Birkaç gün içinde hepsiyle tanışmıştım.
Çok sevecenlerdi, eve girdiğimde koltukta oturan bedeni incelemeye başlamıştım.Benimle aynı yaşlarda bir erkekti, yani kardeşim oluyordu öyle değil mi?
Benim geldiğimi fark etmişti.Kafasını kaldırıp kısa bir süre bana baktıktan sonra selam verdi ve kendini tanıttı, biraz sohbet ettikten sonra bana sarılan kadının Park Sooya içeride oturan çocuğun da Hoesok olduğunu öğrendim.
Eşyalarımı koymak için beni odama yukarı çıkardıklarında yavaşça odanın kapısını araladım. Cidden bunu beklemiyordum, oda güzel mobilyalarla döşenmişti ayrıca bir balkonu vardı. İçeri adımlarken etrafa göz gezdiriyordum.
Tek kişilik olmasına rağmen biraz büyük koyu renkli bir yatak, aynı şekilde onunla uyumlu renklerde bir masa, sandalye ve bilgisayar vardı.
Duvar kağıdı krem rengindeydi. Yerde pofuduk tüylü yuvarlak krem rengi bir halı vardı. Gözlerimi odadan ayırıp Sooya noonaya baktım. Teşekkür ettikten sonra Sooya noona gülümseyerek yerleşmemi sonra dinlenmemi söyleyerek odadan çıktı.
Çantamı bir kenara bırakıp odada dolaştım. Balkonun kapısını açarak balkona çıktım. Etrafa bakınıp derin bir nefes aldım. Hava sıcaktı fakat hafif soğuk esinti sıcaklığı az da olsa unutturuyordu. İçeri girip balkonun kapısını kapattım.
Eşyalarımı yerleştirdikten sonra duyduğum sesle odadan çıkıp sese doğru ilerlemeye başladım. Biri şarkı söylüyordu, sesi o kadar eşsiz ve huzurluydu ki akşama kadar sıkılmadan dinleyebilirdim. Sesin geldiği odaya doğru ilerledim. Kapı hafif aralıktı. Kapının kulbuna elimi koydum ve yavaşça kapıyı ittirdim.
Yatakta oturmuş gitar çalan ve sesiyle eşlik eden biri vardı. Hoseok muydu?
Bir dakika bu o değildi. Gözlerimi kısarak biraz daha yaklaştım.Yüzünü incelemeye başladım. Benden birkaç yaş büyük duruyordu.
Hoseok'un abisiydi sanırım.. Güzel sesiyle şarkının sonlarına yaklaştığında geri çekildim. Hala sesinin nasıl bu kadar huzur verici olduğunu düşünüyordum. Yumuşak ve ince sesliydi. Pürüzsüzdü ve rahatlatıyordu...
-----------------------------------------------------------------
Merak etmeyin bölümler giderek uzayacak.
💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother~ -jikook-
Fanfiction"Soyadımı üvey kardeşim değil, eşim olarak almanı istiyorum Jungkook"