Eksik Birşey mi Var?

14K 959 73
                                    

En güzel selamla selamlıyorum sizi Selamun aleykum :) vizelerim devam ediyorken yazdım. Biliyorum ki dualarınızı ihmal etmiyorsunuuuuuzz. :)  Yeni kapak fotoğrafı hakkında düşüncelerinizi de merak ediyorum Hepsine cevap yazamasam da yorumlarınız için cokötesi teşekkürlerrr :))  Umarım beğenirsiniz.
Hadi bakalımm ;)

//Bay S.//

Hesabı ödeyip kafeden ayrılmam saatlerimi aldı.  Telefon hala ellerimdeydi. Sahilde biraz yürüdüm. Kafam karman çormandı. Telefonu tekrar açıp kendi telefonumu çaldırdım ve kaydettim. Sonrada benim numaramı onun telefonuna kaydettim. Farketmezdi bile. Sadece bi anlık aklıma gelmisti ve yapmıştım iste.

Eve geldigimde babam her zamanki gibi çalışma odasındaydı ortalıkta da kimse görünmüyordu. Her zamanki gibi.. Odama çıkıp başımı yastığa koydugumda yeni yeni sırıtmaya başlıyordum. Emin olmak icin tekrar açıp okudum notu :
Neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilemem ama bildiğim birşey var 'Artık hiçbirşey eskisi gibi olmayacak.'

Sırıtmam bir kat daha arttı ağzı kulaklarında olmak deyimi bende anlam buluyordu :) Demek ki girip tweetlerimi okumuştu. Hem de bu tweet onu etkilemis olacak ki taslaklarına kaydetmişti. Benim yazdığım birsey.. Yani?

Yanisini bilmiyordum ama en azından benim hakkımda birseylerle ilgileniyordu. Merak edip profilime giriyordu ve bunlar azımsanamayacak şeylerdi. Tamam aptal gibi sacma sapan anlamlar da çıkarmayacaktım ama anlamsız da degildi ve ben mutluydum :)

Çarşambaydı günlerden. Uzun zamandır ilk defa huzurlu uyanmıştım. Mutfağa geçip kendime bi sandviç hazırladım. Hızlıca yiyip çıktım. Kütüpaneye gelmiştim ve ciddi anlamda ders çalışmam gerekiyordu. Aslında bu ikinci senem oldugu icin konuları biliyordum ama sormam gereken soruların biriktigini farketmistim.

Dikkatimi  henüz vermişken kaç saattir çalan telefonla sinirlerim iyice gerilmisti. Hayır kutupaneye geliyorsan telefonunu sessize alırdın nasıl saçmalıktı bu. Kafamı sinirle kaldırdım kimden çaldığını anlamak icin etrafıma bakıyorken herkesin bana baktığını farketmistim. Hey benim telefonum sessizdeydi. Tabi ya Zeynebin telefonu. Telefonu alıp hemen çıktım kütüpaneden.

/Arayan:Sümeyye/
-Alo

+Selamun aleykum

- A-aleyk-kumselam (Doğru mu söylemiştim. Emin değildim. İlk defa biri bana böyle selam veriyordu ve karşımdaki ses Zeynep'e aitti.)

+Ben telefonumu kaybettim ve galiba şuan sizin elinizde. Mümkünse alabilir miyim?

-Tabi şey ben sınıfta buldum. Telefonun bende kütüpanedeyim.

+B-ben k-kimle görüşüyorum?

-Ben..

+Tamam geliyorum.

Kalbim hızlanmıştı. Dilim kurumuştu ve kekelemiştim. Böyle olmamalıydı. Kendime hakim olmalıydım.  Evet birazdan burda olacaktı ve ben gerçekten heyecanlıydım!

***

Masama oturmuş test çözmeye devam ediyordum.dikkatimi pek veremesem de yapabiliyordum.Tam önümde bir gölge durdu. Tamam gelmisti iste simdi yavaşca başımı kaldırıp gülümsemeliydim. Bu gözler bu kaşlar.. İyi de bu Koral !!!

bir yobaz olarak...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin