BÖLÜM 17 : Sevenler Kavuştu...

98 12 0
                                    

Sabah kalktım. Anneme kızgındım. Bu yüzden kahvaltı yapmadan çıktım.

Okula geldim. Tabi bugün biraz geç geldim ki Kerem gelmiş olsun.

Sınıfa girdim Kerem ordaydı. Bana şaşkınlıkla baktı.

"Arkadaşlar buraya bakalım. Arkadaşlar Kerem arkadaşınız size ne demişti? Güya benin etek hiyeveğimi söylemişti. Ama ne oldu hanii bakın."

Herkes Kereme baktı. Bu sefer sıra bendeydi. Kerem. Ona yaklaştım kolundan tuttum ve tahtanın önüne getirdim.
"Sen niye etek giymedin?"
Çok uysallaşmıştı ya garibim. Ya da utanmıştı. Kerem utanmıştı vay vay.

"Müdür bana forma giy dedi etek demedi. Hem biliyo musun?
O etek deseydi de giymezdim. Çünkü ne sen ne de başkası bana etek giydiremez. Anladın mı bunu kafana sok."

Dedikten sonra onun yüzündeki öfkeyi gördüm. Ama bişi yapamazdı. Yerime oturdum. O da arkamdan oturdu.

Ela geldi. Ona da anlattım. Birden bir anons sesi duydum. Sadece ben değil tüm okul duydu.

Tüm öğrenciler kapıya sıralanın.
Tekrar ediyorum tüm öğrenciler kapıya merdivenlerin üstüne sıralanın.

Elayla birbirimize baktık. Hiç bir şey demeden gittik. Orda tüm okul vardı. Acaba ne içindi. Çok merak ettim lan.

Bir anons sesi daha

Öğrencimiz Ela ön sıralara geç çok kısasın

Bu neydi şimdi. Bende Elayla birlikte en öne geçtik ki ne görelim. Gül yapraklarıyla yere kalp çizilmiş. Ortasında da Mert. Boğazını temizledi ve bize döndü. Daha doğrusu Elaya.

"Ela şimdi sana bir şey itiraf edicem. Ne karşılık vereceğini bilmiyorum ama daha fazla içimde tutamıycam. Tuttukça her gün bi parçam kaybolup gidiyo sanki içimde. Ela be ben seni seviyorum. Hemde geçen sene lise 1 den beri Ela . Neden bir sürü kızla çıktım biliyo musun? Hepsi de okuldan. Çünkü ben seni kıskandırmak istemiştim. Ama sen takmıyordun bile. Şimdi bana ne diyceksin bilmiyorum. Ama ben seni hep sevicem."

Deyip başını eğdi. Birden Elmayı gördüm. Merte koşuyordu. Kalbin ortasına gitti. Mertin başını kaldırdı, ona sarıldı ve

"Bende seni seviyorum. Bende seni. "

O an herkes oraya kilitlenmişti. Alkış sesi geldi. Bende alkışlıyordum. Ela sevdiğine kavuştu ne mutlu ona.

Okul bugün çok hızlı geçti.
Eve gittim.

Annem yoktu. Bugün geç gelicekti doğru ya. Aslı da birazdan gelir.

Bu düşüncelerle duşa girdim. Duştayken kapı çaldı. Öff Aslı ya niye anahtarını almıyosun.

Kafama ve vücuduma havlu sarıp çıktım.

Kapıyı açtım ve açmamla kapatmaya çalışmam bir oldu. Çünkü kapıdaki Aslı değil Keremdi. Dikkat ederseniz kapatmaya çalışmam diyorum. Çünkü Kerem tek eliyle kapıyı tutmuştu. Kapı yarımdı, kapıya yaslandım.

"Ne işin var senin burda?"

"Sana bakmaya geldim. Ama böyle bir karşılama beklemiyordum açıkçası."

"Sen benim evimi nasıl buldun?"

"Tabiki Selimden. Aslıyla sevgili olmuşlar. Hayırlı olsun"

Öff Aslı niye bana söylemezsin ki böyle şeyleri.

"Hem var ya etek giymemekta haklıymışsın.Çünkü etekle gezerken gerçekten seni ısırırlar mı diye korkman gerekiyor. Çünkü ısırabilirler. "

Deyip gitti. Isırabilirlermiş. Kim kimi ısırıyo acaba?

Sonra Aslı geldi. Ona da anlattım. Ayy Elayla Merti duyunca bi sevindi bi sevindi görmeniz lazım. Tabi ona Kerem yüzünden kızdım.

***
Güzel bi bölüm mü?
Tekrar meşhur soruyu soruyorum.
Kerem mi? Berk mi?

Hepinizi çok seviyorum...💙💙💙

Kaçan KovalanırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin