(Sehun)
Kapıyı açıp bana gülümseyen beşliye utanarak baktım.
"Sehun? Artık kapıyı sen mi açıyorsun?"
"Chanyeol yaşlı olduğu için ben daha hızlı koştum."
"Seni duyuyorum sanat eseri."
"Huh?"
Arkamdan gelip omzuma dokunduğunda bir adım uzaklaştım. Çünkü salona gidip beklediğini sanıyordum.
Jungkook, Minseok, Jongin, Yifan ve Kyungsoo... Anlaşılan Yixing ve Luhan henüz ortada yoktu.
Herkes içeri giderken kapıyı kapattım. Jongin sorguya çekmek için arkamda bekliyordu.
"Öpüştünüz mü?"
'"Yattık."
"NEEE!?!?!?!"
"Ne bağırıyorsun aptal! Şaka yaptım."
"Yah!"
"Arkadaş olduk. Sadece Arkadaş."
"Buna sevindim. Woaa Sehun'umuzun iş adamı arkadaşı var."
"Bu konuda şaka istemiyorum."
"Abimle konuştum Sehun. O gerçekten iyi biriymiş. Okuldayken de herkese yardım edermiş."
"Gerçekten mi"
"Evet. Ondan büyükler bile kötü bir şey olduğunda onun yanına gidermiş."
"Okul mafyası gibi mi?"
"Hayır tabi ki. Sadece iyi kalpliymiş işte. Herkese destek olurmuş. Lütfen onunla vakit geçir."
"Bunu niye yapıyorsun? Sen olsan senden sekiz yaş büyük biriyle olur muydun?"
"Onun gibi biriyle mi?"
"Nasıl göründüğü önemli mi?"
"Görünüşünü kastetmiyorum ki."
"Ne o zaman?"
"Onun gibi herkese gülümseyen, yardımsever, iyi kalpli ve daima şefkatli biriyle tanışırsam, asla düşünmem Sehun."
"Merak etme, Minseok abi senin yerine düşünür."
"Abimi karıştırma. Keyfim kaçıyor."
Bize sürekli öğüt veren Minseok abinin, onu bu kadar onaylıyor olmasını arkadaşlığına bağlıyordum. Anlaşılan bununla alakası bile yoktu. Biraz düşününce onun beni koruyacağından şüphe etmemem gerektiğine zaten emin olabilirdim.
Dedikleri gibi, o sadece iyi görünen biri değildi. Aynı zamanda iyi bir insandı. Dünyanın kötülüğünden nasıl arındığını bilmiyordum ama öğrenmeyi gerçekten istiyordum.
"İçeri gelmiyor musunuz?"
Chanyeol gülümseyerek bize bakıyordu. Ben de karşılığında ona gülümsedim. Neden ona karşı katıydım ki sanki.
"Geliyoruz Chanyeol."
Bana ek olarak Jongin de gülümsedi ve cümlemi devam ettirdi.
"Bizim daima konuşacak bir şeylerimiz olur. Bu arada ben hala Bay Park demek zorunda mıyım?"
Tekrar gülümseyip başını salladı.
"Saçmalama Jongin. Sadece Chanyeol. Bana yaşıtınız gibi davranın lütfen."
Başım eğerek kıkırdadım.
"Bunu istemezsin."
Aramıza girip kollarını omuzlarımıza attı ve salona doğru yürümeye başladı.