-Μαμα που είσαι;
-Τι φωνάζεις καλέ μπαμπά λες και δεν ξέρεις κάτω στην παραλία θα είναι η γιαγιά.
-Εχεις δίκαιο αγάπη μου. Άντε να της πεις ότι ήρθαμε.Η μικρή Ηρώ πήγε να βρει την γιαγιά της στην μικρή παραλία που είχε μπροστά από το σπίτι ,ήξερε ότι σίγουρα εκεί θα είναι η γιαγιά της να κοιτάει την θάλασσα με τις ώρες. Η μικρή πάντα αναρωτιόταν τι μπορεί να σκέφτεται όλες αυτές τις ώρες αλλά η γιαγιά της ήταν κλειστή σαν στρείδι όσων αφορούσε την προσωπική της ζωή, η μικρή όμως φέτος είχε σκοπό να το αλλάξει αυτό.
Μόλις κατέβηκε η Ηρώ στην παραλία όπως το περίμενε βρήκε την γιαγιά της να κάθεται στον αγαπημένο της βράχο. Η γιαγιά Ηρώ ήταν μια πανέμορφη γυναίκα που ενώ ήταν 54 χρόνων δεν της φαινόταν καθόλου είχε καταπράσινα μάτια και τα μαλλιά της ήταν σαν μαύρα κύματα, πάνω στο βράχο ήταν σαν γοργόνα. Η μικρή πλησίασε την γυναίκα αθόρυβα γιατί δεν ήθελε να την τρομάξει.
- Ηρουλα μου δεν μας άκουσες που σε φωνάζουμε; Η μικρή ποτέ δεν την φώναζε γιαγιά γι'αυτην ήταν η Ηρουλα της.
- Αγάπη μου δεν σας κατάλαβα, έχει πολλή ώρα που ήρθατε; Αχ χίλια συγνώμη αφαιρεθηκα δεν κατάλαβα πότε πέρασε η ώρα. Ο μπαμπάς σου που είναι;
- Ηρέμησε πάρε αναπνοή τώρα ήρθαμε!
-Ελα πάμε μέσα να δω και τον γιο μου.
-Παμε μην μείνει μόνο το αγοράκι σου!
-Ελα μικρή μην κοροϊδεύεις μια μέρα θα με καταλάβεις.Μολις μπήκαν μέσα έτρεξε να αγκαλιάσει τον γιο της ο οποίος την περίμενε πως και πως.
-Μαμα μου,τι κάνεις μας ξέχασες ένα μήνα έχουμε να σε δούμε.
-Αγορι μου όμορφο τι είναι αυτά που λες, ξέρεις ότι δεν μπορούσα να ερθω.
- Έλα πλάκα σου κάνω έχεις πολλά φιλιά από την Ελένη και τα αγόρια.
-Τι κάνουν τα μωρά μου τα πεθύμησα;
- Άσε Ηρουλα τι να σου λέω τα δίδυμα δεν μαζεύονται ο Στέλιος την έχει δει μεγάλος και τον ενοχλούν και όλοι μαζί τρελαίνουν την μαμά!Μ'αυτα και με εκείνα μέχρι να τα πουν και να τακτοποιηθούν έφτασε απόγευμα ο Αλέξανδρος έπρεπε να φύγει και οι δύο συνονοματες έμειναν μόνες τους.
-Λοιπον Ηρουλα για σήμερα δεν αντέχω άλλο θα πάω για ύπνο αλλά να ξέρεις ότι φέτος έχω σκοπό να περάσουμε ένα αξέχαστο καλοκαίρι.
-Τι έχεις στο μυαλό σου μικρή;
-Πολλα αλλά θα πρέπει να περιμένουν για αύριο. Καληνύχτα Ηρουλα.
-Καληνυχτα μικρή μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Κάποτε θυμάμαι...
RomantizmΕσύ τι πιστεύεις ότι θά θυμάσαι κάποτε? Ένα μεγάλο έρωτα? Ένα καλό φίλο? Μια μεγάλη στενοχώρια ή μια μεγάλη χαρά? Αυτό θα το μάθεις όταν περάσουν και τα δικά σου χρόνια, τώρα ας δούμε τι είναι αυτό που θυμάται η Ηρώ...