merhaba okurcanlaaaar :) geç olsun güç olmasın dedim veee hadi bakalim iyi okumalar ;) Yalnız bölüm şarkısını da bi dinleyin benceee en önemlisi de medyadakiler kimmm?
Soldaki Hanzele, sağda da Bay S. 'yi görmekteyiz :) ımmm Koray mı?? artık bi dahaki bölümde ;)) YORUMLARI BEKLİYORUUUUMM :)bir cuma aksamından merhabalar. su birkaç gün düşünmekle geçti desem yeridir. hayir ne düşünüyorsun ki demeyin. sonuç olarak ben sinavina sunun surasinda bir ay kalmis bir insandim. düşünceden çok icraat gerekti bana ama neyse aslında kendime günlük program belirlemistim ve ders de calisiyordum. kutupaneye gidip oradaki hocalara sorularimi da soruyordum. Haha mukemmelim :) hii yeri gelmişken program olusturdum diyorum ya bu programın en ufak bir yerinde Bay S. ve O meteor bozuntusu Koral uyuzuna yer yok tabiki. ahh sanmayin ki ben programında yer vermedim diye gunum mahvolmadi. aksine sevgili okur su bir haftada bir 10 yıl kadar yaslandım. Nerden basliyim bilemiyorum. ımm galiba herşey o sinav gününün ardindan gelişti. yani gelişti kelimesi buraya ne kadar uydu o da tartisilir da neyysee.
salı günüydü galiba yada çarşamba. okuldan bir kızın bana hanzeleyle ilgili attigi mesajla sarsıldım. hayir yani bu kadar saçma birşey olamaz. Ondan uzak durmaliymisim. o benden daha çok seviyormuş Hanzele'yi. Onun için herşeyi yaparmis falan da filan. ay film gibi film. kiza uygun bir dille defalarca sadece arkadaşız desem de Anlatamadım. Anlamıyorum ki niye anlamak istemiyor. Bunu Hanzeleyle konuşmam gerekir diye düşündüm ama cesaret de edemedim. düşünebiliyor musun sayın okur 'Bi kız bana mesaj attı bi fake hesaptan. kim olduğunu bilmiyorum ve benim seni sevdiğimi düşünüyor' Haha bunu gidip ona tabiki de soyleyemezdim. Neyse bunu Sumeyyeyle konuştuk o da benle ayni fikirde. Simdilik bende kalsin. Bilirsiniz insanların değer verdiği insanlar vardır. ve benim için de Hanzele çok değerli.
O gün okul çıkışı Sümeyyeyle fazla konuşup zaman kaybetmiş olacagiz ki dershaneye ulastigimda Ahmet abim asansöre binmemi kendi söyledi. Kırk yilin basi gelir bu firsat o kadar merdiven tirmanmak yerine asansör fena mı? Asansörün kapisi tam kapanırken yetistigimde benden önce binmiş olan Cansuyla birbirimize güzellce (!) gülümsedik tam kapı kapanırken bir de ardımdan Bay S. binmesin mi?! Binmesin . ama maalesef. Ve ne istemezsen o olur neyden korkarsan basina gelir derler. Meğer Cansu hanimin asansör fobisi varmış ve bu gün geç kaldı diye kendini yenip zar zor binmiş. onun şanssızlığından biz de nasiplenip asansörde kaldık. ahh hatırladıkca sinirlerim bozuluyor. bir önceki gün kalbini hızlandıran insana bundan sonra bakmama kararı alıyorsun. Gözlerini yanlışa bakmaktan sakınmak diyorsun. ve tam karşında. ufacıcık bir yerde tam yaninda. ve ne güzel rastlanti ki biricik can dostuuun (!) da burda. ama ona da oh olsun. kırmızı baslikli diye burun kıvırırken simdi tüm acizligiyle burada. hayir gururum falan oksanmiyo. yalnızca insanların bazen acizliklerini görmeleri gerektiğini düşünüyorum. ikaz babında yani.
Asansör bir anda durdugunda . benim S. bindiginden beri delice atan kalbim sandım duranı. sonra şükrettim tabiki :) kapiya vurdum bağırdık. yani daha çok cansu yapti bunu ama ben de öylece oturup bekledim diyemeyeceğim.
S. .. o sanki normal bir yerde normal bir olayin içinde gibi yere oturup genel tepkisizligini takındı. Galiba onu bu kadar havalı kılan şey bu. Bunları görmüş olmam ona baktığımı göstermez. sadece gördüm. Dışardan yardım çağrıldığını beklememiz gerektiğini söylediklerinde bende rahatlayip oturdum ama cansu hic iyi görünmüyordu. Sicim gibi yaslar bosaniyordu gözlerinden. hıçkırıklarını duyunca dayanamayıp kalktım teselli etmeye calistim ama nafile. Nefes alamıyordu. ilk defa asansör fobisi olan biriyleydim ve ne yapacagim hakkında en ufak bir fikrim yoktu. yüzünü ellerimin arasına alıp gözlerime odaklanmasini sagladım.