(Chanyeol)
Sehun yatakta dönüp durduğu için uykuma devam edemiyordum. Bir sorun vardı ve bunu öğrenmeden de uyuyamazdım.
"Bebeğim?"
"Sen hani beşte kalkardın?"
"Saat kaç?"
"Sekiz."
"NE?!"
"Seni beklerken sıkıldım. Yaşlanıyorsun dev adam."
"Sadece seninle uyuyorum. Bundan vazgeçmek ne kadar zor biliyor musun?"
"Tabi ki biliyorum."
"Acıktın mı?"
"Çooook!"
"Duşa mı gireceksin?"
"Önce sen gir hm? Ben o arada Jongin'i arayacağım. Sonra ben duştayken sen kahvaltı hazırlarsın~"
"Emrinizdeyim Bay Oh."
"Söz, yaşlandığında da ben yapacağım."
"O dilini..."
"Yah! Git buradan pis sapık!"
Banyoya girip hızla yıkandım. Bornozumu üzerime geçirip kuşağını başladım. Sehun hala telefondaydı. Buna rağmen gidip aşk dolu öpücüğümü aldım ve odadan çıkarken seslendim.
"Hadi bebeğim, duşa girmen gerek."
Mutfağa inip, buzdolabındaki tarife baktım. Tüm malzemeleri çıkarıp krep karışımını hazırladım. Bugün harika şeyler düşünüyordum.
Krepleri pişirdikten sonra masaya geçtim. Birinin üstüne bal sürdüm. Sonra bir muzu soyup oraya yatırdım. Krepi dikkatle muzun etrafına sardım. Son olarak halka halka dilimleyip tabağa dizdim.
Başka bir krep alıp çikolatalı fındık ezmesi sürdüm ve aynı işlemi yaptım. Minik krep suşilerimiz hazırdı.
Diğer krepleri doğrayıp bir tabağa koydum. Yanına kırmızı, yeşil ve sarı biber doğradım. Domates, peynir ve zeytini de hazırladıktan sonra salondaki sehpaya taşıdım.
Yemeğimiz hazır olduğu için koşarak odaya çıktım. Sehun çoktan giyinmişti.
"Ben salondayım~"
"Kahvaltı hazır. Hemen giyinip geliyorum sevgilim."
Üzerime bir şeyler giyip aşağı indiğimde en güzel komedi programı açılmış ve içeceklerimiz getirilmişti.
Harika kahvaltımızın sonlarına doğru Sehun midesinin dolduğuna dair mızmızlanıyordu.
"Yemek istemiyorum."
"Yemezsen aileni arayıp evlendiğimizi söylerim."
"Biz evlenmedik."
"Evet, ama evleneceğiz."
"Channie lütfen~"
"Beni kandıramazsınız Bay Oh."
Zorla kalanları yedi ve koltuğa kıvrıldı. Ben de artık mutfağı toplamayı öğrenmiştim. Hayatım nasıl da hızlı değişiyordu böyle.
"Luhan bugün listeyi verecek mi?"
"Muhtemelen Yixing, Jungkook ve bir ihtimal Baek'le gitmek isteyecektir."
"Üçüne de izin verecek misin?"
"Luhan isterse evet."
"Kimlerle gitmek isteyeceğini merak ediyorum."