Yarın tatil güzel güzel okursunuz diye düşündüm :)
Yalnız Vizelerime az kaldi, bi ara verebiliriz belki Ama siz dualarinizda unutmayin. avcunuzun ufacik köşesi de yeter bana dualarinizi bekliyorum arkadaslaarrr :) (bu arada soldaki tanıdiginiz üzre Bay S. ve sağdaki deeeee Gıcık meteorumuz Korallll ;) )Uyandığında hayata gülümseyen neşeli insanlardan olmak isterdim ama maalesef gayet de haşadım çıkmış bir halde açtım gözlerimi zalım dünyaya. Her zamanki yumurtamsı hazırlarken daha önceden karar alıp henüz uygulamaya koyamadığım şey geldi aklıma. Hani şu
"Başörtülerinizi omuzlarınızdan aşağı..." evet evet. Artık yapmalıydım sonuç olarak iman etttim diyen insanın 'Ama..!' larla işi yoktu.
Hemen kahvaltımı yapıp odama geçtim.eşarp çekmecemden pembe renk minik çiçekleri olan bir eşarp seçtim. Sonbaharda olmamız çiçeklerin açmayacağı anlamına gelmezdi. Belki ben bugün çok mutluyum belki hayat bana güzel. Hahahah galiba son söyledigime kargalar bile güler :)
Eşarbımı güzelce taktım omuzlarım kapanmış hatta eşarp bayağı heryerimi örtmüştü. Feracemi de giyince bi tereddüt yasasam da olmam gerektiği gibi olduğumu farkettim. Ay suram belli oldu aman boynum açıldı yok artık. İslam teslim olanı en güzel şekilde muhafaza ediyordu iste. Evden çıktım hava güzel görünüyordu. Dersanenin yollarını tıngır mıngır adımladm. Günlerden cumartesi olması bunu gerektirirdi.
Dershanenin kapısından girerken derin bir nefes aldım günüm güzel geçse keşke.. ilk ders edebiyattı. hoca girer girmez yazarlar ve eserleriyle ilgili soru cevap faslına başladı. Ezberimin kötülüğüne bir kez daha veryansın ettim. Bi yandan da arkamda dedikodu yapan kızları duyuyordum istemsizce. Bugünkü piknik tabiki konu. Dershane çıkışı gidilecekmis. Güle güle sevgili dostlarım. Heyyy! neyy?! Bugünmüş. Kavga varmış. bugün varmis. Bay S. !!! Koral ! Bunu nasıl es geçmiş olabilirim ki! o gün aklımın bi karış havada olmasının ceremesi. peki simdi ne yapacaktım? Ne yapmalıydım?! Dersten çıkmadan hocanin hepimize sunum yapmamiz için birer edebiyatçı verdiğini hatırlıyorum. Derhal bi karar vermeliydim yoksa çok fena şeyler olacaktı ve ben nedense mesuliyeti üzerimde hissediyordum.
Her ne kadar o pikniğe gitmek istemesem de galiba sonuç oraya doğru gidiyordu. Onlar gitmeden konuşsan kavga etmeyin desem? of çok saçma. Bunu daha önce Bay S. 'ye söylediğimde cevabımı zaten almıştm. Koral? gidip Koralla konuşsam? Evet evet Koralla çıkışta konusmaliydim. ondan sonraki dersler ışık hızıyla geçti ve ben aşağıda Koralı beklemeye başladım. Herkes çıkıyordu servisin koltuklarının çoğu dolmuştu ama ne S. ne Koral çıkmıştı. Ve ben bunları düşünürken önümden Bay S. geçip ağır adımlarla servise doğru ilerledi. ve birkaç kişi daha.. sonunda !
"ıı şeyy konuşabilir miyiz?"
-Vaayy dersanemizin kırmızı başlıklısı da burdaymıs! Kusura bakma canım servise yetişmem lazım malum eğlence bizi bekliyor."
"Ya çok az iki dakika konuşalım önemli"
Yürüyordu ve ben peşinden. ama hayır ne olurdu bi dinlese. illa uyuzluk yapmak zorunda mıydı!
"Biraz dur sanki ne var !"
-Bak kırmızı başlıklı eğer çok önemli birşey varsa servise pesimden gelmek zorundasın. Canım ne zaman isterse o zaman söylersin. şuan pek dinlemek istemiyorum açıkçası.