24. Bölüm

319 11 6
                                    

(Chanyeol)

Gözlerimi açtığımda Sehun bana bakıyordu. Panikle yerimden kalktım. Onun yanında uyuyakaldığımı düşünmüştüm.

"Çok özür dilerim! Ben aslında..."

Etrafa bakınca kendi odamda olmadığımı fark ettim.

"Ben teşekkür etmek için gelmiştim. Sen hani erken kalkıyordun?"

"Dün yorulmuşum."

"Dün gece beni odaya taşırken zorlanmış olmalısın.'

"Odaya?"

"Şey.. Ben mi soyundum?"

"Hatırlamıyor musun?"

"Neyi?"

"Sehun biz dün gece..."

"Ne? Hayır! Sarhoş olmamdan yararlandın mı?!"

"Şaka yaptım bebeğim."

"Aptal!"

"Dün çok kötüydün. Sonra birlikte duşa girdik."

"Böyle şakalar yapma."

"Ciddiyim."

"Ne?"

"Sonra ıslak kıyafetlerini çıkardım. Sadece kıyafetlerini Sehun. Daha sonra dışarı çıktım. Sen de yıkanıp odaya geldin."

"Bana dokundun mu?"

"Hayır bebeğim."

"Öptün mü?"

"Hayır. Sen ıslak bornozla yatma diye yenisini getirdim. Sen yatınca başka bir odaya gittim."

"Teşekkür ederim."

"Bugün okula gidecek misiniz?"

"Aslında bugün okulda önemli bir etkinlik var. Tam olarak erkinlik de denemez."

"Ne gibi?"

"Sanat Üniversitesi var ya hani, onun için dans kayıtları var. Gidip dans ediyorsun ve senin için bir şeyler not ediyorlar."

"O okulu mu istiyorsun?"

"Aslında ben... Daha önce düşünmemiştim ama Jongin dans etmeyi çok seviyor. Beni de çalıştırdığını biliyordun. Hem o olmadan çok yalnız olurum."

"Peki dansçı olmak mı istiyorsun?"

"Hayır, ama dans bursuyla okula girme şansım var. Çabalamama gerek kalmayacak. Belki ilerde fikrim değişir."

"Dansçı olmanı istemiyorum. Sahneye çıkacak kadar ünlenmeni istemiyorum."

"Öyle bir niyetim yok. Yine de giremez miyim?"

"Girebilirsin. Hadi kahvaltı edelim. Sizi ben bırakırım."

Odama gidip duşa girdim. Çıktığımda koyu kırmızı takım elbisemin yanında siyah bir tişört vardı. Kenarda da küçük bir kağıt.

'Tişörtü giy sevgilim♡'

Beni nasıl kandıracağını gerçekten çok iyi biliyordu. Aksi takdirde ütülemiş gömleğimden vazgeçmeyeceğimi artık onun da bilmesi gerekiyordu.

"Günaydın oğlum."

"Günaydın, sıcak bir şeyler var değil mi?"

"Misafirlerin olduğunu görünce pişirdim."

"Ben de onlardan yiyeceğim. Sebzeleri kaldırabilirsiniz."

"Buna çok sevindim."

"Bir de akşam için yemek yapar mısınız? Birkaç Fransız yemeği hiç fena olmaz."

Just Us To ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin