Ποσοστά

151 14 0
                                    

Ο Γιάννης δεν μπορούσε να κοιμηθεί όλο το βράδυ , σκεφτόταν την Ηρώ και πως θα μπορέσει να την βοηθήσει να απαλλαγεί από τον πατέρα της.
  Αυτό το κορίτσι τον είχε μαγέψει πραγματικά. Από την ζωή του είχαν περάσει αρκετές γυναίκες αλλά ποτέ δεν είχε μια σοβαρή σχέση. Του άρεσε να διασκεδάζει και αν ήθελε να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του πάντα κοιτούσε την πάρτη του.

  Ένα από αυτά που τον είχε τραβήξει σε εκείνη ήταν η ανιδιοτέλεια της αλλά και η σοβαρότητα που είχε για την ηλικία της.

Συναναστρεφόταν αρκετές κοπέλες από τον κύκλο της και το μόνο που τις ενδιέφερε όλες ήταν να τραβάνε την προσοχή των υπολοίπων, με τα χρήματα των γονιών τους η με την προκλητική συμπεριφορά τους. Εκείνη δεν ήταν έτσι.

  Πολύ νωρίς το πρωί άκουσε ένα αυτοκίνητο να σταματάει έξω από το σπίτι τους και πήγε να δει ποιος ήταν.

Ο Πέτρου μαζί με άλλους δύο μπήκαν μέσα και κατευθείαν κλείστηκαν στο γραφείο του πατέρα του.

  Ο Γιάννης περίεργος να μάθει τι είχε γίνει ντύθηκε στα γρήγορα και κατέβηκε κάτω. Έξω από το γραφείο συνάντησε την μαμά του με ένα δίσκο με καφέδες.
 
  - Καλημέρα αγόρι μου πολύ πρωινός σήμερα.
-  Καλημέρα. Τι γίνεται μέσα ποιοί ήταν αυτοί μαζί με τον κύριο Πέτρου;
- Οι οικονομικοί του σύμβουλοι. Ήρθε να τακτοποιήσει τις τελευταίες λεπτομέρειες.
- Τι έχει στο νου του; Δεν μπόρεσα να καταλάβω.
- Έχει βάλει σκοπό να ξεκαθαρίσει μια και καλή με τον γιο του.
- Και καλά θα κάνει. Αυτός ο άνθρωπος είναι τέρας! Κανείς δεν μπορεί να συμπεριφέρεται έτσι στα παιδιά του.
- Όντως και είναι τόσο καλά παιδιά.
Ο καημένος ο Αλέξανδρος από την μέρα που γεννήθηκε δεν του έφταναν τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει είχε να κάνει και με δύο σκληρούς και αδιάφορους γονείς. Ευτυχώς έχει κοντά του την αδερφή του.
- Ναι η Ηρώ είναι σπάνιο πλάσμα.
- Την θυμάμαι όταν ήταν μικρή ερχόταν εδώ μαζί με τη γιαγιά της, ήταν ένα ήσυχο και πανέμορφο κοριτσάκι.
- Ακόμα είναι;
- Ήσυχη;
- Ε; Ναι και ήσυχη.
- Γιάννη μου τρέχει κάτι με την Ηρώ;
- Όχι μαμά τι είναι αυτά που λες;
- Πρόσεχε η κατάσταση είναι πολύ περίεργη. Μην μπλέξεις με τον πατέρα της είναι ικανός για όλα.
- Θα προσέχω μη στεναχωριέσαι.
- Ωραία τώρα πάω μέσα. Πάνε πιες ένα καφέ αλλά μη φύγεις από το σπίτι θα σε χρειαστούν.

  Μετά από αρκετές ώρες φώναξαν το Γιάννη στο γραφείο.

- Έλα αγόρι μου κάθησε. Θέλω να ετοιμάσεις τα χαρτιά που θα σου πω μέχρι το απόγευμα για να μπουν οι υπογραφές.
- Ναι βέβαια πατέρα. Κύριε Πέτρου θα τελειώσει έτσι δεν είναι; Θα την αφήσουν ήσυχη;
- Αυτό ελπίζω από την πλευρά μου δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Αλλά Γιάννη ίσως χρειαστεί και η δική σου βοήθεια.
- Ότι θέλετε θα κάνω τα πάντα.
- Χαίρομαι που το ακούω. Τώρα μιλα με τον πατέρα σου και το απόγευμα θα σε περιμένω στο ξενοδοχείο.

Κάποτε θυμάμαι...حيث تعيش القصص. اكتشف الآن