ne kadar kötü olabilir ki ?

18K 958 40
                                    

( yazar yazmaz attım. Tazecik yeni bölüm ;) bu arada bölüm şarkısını da unutmayalıım :) iyi okumalaaarrr )

Dünkü olayların ardından o battaniyenin altından çıkmamalıydım. Uykum yoktu. Gökçe de yoktu. Gözlerimi kapatırsam uyuyabilecegime kendimi inandırmaya çalışırken iyice uykum dağılmıştı.  Allahım o sakarlıklardan sonra nasıl yüzüne bakabilirdim? Bir de hocaya eski sınıfa döneceğimi söylemiştim.  Bence dershaneye gitmemeliydim. Evet evet. Simdi yatağımda gözlerimi kapatıp uykunun gelmesini  beklemek daha mantıklı görünüyordu. Cumartesi katili dersaneler !!! Kalkıp kendime kahvaltı hazırladım. Bilin bakalım ne? Tabiki de yumurta! Şimdiden sonra uyumam imkansızdı. Dersanem öğlendi ve ben o zamana kadar kendimi ikna etmek zorundaydım. En sonunda bir çikolata alarak giderim mutlu mesut bi yolculuk geçirmiş olurum diye kendimi kandırmayı başardım. Allahım cansu Dilara ve bay S. ... O sınıf! Korku filmi gibi !

Zeynep hadi bakalııım artık dershane vaktiii. Daha öğleni kılacaksın hazırlanacaksın bak. Hadi ama canım ne kadar kötü geçebilir ki? İç sesimin ağzına patlatmak istedim bi an! Bu sözü söylediğim için bile gitmemem gerekirdi ama sınava birkaç hafta kalmıştı el mahkum.

Gardrobumun önünde fazla vakit kaybetmiyor olmam mükemmel birşey ee ferace giyinmek bunu gerektirir. Ama başörtü kısmı sıkıntı.En sonunda sarı şalımı taktım ne diye bu kadar düşündüysem. Alt tarafı dershaneye gidiyorum yani. Siyah sırt çantama elime geçeni doldurup çıktığımda hala bayağı vaktim olduğunu farkettim. Olsun evle dershane arası fazla mesafe yoktu ve yürüyerek gidersem sınıfa erken gitmek zorunda kalmazdım. Mükemmel fikirlerim ve ben ahh iyi ki varız :) Şu sıralar bi özgüven patlaması yaşıyorum galiba.

Kulaklığımla birlikte dersane yolları bile güzeldi. Vardığımda güvenlik görevlimiz Ahmet abi haricinde pek kimse yoktu kapıda, selam verdim gülümseyerek aldı selamımı. İste selama daha guzeliyle karsilik tam olarak buydu. Benim de yüzüme kocaman bi gülümseme yayilmisti. Allahım en güzel bulaşıcı hastalık bu galiba. Tam yukarı çıkacakken kapının kenarına asılmış afiş çekti dikkatimi. Vayy vay vay son sınıflara moral pikniği he?! "İyi eğlenceler sevgili dostlarim. Bilirsiniz severim sizi. Bol bol eglenin. Hatta orda kalsanız hic dönmeseniz de fena olmaz! İşşşalllaaaah dönemezsiniz " Geri adım atmamla bir şeye çarpmam bir oldu. Galiba taş. Evet evet taş. Du bakim 'meteorrr'

-ıı pardon.

-Tamam hepimizin şutlamak istedikleri vardır da tüm dershanenin suçu ne? Hadi tamam onları da anlıyorum benim ayağımın suçu ne be kızım ?

Bu kim be? İlk kez görüyorum. Evet eminim.Özür diledk ya işte.  tamam karizmatik olabilir. Hatta yakışıklı aslında fazla yakışıklı bile olab.. UF tamam ya çocuğa ben carptım. Hıhhh sanki arabayla çarptım. Zeyneeeep! İnsanlar ağızları vasıtasıyla sesin farklı çıkışlarıyla anlaşabilme yolu buldular. Adına da dil diyorlar. Hani kullansan mı acaba???!

-Dersaneden nefret ediyorum. Ve senden de ayağın için özür diledim hem tam arkamda duruyor olmam da senin suçun. Başka sorun yoksa gidiyorum?!

Uuuuvv bu kapağı ben mi yapmıştım? Neler oluyor bana? Ayy bu yönümü çok sevdim. Gökçe giderken uyuzlugunu bende mi unuttu nedir! Emin adımlarla çıktım sınıfıma. gördüğüm tüm hocalara Gülümsedim. Hatta o uyuz edebiyatçıya bile. İnanabiliyor musunuz? O sınıftan gitmeme sebep olan kadından bahsediyorum. Hah! Umrumda değil. Şaka mı yapıyorsun gayet de umrumda. Aslında acaip şekilde tırsıyorum o sınıfa girmekten amaaaa güvennnn zeynep güven kendineee! Yapabilirsinn! Evet adımımı attııım ve başımdan aşağı un yada su dökülmedi yani kendimi hamur olarak hissetmek istedigimden değil. Filmlerde hep öyle olur bilirsiniz. Bir adım dahaaaa.. yerde gerilmiş ip de yok. Ve çelme de takmadı kimse. İnanır mısınız yaşıyorum.Fazla film izliyorum galiba. Haha o kadar da zor değilmiş ama fazla abarttim. Erken sevinmiş olacagim ki tam ben bos bulduğum yere otururken içeri giren cansu ve Dilara yı görüyorum. Olamaz amaaa lutfeeen. Olay istemiyoruuuum! Gel de bunu onlara anlat. Anlat? Yani ben biraz zor da.. Eğer anlatmak isteyen varsaaa? Yokmu? Hicmi? Buraya kadarmış Hll. spr. dvm. Bakma Zeynep onlara ne gerek var amaaan!

bir yobaz olarak...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin