11. Bölüm

366 16 31
                                    

(Chanyeol)

Birbirimizin gözlerine bakarken aniden kapı açıldı. Baekhyun bize utanarak bakıyordu.

"Siz gelmeyince merak ettik. Bu kapı hala bozuk mu Chanyeol?"

"Maalesef kuzen."

Sehun sessizce salona gidip oturdu. Baekhyun'a sesli bir şekilde bende kalmasını söyledim. Sonra içeri gidip Kyungsoo, Yifan, Minseok, Jungkook, Yixing ve Luhan'a da teklif ettim. Sehun teşekkür dolu bakışlarını gönderiyordu. En azından yalnız kalmayacağımız konusunda artık bana güveniyordu.

"Lütfen kalın. Lütfeeeen~"

Jungkook, Baek'in bu halini görüp Luhan'a eğildi.

"Sen de böyle olmalısın bebeğim."

Yoksa sevgililer miydi?

"Keş şunu Jongkook."

Sehun'a bakıp gülümsedim. Minseok aniden kolumdan çekiştirmeye başlayınca peşinde mutfağa sürüklendim.

"Nasıldı?"

"Ne nasıldı? Daha önce hiç öpüşmedin mi?"

"NE?! O bana emanet Chanyeol, nasıl öpersin?!"

"Susar mısın lütfen?."

"Gerçekten yaptın mı?"

"Masum bir öpücüktü. İnan bana."

"Öyle olsun."

"Ona karşı hislerim bir anda ortaya çıktı Minseok."

"Sen ciddisin değil mi?"

"İnanmıyor musun?"

"Öyle demek istemedim."

"Başta, onu metroda gördüğümde sadece o kusursuz görüntüsüne aşık olduğumu sanmıştım. Fakat şuan durum farklı."

"Nasıl yani?"

"Masumiyeti beni büyülüyor Minseok. Ona dokunmak istemiyorum. Sadece sarılmak istiyorum."

"Bunu yaşamanı çok isterim ama Sehun'u biliyorsun artık."

"Denemeye devam edeceğim."

"Peki bizden ne istiyorsun? Yani neden burada kalacağız?"

"Onunla konuşmak istiyorum ama benimle yalnız kalmak istemiyor."

"Anladım. Ben herkese o fark etmeden haber veririm. Hepimiz erken uyuyacağız."

"Jongin'in de yanımızda olabileceğini söylemiştim. Buna engel ol lütfen."

"Merak etme. İlk onu uyuturum."

"Teşekkürler Minseok. Yıllar sonra onunla evliyken bile daima sana minnettar kalacağım."

"O yirmili yaşlardayken nasıl baş edeceksin? Hiç aklım almıyor."

"Onu tanıdıkça bir şeyler düşünebilirim."

"Kararlı olmanı sevdim. Bu gece ikna et onu."

"Tamam dostum. Yapacağım."

Yaklaşık iki saatlik keyifli sohbetimizden sonra Luhan dinlenmek istediğini söyledi. Ona istediği odaya gitmesini söyledim. Yixing de kalkınca Jungkook onun peşinden merdivenlere koştu. Minseok, Yifan ve Kyungsoo da uyumak istediklerini söylediler. Hepsi için odaların yerini tarif ettim.

Salonda Jongin, Sehun ve ben kalmıştık. Sehun'a fark ettirmeden Jongin'e bakıp duruyordum. Sonunda anlamış olacak ki, tebessüm ederek kalktı.

Just Us To ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin