Η ιατρική

211 15 0
                                    

Ήταν η μέρα που έβγαιναν τα αποτελέσματα των εξετάσεων, η Ηρώ είχε τρελό άγχος, όλη της τη ζωή περίμενε την ημέρα που θα γινόταν γιατρός, δεν μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό της να κάνει άλλη δουλειά.
Η Ηρώ ετοιμάστηκε και πήγε να πάρει την μοναδική φίλη που είχε την Τόνια για να πάνε να δούνε τα αποτελέσματα.

- Αλέξανδρε μου φεύγω πες μου σε παρακαλώ καλή τύχη εσύ είσαι το γούρι μου.
- Τι να την κάνεις την τύχη Ηρώ με το διάβασμα που έχεις ρίξει είμαι σίγουρος ότι έχεις περάσει!
-Αχ ας το ελπίσουμε αδερφούλη.
- Ηρώ το είπες στους γονείς μας;
- Όχι...
-Ξερεις ότι πρέπει να το κάνεις θα το μάθουν δεν είναι κάτι που μπορείς να κρατήσεις κρυφό.
- Το ξέρω απλά ήθελα πρώτα να είμαι σίγουρη ότι περασα. Το ξέρεις ότι ο μπαμπάς ούτε να ακούσει ήθελε για ιατρική όσο για την μαμά δεν μπορεί να καταλάβει καν γιατί αφού έχουμε λεφτά θέλω να σπουδάσω! Πιστεύει ότι το μόνο που θα έπρεπε να με ενδιαφέρει είναι να βρω εναν άντρα και να κάνω τη ζωή που κάνει εκείνη.
- Ποτέ δεν θα καταλάβει ότι εσύ δεν είσαι έτσι.
- Τέλος πάντων πάω μόλις μάθω θα έρθω να σου πω σ'αγαπώ μικρέ γεια σου.

  Η Ηρώ με την φίλη περίμεναν με αγωνία τα αποτελέσματα , όταν ανακοινώθηκαν η ίδια δεν μπορούσε να τα δει και έστειλε την Τόνια.

- Περάσαμε φίλη μου περάσαμε δεν το πιστεύω!!!!Εγώ παιδαγωγική και εσύ ιατρική Ηρώ μου είσαι από τις πρώτες!!!

  Η Ηρώ δεν πίστευε στα αυτιά της. Επιτέλους τόσα χρόνια διάβασμα δεν πήγαν χαμένα θα μπορούσε να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα. Από την χαρά της η κοπέλα έβαλε τα κλάματα ένα βάρος είχε φύγει από πάνω της γιατί δεν είχε σκοπό απλά να γίνει γιατρός αλλά να μπορέσει να φύγει επιτέλους από εκείνο το σπίτι που έμοιαζε με φυλακή και φυσικά είχε σκοπό να πάρει μαζί της και τον Αλέξανδρο.

- Τόνια μου συγχαρητήρια είμαι πολύ χαρούμενη και για σένα θα γίνεις τέλεια δασκάλα.
- Σ'ευχαριστω φίλη μου το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι πλέον θα είμαστε μακριά.
- Όχι χαζό μην λες τέτοια δεν πρόκειται να χαθούμε. Τώρα εγώ θα πάω σπίτι να το πω και στον Αλέξανδρο με περιμένει, πρέπει να βρω και ένα τρόπο να το πω και στους γονείς μου.
- Όλα καλά θα πάνε τι μπορούν να κάνουν πια θα το πάρουν απόφαση.
- Μιλάς σαν να μην τους ξέρεις!
- Έλα δεν θέλω ηττοπάθεια όλα καλά θα πανε. Λοιπόν πήγαινε σπίτι ανακοίνωσε το και το βράδυ θα βγούμε να το κάψουμε!!!
- Θα σε πάρω τηλέφωνο να κανονίσουμε φιλιά.

  Το κορίτσι πήγε σπίτι να πει τα ευχάριστα στον αδερφό της αλλά δεν ήξερε ότι θα αντιμετωπίσει τόσο γρήγορα και τους γονείς της μια που τους βρήκε να την περιμένουν εκεί , πράγμα σπάνιο να είναι και οι δύο στο σπίτι κατά την διάρκεια της ημέρας, αυτό την έκανε να ανησυχήσει αλλά μάζεψε όλο το κουράγιο της και ήταν έτοιμη να τους αντιμετωπίσει αυτή τη φορά δεν θα τους άφηνε να επέμβουν στη ζωή της.

