdim.
Hepinizi çok seviyorum💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçan Kovalanır
Genç Kız EdebiyatıNefretle başlayan aşklara inanılmaz normalde ama... bu kitapla fikriniz değişebilir. .... Yerime oturacekken Kerem ile göz göze geldik.Ona gözlerimi küçültüp küçük bir sırıtma yaptım.O da bana aynısını yaptı.Çok komikti ... Tabana kuvvet merdivenler...