- Γεια σας.
-Που γυρνουσες εσύ;
- Στο σχολείο μητέρα σήμερα βγήκαν τα αποτελέσματα το ξέχασες;
- Δεν ασχολούμαι με πράγματα που δεν με ενδιαφέρουν.
- Όπως τα παιδιά σου;
- Ηρώ μίλα καλύτερα στη μητέρα σου.
- Γιατί πατέρα άδικο έχω;
- Κακομαθημένο αλλά παιδιά θα παρακαλούσαν να έχουν την ζωή σας και εσύ μόνο παράπονα κάνεις! Είμαι η μητέρα σου και θα με σέβεσαι.
- Φτάνουν αυτά, Αλέξανδρε πήγαινε στο δωμάτιο σου πρέπει να μιλήσω με την μητέρα και την αδερφή σου.
- Μα πατέρα θέλω να μάθω πως τα πήγε η Ηρώ.
- Ευχαριστώ Αλέξανδρε μίας και είσαι ο μόνος που θέλει να μάθει αν πέρασα.
- Λοιπόν πες μου..
- Πέρασα Αλέξανδρε περασα ιατρική!!!
- Μπράβο αδερφούλα το ήξερα!
- Τέλος σου είπα να πας στο δωμάτιο σου.
- Μα πατέρα....
- Πάνε αγάπη μου θα έρθω εγώ μετά από εκεί να τα πούμε.
- Κάτσε κάτω Ηρώ πρέπει να μιλήσουμε.
- Σ ακούω πατέρα.
- Λοιπόν έκανες το καπρίτσιο σου απεδειξες αυτό που ήθελες ότι μπορείς να μπεις στην ιατρική...
- Δεν είναι καπρίτσιο και δεν είχα να αποδείξω τίποτα είναι αυτό που θέλω όσο τίποτα να κάνω στη ζωή μου.
- Πάψε τώρα μιλάω εγώ. Όπως έλεγα μέχρι τώρα σου επέτρεψα να κάνεις αυτό που ήθελες αλλά ως εδώ.
- Δεν σε καταλαβαίνω.
- Δεν νομίζω να πιστεύεις ότι θα πας να σπουδάσεις;
- Τι; Δεν μπορείς να μου το κάνεις αυτό.
- Μπορώ να κάνω ότι θέλω! Εγώ πληρώνω εγώ αποφασίζω σε αυτό το σπίτι.
- Μα τόσα χρόνια προσπαθώ είναι όνειρο ζωής για εμένα.
- Δεν είναι δικό μου πρόβλημα αυτό. Από εδώ και πέρα θα κάνεις αυτό που σου λέω. Το Σάββατο το βράδυ θα γνωρίσεις ένα πολύ καλό παιδι. Είναι ο γιος του Παπαδήμου παγκόσμιες μεταφορές ξέρει την δουλειά μας και η ένωσή μας θα μας κάνει παγκόσμια δύναμη.
- Πατέρα δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
- Τα πράγματα είναι απλά θα τον παντρευτείς και θα συγχωνευτούν οι εταιρείες μας.
- Τι είναι αυτά που λες δεν υπάρχει περίπτωση δεν θέλω δεν τον ξέρω εγώ δεν είμαι άλλη μια συμφωνία σου είμαι η κόρη σου.
- Ακριβώς κόρη μου και δεν μπορείς να μου φανείς χρήσιμη πουθενά αλλου ο Αλέξανδρος ,έτσι όπως είναι, δεν μπορώ να βασιστω πάνω του ,ποτέ δεν θα μπορέσει να γίνει ο γιος που ήθελα, πρέπει και εγώ να εξασφαλίσω το μέλλον της εταιρείας μου.
- Δεν μπορώ να πιστέψω αυτά που ακούω δεν έχεις καρδιά;
- Η καρδιά είναι για τους αδύναμους εγώ έχω μυαλό.
- Όχι η ζωή είναι δική μου δεν μπορείς να αποφασίσεις εσύ για εμένα.
- Και μπορώ και θα το κάνω! Τέλος μου ανήκεις και θα κάνεις αυτό που θα σου πω.
- Όχι δεν είμαι κτήμα σου. Εγώ θα κάνω αυτό που θέλω στη δική μου ζωή. Δεν μπορείς να με αναγκασεις.
- Για δοκίμασε με μικρη. Η συζήτηση τελειώνει εδώ φύγε στο δωμάτιο σου και να είσαι έτοιμη για το Σάββατο.

  Η Ηρώ έφυγε με κλάματα για το δωμάτιο της. Όχι δεν μπορούσαν να της το κάνουν αυτό οι ίδιοι οι γονείς της κατέστρεφαν τη ζωή της. Το μόνο που ήθελε αυτή ήταν να γίνει γιατρός γιατί δεν μπορούσε να το δει ο πατέρας της; Ποιο πολύ από όλα την θύμωνε η στάση του προς τον Αλέξανδρο τον είχε ξεγράψει από την  πρώτη στιγμή ήταν μια απογοήτευση για εκείνον. Όχι όμως έπρεπε η ίδια να βρει ένα τρόπο να προστατέψει τον αδερφό της αλλά και την ιδια, γιατί ότι και να έλεγε ο πατέρας της εκείνη θα σπούδαζε ιατρική.

Κάποτε θυμάμαι...Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora